MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default Joop van Kasteel Docu nu op 3

    Het is alweer een oude docu, desalniettemin grappig om te zien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    thanks da je het ff zeg leuke docu
    Face your fears, Live your dreams.


  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    TE GEK OUWE!!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Damn, is alweer afgelopen... thx anyway :thumbs:

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    voor wie het gemist heeft (net als ik) check:

    http://omroep.vara.nl/zoeken.jsp?mai...echt&x=75&y=10

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Blijft :thumbs: , zowel de docu als Joop

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hij komt sympathiek over, maar damn, hij moet het niet van z'n tecniek hebben zo te zien (barington trouwens ook niet..)!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Nou heb ik die docu al 3x gezien en nog steeds zit ik in spanning als die wedstrijd plaatsvindt , goede opbouwende documentaire! ojah.............en zucht @ guest................

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Mooie docu en Joop laat zien dat hij een vechtershart heeft, was leuk om weer te zien :thumbs:

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Mooie docu, perfect hoe ze laten zien dat een top-vechter een gewoon mens is, keurig iemand met gewone gevoelens :thumbs:
    Ik vin die naam wel lache "kasteel" tis ook een kasteel van een vent tering :shock:

  12. #12
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by yas
    voor wie het gemist heeft (net als ik) check:

    http://omroep.vara.nl/zoeken.jsp?mai...echt&x=75&y=10
    tof...

    lang leve breedband!!!!

    thnx

    Chief108

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harry
    Mooie docu, perfect hoe ze laten zien dat een top-vechter een gewoon mens is, keurig iemand met gewone gevoelens
    Natuurlijk is hij een gewoon mens net als iedereen, is vaak zo.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun
    Nou heb ik die docu al 3x gezien en nog steeds zit ik in spanning als die wedstrijd plaatsvindt , goede opbouwende documentaire! ojah.............en zucht @ guest................
    wat?! niet dan?

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by RisingSun
    Nou heb ik die docu al 3x gezien en nog steeds zit ik in spanning als die wedstrijd plaatsvindt , goede opbouwende documentaire! ojah.............en zucht @ guest................
    wat?! niet dan?
    Goed het ziet er allemaal niet heel erg soepel en even mooi uit, maar om nou te zeggen dat ze het niet van hun techniek moeten hebben...
    Eerst wordt er staand gevochten waarbij Patterson 8 tellen krijgt...Er worden 2 takedowns gemaakt door Joop en verolgens wordt er gewonnen op een armklem........Nou zal ik er wel helemaal geen verstand van hebben, maar als jij dan zon opmerking plaatst dat ze het niet moeten hebben van hun techniek valt mn bek toch even open...

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nou laten we ff eerlijk zijn... techniek is niet het eerste waaraan je denkt als je joop ziet knokken. maar, als ik joop zie knokken, dan zie ik gewoon een soort van pionier, leeuw, historie in een. joop is iemand die met oa. schreiber en dolman het free fight in nederland op de kaart heeft gezet

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Laten we nu is anonieme guestjes die niet onder hun eigen naam durven te posten is massaal negeren. Die gasten posten vaak alleen om de boel op te naaien of iemand zogenaam "anoniem" af te zeiken. Gewoon geen aandacht meer geven en opzouten met die keyboard warriors

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by RisingSun
    Nou heb ik die docu al 3x gezien en nog steeds zit ik in spanning als die wedstrijd plaatsvindt , goede opbouwende documentaire! ojah.............en zucht @ guest................
    wat?! niet dan?
    Goed het ziet er allemaal niet heel erg soepel en even mooi uit, maar om nou te zeggen dat ze het niet van hun techniek moeten hebben...
    Eerst wordt er staand gevochten waarbij Patterson 8 tellen krijgt...Er worden 2 takedowns gemaakt door Joop en verolgens wordt er gewonnen op een armklem........Nou zal ik er wel helemaal geen verstand van hebben, maar als jij dan zon opmerking plaatst dat ze het niet moeten hebben van hun techniek valt mn bek toch even open...
    kom op zeg, bij het staande vechten haalt joop met zijn ogen dicht uit met een zwaaistoot die volledig mist en bij het terugtrekken van zijn arm raakt hij barrington die dan aangeslagen is. hij probeert dan een aantal malen in te schieten wat volkomen mislukt. Uiteindelijk ligt barington volkomen buiten adem op de grond en kan joop rustig een armklem aanzetten.

    nogmaals, joop komt erg sympathiek over en hij heeft absoluut een vechtershart, maar technisch gezien lijkt het er niet op. althans, dat ik mijn mening. misschien ben ik wat verwend door al dat pride en k-1...

    @micha: zucht...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Laten we nu is anonieme guestjes die niet onder hun eigen naam durven te posten is massaal negeren. Die gasten posten vaak alleen om de boel op te naaien of iemand zogenaam "anoniem" af te zeiken. Gewoon geen aandacht meer geven en opzouten met die keyboard warriors
    You go girl sjakie....pak de anonieme gastjes...
    Vette docu!! dit is precies wat het NL'dse publiek op een commerciele zender moet zien.... mooi opgebouwd enzo... En Joop is wat dat betreft een goede spokes person voor de sport....

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    echt n mooie docu had hem nog niet gezien.
    kreeg echt kippenvel als hij in de keuken staat te vertellen wat het met hem doet als mensen negatief over hem zijn als vechter.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Het is allemal zo makkelijk vanaf de zijlijn en iemand af zeiken is nog veel makkelijker, zegt vaak meer over de persoon die dit schrijft dan over degene waar het over gaat. Joop is een topper :thumbs:

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Het is allemal zo makkelijk vanaf de zijlijn en iemand af zeiken is nog veel makkelijker, zegt vaak meer over de persoon die dit schrijft dan over degene waar het over gaat. Joop is een topper :thumbs:
    daar gaat het nu niet om....Hij is misschien als persoon een top gozer, alleen zn techniek is niet echt super...en dat is gewoon een feit.... Ik ben het ermee eens dat sommige mensen, en juist waar hij op doelt, dus het publiek die komt voor bloed dat die idd respectloos reageren maar zoals hier op een forum mogen we best over prestaties van de vechters discusseren.
    Het is zeker een topper maar om die reden geen kritiek meer geven??
    Kritiek heb je in elke sport, en sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan andere.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    "pestkanker met z'n hele zwarte familie derbij"
    Het verbaaste me toch wel even om deze opmerking te horen, maar dat zal wel aan mij liggen

    En ik moet toegeven dat ik het met guest eens ben..

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    als ik joop zie knokken, dan zie ik gewoon een soort van pionier, leeuw, historie in een. joop is iemand die met oa. schreiber en dolman het free fight in nederland op de kaart heeft gezet
    Redjuh = correct! Joop is een vechter met een leeuwenhart, hij blijft maar doorgaan. Een goede vechter heeft niet alleen techniek, maar ook conditie en instelling. Je kunt ontzettend technisch zijn, maar als je niet over conditie en de juiste instelling beschikt dan kom je er niet. Het moge duidelijk wezen dat Joop een topinstelling heeft. Ik zie hem in ieder geval graag vechten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •