MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 140
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default Dennis van der Geest heeft het achter zijn ellebogen

    In zijn column in Spits had meneer Van der Geest wat ongegronde beschuldigingen geuit die afdeden aan de prestatie van de freefighters bij de iq-test. Even een emailtje naar spits gestuurd, hoop dat ze em plaatsen van de week.

    Beste mijnheer Van der Geest,

    Gefeliciteerd met uw score bij de nationale iq-test 2005, een prestatie die de vooroordelen over vechtsporters weer een beetje uit de wereld heeft geholpen. De column die u naar aanleiding van het programma schreef vind ik echter beneden alle peil.
    Tijdens het programma werd u luid toegejuicht door de mensen in het freefightvak, als zijnde “collega-vechtsporter�, u was ook duidelijk enthousiast en kwam na het programma zelfs naar het vak toe om uw trofee te laten zien en wat handen te schudden. Om dan vervolgens in een column dit vak te beschuldigen van fraude en zo’n beschuldiging gebaseerd is op het feit dat u enkele “dunne armpjes� in het publiek wist te ontwaren, vind ik simpelweg achterbaks en kinderachtig te noemen. Ten eerste waren er mensen aanwezig die in een lagere gewichtsklasse vechten, die dus niet zulke dikke armen hebben als een zwaargewicht. Ten tweede deden er ook ex-freefighters mee die hun handschoenen enige jaren geleden aan de wilgen hebben gehangen en dus beschikken over een minder atletisch lichaam. De redelijk hoge gemiddelde score van een iq van 105 was verrassend te noemen, dit is echter nog geen reden om mensen van fraude te beschuldigen. Enig begrip kan ik wel opbrengen voor uw loze beschuldiging, de gemiddelde score van de “domme� freefighters lag namelijk zorgwekkend dicht bij uw score van 115. Een gemiddelde van 105 betekent dat er hoogstwaarschijnlijk mensen in het freefightvak zaten die een hoger iq hebben gescoord dan u. U kon dat beeld waarschijnlijk niet verdragen en daarom heeft u die ongegronde beschuldigingen geuit. Niet erg slim voor iemand die openlijk koketteert met zijn intelligentie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Ach ja...

    Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
    Voor niets gaat de zon op.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    pfff laat dennis toch met rust. Groot drama om niks dit .

    Dennis is gewoon een coole gozer , zie je de humor er niet van in henk? Tis gewoon een lollige column. Waar maak je je druk om ? Een zielige iq spelletje op de televisie, vind je dat zo belangrijk?

    Het zal dennis overigens aan zn reet roesten of er in t freefightvak mensen met een hogere iq zitten.

    Tja al met al vrij zielig topicje dit
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    idd...get a life

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    pfff laat dennis toch met rust. Groot drama om niks dit .

    Dennis is gewoon een coole gozer , zie je de humor er niet van in henk? Tis gewoon een lollige column. Waar maak je je druk om ? Een zielige iq spelletje op de televisie, vind je dat zo belangrijk?

    Het zal dennis overigens aan zn reet roesten of er in t freefightvak mensen met een hogere iq zitten.

    Tja al met al vrij zielig topicje dit
    idd. helemaal mee eens. niet zo gefokt reageren man. trouwens, 115 is ook maar een havo iq dus dat zegt me weinig. een beetje fokken hoort overal bij. ik denk dat ze bij de spits goed kunnen lachen om je reactie

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    pfff laat dennis toch met rust. Groot drama om niks dit .

    Dennis is gewoon een coole gozer , zie je de humor er niet van in henk? Tis gewoon een lollige column. Waar maak je je druk om ? Een zielige iq spelletje op de televisie, vind je dat zo belangrijk?

    Het zal dennis overigens aan zn reet roesten of er in t freefightvak mensen met een hogere iq zitten.

    Tja al met al vrij zielig topicje dit
    Ik vind het helemaal geen zielige topic. Ik vind het best een groot issue wanneer een grote Nederlandse vechtsporter in een krantje dat door veel mensen wordt gelezen de integriteit van een groep freefighters in twijfel trekt. Ik zou verwachten dat een medevechtsporter eerder de freefighters een complimentje zou maken bij een redelijk hoge score m.b.t. het iq, dan ze af te zeiken. Wetende dat de gemiddelde Nederlander al vooroordelen jegens freefighters heeft en nu de integriteit van freefighters in twijfel wordt getrokken, vind ik het op zijn zachtst gezegd teleurstellend dat D. van der Geest op deze wijze te werk gaat.

    Zoals Theo van Gogh het al zei:"met zulke vrienden, heb je geen vijanden meer nodig."

    Ik vind het niet zozeer een kwestie van groot belang, maar wel degelijk een teleurstelling.
    Voor niets gaat de zon op.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    pfffff ja hoor maak er maar een drama van

    ik vind t zielig dit, t wordt uit zn verband getrokken.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig
    precies !!

    en iedereen met een gemiddeld IQ begrijpt dat ook

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Nicky
    Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig
    precies !!

    en iedereen met een gemiddeld IQ begrijpt dat ook
    je mag later mijn schoenen schoon komen maken, vriend :thumbs:
    Voor niets gaat de zon op.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thomas
    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Nicky
    Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig
    precies !!

    en iedereen met een gemiddeld IQ begrijpt dat ook
    je mag later mijn schoenen schoon komen maken, vriend :thumbs:
    erhm nee

    Sorry man maar ik kom jou later niet assisteren in je schoenenwinkel ,ik heb al andere ambities :thumbs:

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thomas
    Ach ja...

    Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
    doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

    Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Ach, ik ben niet vies van een beetje stemmingmakerij, het brengt de discussie wat sneller op gang. En als ze er bij Spits om kunnen lachen, plaatsen ze em misschien onder de strips en dan krijg ik misschien een vaste rubriek.
    Je kan dit zeg maar zien als een open sollicitatie.

    Het zal niemand wat interesseren wat ik ervan vind hoor, die illussie heb ik echt niet. Ik ben niet in de positie om Dennis van der Geest te demoniseren, dus daar is het me ook niet om te doen. Ik ben gewoon geen fan van Dennis van der Geest.
    Ik zeg wat ik van zijn column vind, klaar.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    en ons boeit het niet, maar bedankt dat je het ff meld.....veel succes met je brieven

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shootomaniac
    en ons boeit het niet, maar bedankt dat je het ff meld.....veel succes met je brieven
    mooi gezegd

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    Een domme freefighter is nog geen slechte en een slimme nog geen goede of andersom, de winst in de wedstrijd telt!! lekker boeiend!!

    later!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Post die collum ook ff ?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Thomas
    Ach ja...

    Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
    doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

    Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:
    Hoe knap het is ligt eraan hoe lang ie erover doet, als je je studie op een laag pitje zet in drukke periodes is het niet knapper dan iemand die het in een korte periode fulltime doet. Je hebt vaak ook topsportregelingen.

    Ik vind het lief van je dat je het voor je vriend opneemt.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    anyway... ik vind de topictitel niet tof om als eerste op het mma forum tegen te komen, en vechters die meelezen ook niet volgens mij. het is 1 iemand die zoiets roept, en het lijkt net of het hele forum het ook vindt.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Ach, Dennis van der Geest is gewoon een dikke pad met pretenties die totaal niet te vergelijken zijn met zijn prestaties.

    Redjuh, jij moet helemaal je bek houden met je stomme opmerkingen altijd, nu jij het er toevallig niet mee eens bent ga je ineens het recht op vrijheid van meningsuiting op dit forum in twijfel trekken.

    Jullie zien het echt niet he? Veel positief nieuws rond MMA wordt zo de kop ingedrukt. Als hij het grappig bedoelde is hij nog dommer dan hij eruit ziet, het leeuwendeel van de mensen die de Spits! lezen vat het echt niet humoristisch op hoor, zeg ik weliswaar na een niet representatieve enquete onder 9 vrienden, maar ik denk dat Henk een punt heeft.
    Dat jullie toevallig een bepaalde vorm van affectie voelen met deze gevulde Haarlemmer met de dikke armen en nog dikkere pens, maakt niet dat jullie ineens al jullie kritisch denkvermogen over boord mogen gooien.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Thomas
    Ach ja...

    Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
    doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

    Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:
    en jij ook, mike...
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    nog eentje, daarna zal ik zwijgen.
    HBO communicatie is een cursus geen studie, HBO'ers zijn cursisten geen studenten, avond-HBO'ers a fortiori.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Niemand zal het een fuck interesseren wat ik ervan denk, het gaat erom dat dat bij Dennis van der Geest wel anders is. Veel mensen waren verbaasd over de hoge score van de freefighters omdat ze zich al zaten te verkneukelen bij het idee dat ze roemloos ten onder zouden gaan.
    Veel mensen zaten alleen maar te wachten tot hun vooroordeel werd bevestigd, nu in de spits staat dat er zogezegd fraude is gepleegd zullen veel mensen daarin hun vooroordeel bevestigd zien. Dennis van der Geest zal het wel weten want die zit dicht bij het vuur.

    Dat je dingen in hun verband moet zien en dat het er ook om gaat hoe iets gezegd is daar ben ik het mee eens.
    Maar het gaat er in eerste instantie om wat er gezegd wordt.
    Als ik op een lacherige toon beweer dat ik uit betrouwbare bron vernomen heb dat Dennis van der Geest fraudeert en een voorkeurbehandeling krijgt bij zijn opleiding, dan is de beschuldiging daar niet minder om.
    Suggestie is in dit geval genoeg om mensen die hun oordeel al klaar hebben te bevredigen.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    jongens.....get a life!!! really it´s out there!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •