MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: Ben Spijkers

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default Ben Spijkers

    Zit net te kijken naar het World Combat Championship uit 1995 te kijken en zag de partij Renzo Gracie tegen Ben Spijkers.

    Nadat Renzo gewonnen had lag en Spijkers op zijn buik lag, stapte Renzo zomaar op zijn nek. Weet iemand waarom hij dat deed? Renzo stond bij mij altijd bekend als een hele sportieve vechter.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Aaronk Guest

    Default

    1994 belde, hij wil zijn topic terug

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    aaron wtf do u mean? nog steeds een engels toetsenbord???

  4. #4
    Aaronk Guest

    Default

    ja, ik rol nog steeds in de uk. ik chill hier in de ghettos van huddersfield

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    svp niet mijn topic verneuken!

  6. #6
    Aaronk Guest

    Default

    spijkers ZE VROUW BELDE DE HELE NACHT NAAR RENZO ZE HOTEL KAMER OM HEM WAKKER TE HOUDEN. Bij de weinig zei spijkers tegen renzo iets in de trent van je heb mooie ogen net als me vrouw etc. ze waren hem dus aan het pesten.

    spijkers is geloof ik op de terug weg gearesteerd voor het slaan van een stewardes. dat stond in een usa magazine

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    gheghe... wat een mafkees

  8. #8
    Aaronk Guest

    Default

    rickson kan trouwens over water lopen

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    rickson kan trouwens over water lopen
    klopt

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    spijkers ZE VROUW BELDE DE HELE NACHT NAAR RENZO ZE HOTEL KAMER OM HEM WAKKER TE HOUDEN. Bij de weinig zei spijkers tegen renzo iets in de trent van je heb mooie ogen net als me vrouw etc. ze waren hem dus aan het pesten.

    spijkers is geloof ik op de terug weg gearesteerd voor het slaan van een stewardes. dat stond in een usa magazine
    Is dit serieus of loop je weer te trollen.

  11. #11
    Aaronk Guest

    Default

    net zo serieus als je relatie met lady in red

  12. #12
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    Quote Originally Posted by Aaronk
    rickson kan trouwens over water lopen
    klopt
    hdaarom zijn ze seminars zo duur, over de oceaan lopen verslaat je veel schoenen mee

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    spijkers zat renzo de hele tijd te zieken. nadat renzo hem een pak slaag had gegeven stapte hij op ze nek.

    het mooiste van dit alles was dat spijkers in een interview jaren later beweerde dat hij betaald had gekregen om die partij te verliezen, en dat hij duidelijk de betere was op de grond... hmmm

    TEAM CARLSON GRACIE HOLLAND
    Marcos Flexa - Brazilian Jiu Jitsu

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    klinkt erg stakkerig en triest van spijkers als het echt waar is

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    het mooiste van dit alles was dat spijkers in een interview jaren later beweerde dat hij betaald had gekregen om die partij te verliezen, en dat hij duidelijk de betere was op de grond... hmmm
    HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! RIGHT!!!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik was erbij
    Om even de indianen verhalen uit de weg te halen, spijkers scoorde gewoon een perfecte take down en het duurde vriend Renzo te lang en moest met truuken uit een benarde positie komen, hij was gewoon gefrustreerd.
    Op het vliegveld heeft Ben helemaal niemand geslagen (er werdt wel door een gefrustreerde steardes met zijn spullen gegooid), die una bommer was destijds actief en het personeel reageerde gewoon debiel in dat vliegtuig. Die stewardess verzon een verhaal en toen werden we uit het vliegtuig verwijders, heel vervelend

  17. #17
    Aaronk Guest

    Default

    cool op het van een andere kant te horen.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de reacties :thumbs:

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    idd je hoort het eea aan en dan flikker je dat door een trechter, en krijg je het echte verhaal bij benadering...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default Re: Ben Spijkers

    Quote Originally Posted by Hollandpride
    Zit net te kijken naar het World Combat Championship uit 1995 te kijken en zag de partij Renzo Gracie tegen Ben Spijkers.

    Nadat Renzo gewonnen had lag en Spijkers op zijn rug lag, stapte Renzo zomaar op zijn nek. Weet iemand waarom hij dat deed? Renzo stond bij mij altijd bekend als een hele sportieve vechter.
    Nou Renzo is echt geen sportieve vechter (spugen tegen Oyama,Eugenio Tadeu herhaaldelijk slaan in het kruis in het BJJ Amateur championships 1995 sloeg hij zijn tegenstander. Vind hem een sniekie bastard

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Ik zelf vond Spijkers het niet slecht doen tegen Renzo. Als Spijkers ook nog eens had geslagen op hem was het heel moeilijk geworden voor Renzo.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default Re: Ben Spijkers

    Quote Originally Posted by The Maniac
    Quote Originally Posted by Hollandpride
    Zit net te kijken naar het World Combat Championship uit 1995 te kijken en zag de partij Renzo Gracie tegen Ben Spijkers.

    Nadat Renzo gewonnen had lag en Spijkers op zijn rug lag, stapte Renzo zomaar op zijn nek. Weet iemand waarom hij dat deed? Renzo stond bij mij altijd bekend als een hele sportieve vechter.
    Nou Renzo is echt geen sportieve vechter (spugen tegen Oyama,Eugenio Tadeu herhaaldelijk slaan in het kruis in het BJJ Amateur championships 1995 sloeg hij zijn tegenstander. Vind hem een sniekie bastard
    Hmmm, dat wist ik niet. Hij kwam op mij altijd zeer sportief en aardig over.

    Zo zie je maar weer dat schijn vaak bedriegd

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Reversal of Dan
    spijkers zat renzo de hele tijd te zieken. nadat renzo hem een pak slaag had gegeven stapte hij op ze nek.

    het mooiste van dit alles was dat spijkers in een interview jaren later beweerde dat hij betaald had gekregen om die partij te verliezen, en dat hij duidelijk de betere was op de grond... hmmm
    Bij onze collega's :!: wordt genoemd interview (Budosports mei 2004) geciteerd en zijn er meerder inzichten over deze zaak. Wellicht interessant als aanvulling op deze topic:
    http://www.fighttalk.nl/forum/viewto...?p=70594#70594

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Schubbekutteveen
    Posts
    910
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboongg
    Ik was erbij
    Om even de indianen verhalen uit de weg te halen, spijkers scoorde gewoon een perfecte take down en het duurde vriend Renzo te lang en moest met truuken uit een benarde positie komen, hij was gewoon gefrustreerd.
    Op het vliegveld heeft Ben helemaal niemand geslagen (er werdt wel door een gefrustreerde steardes met zijn spullen gegooid), die una bommer was destijds actief en het personeel reageerde gewoon debiel in dat vliegtuig. Die stewardess verzon een verhaal en toen werden we uit het vliegtuig verwijders, heel vervelend
    Blijft de vraag. Heeft zijn vrouw nou wel of niet gebeld naar Renzo?

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cactusdre
    Quote Originally Posted by basboongg
    Ik was erbij
    Om even de indianen verhalen uit de weg te halen, spijkers scoorde gewoon een perfecte take down en het duurde vriend Renzo te lang en moest met truuken uit een benarde positie komen, hij was gewoon gefrustreerd.
    Op het vliegveld heeft Ben helemaal niemand geslagen (er werdt wel door een gefrustreerde steardes met zijn spullen gegooid), die una bommer was destijds actief en het personeel reageerde gewoon debiel in dat vliegtuig. Die stewardess verzon een verhaal en toen werden we uit het vliegtuig verwijders, heel vervelend
    Blijft de vraag. Heeft zijn vrouw nou wel of niet gebeld naar Renzo?
    Als dat zo was dat zijn vriedin had gebeld zou ik het weten, maar die kende helemaal niemand uit het hele vechtsport circuit van mma, laat staan wie Renzo was of waar hij te bereiken was, lijkt me sterk!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •