MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 110
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Qi,Chi, Ki hoe moet je dit trainen en wat kun je aanrichten?

    Vraag lijkt me duidelijk..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    als je elke dag een half uur op je hoofd gaat staan en goed veel scheten laat....zul je zien dat je een soort van chi-schild ontwikkelt om je heen....

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    met een hamer op je tampeloeres slaan wil ook wel eens helpen. ...........

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hou op, ik wil gewone antwoorden graag

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    gewoon antwoord: kijk alle afleveringen van dbz en db-gt en koop dbz budokai voor de ps2 (ja alle 3). dan....... als je alles hebt gekeken en de spellen hebt uitgespeeld, heb je antwoord op je vraag.


















    oh enne... stupid fucking dumb ass

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    :roll: ask Ray

  7. #7
    Aaronk Guest

    Default

    je aftrekken tijdens choke

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Qi
    wat is choke? i'm an ignorant mofo
    :roll:

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    doe maar lekker eigenwijs, ik wil er gewoon een topic over hebben, kun je door ademhaling meditatie de beheersing van Chi beter leren? Of kan het alleen maar door Tai Chi? En wat als je het eenmaal beheerst, waarvoor kun je het gebruiken?(ijzeren hemd, sterkere vuisten enzovoorts)

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ga je dadelijk ook foto's posten van jezelf vastgebonden op de grond in ninja pak?


  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by QI
    doe maar lekker eigenwijs, ik wil er gewoon een topic over hebben,
    die heb je toch.......NOOB

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    jongen word volwassen en zie in dat je niet door gebouwen rotsblokken gaat vliegen
    en uiteindelijk ook geen kamehameha gaat doen om daarmee planeten op te blazen
    en je gaat uiteraard ook geen Frieze of Perfect Cell verslaan. Blijf dromen of ga gewoon
    echte (M)MA oefenen in plaats van je tijd te verdoen aan deze onzin

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    is er een goeie reden wrom die gast zo afgezeken moet worden?
    ok ik vind het ook niet er bruikbaar, maar als hij er toch iets van wil weten moet ie dat toch kunne vragen zonder ondergeflamed te worden?

    als het je topic niet is, reply dan ook niet

    antwoord op je vraag-->kheb geen idee hoe je chi moet traine. je kan er wel geinige dingen mee krijgen kwa incasseringsvermogen, maar je moet er echt jarenlang voor trainen

    imo verspilde tijd

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Want ik zie bijv. bij Aikido wel moeie moves en trucjes... alleen ik was best nieuwsgierig hoe dat nu gaat... Maar ja, ik dacht, dan moet je bij vechtsport forums aankloppen, maar dat is dus ook alweer verkeerd gedacht..

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    nou dat die boodschap je op vechtsporten.nl nog nog niet duidelijk was zegt meer over jouw dan over de forums.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Qi
    Want ik zie bijv. bij Aikido wel moeie moves en trucjes... alleen ik was best nieuwsgierig hoe dat nu gaat... Maar ja, ik dacht, dan moet je bij vechtsport forums aankloppen, maar dat is dus ook alweer verkeerd gedacht..
    Aikido is dat wat Steven Seagal beoefend als ik me niet vergis. Bij Aikido draait het erom dat je de tegenstander uitschakeld door hem uit balans te halen, beoefenaars doen dat door gebruik te maken van de snelheid en kracht van de tegenstander zelf. Dat heeft niets met bovenatuurlijke krachten te maken, puur zwaartekracht en techniek.

    Als ik dan op de tv zie dat mensen ineens heel veel kunnen hebben door zich te concentreren, dan denk ik "fijn voor je". In de ring heb je er dus niets aan. Daar heb je geen tijd om je 2 minuten te concentreren op een enkele trap of stoot.


  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Raziël
    Quote Originally Posted by Qi
    Want ik zie bijv. bij Aikido wel moeie moves en trucjes... alleen ik was best nieuwsgierig hoe dat nu gaat... Maar ja, ik dacht, dan moet je bij vechtsport forums aankloppen, maar dat is dus ook alweer verkeerd gedacht..
    Aikido is dat wat Steven Seagal beoefend als ik me niet vergis. Bij Aikido draait het erom dat je de tegenstander uitschakeld door hem uit balans te halen, beoefenaars doen dat door gebruik te maken van de snelheid en kracht van de tegenstander zelf. Dat heeft niets met bovenatuurlijke krachten te maken, puur zwaartekracht en techniek.

    Als ik dan op de tv zie dat mensen ineens heel veel kunnen hebben door zich te concentreren, dan denk ik "fijn voor je". In de ring heb je er dus niets aan. Daar heb je geen tijd om je 2 minuten te concentreren op een enkele trap of stoot.

    Bij Aikido heet het: "Ki" en is wel degelijk een onderdeel van de essentie van de sport, het heeft ook niks met concentratie tye maken, meer met de ademhaling.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Raziël
    Quote Originally Posted by Qi
    Want ik zie bijv. bij Aikido wel moeie moves en trucjes... alleen ik was best nieuwsgierig hoe dat nu gaat... Maar ja, ik dacht, dan moet je bij vechtsport forums aankloppen, maar dat is dus ook alweer verkeerd gedacht..
    Aikido is dat wat Steven Seagal beoefend als ik me niet vergis. Bij Aikido draait het erom dat je de tegenstander uitschakeld door hem uit balans te halen, beoefenaars doen dat door gebruik te maken van de snelheid en kracht van de tegenstander zelf. Dat heeft niets met bovenatuurlijke krachten te maken, puur zwaartekracht en techniek.

    Als ik dan op de tv zie dat mensen ineens heel veel kunnen hebben door zich te concentreren, dan denk ik "fijn voor je". In de ring heb je er dus niets aan. Daar heb je geen tijd om je 2 minuten te concentreren op een enkele trap of stoot.
    klinkt al serieuzer :thumbs:

    klopt inderdaad dat je er in de ring niks aan hebt. er is meer dan vechten in de ring.
    maar dat geldt voor veel dingen, zoals de spectaculaire moves die je in capoeira en wushu leert. tis maar net waar je voor gaat, sommige mensen vinden het show elemant belangrijk, sommige willen een stuk cultuur voortzetten, sommige willen wedstrijden draaien etc

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    klopt wat je zegt, het is maar wat je leuk vind.
    Mensen hier vinden ringsporten leuk en de meesten geen tma (traditionele ma).
    En dan ga je hier topics openen over ki en dan zeuren dat je niet belachelijk wordt gemaakt....
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  20. #20
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    met alle respect, maar waarom ga je dan niet op een ander forum lekker dromerig zitten doen?

    :: w w w . M i x F i g h t . n l ::

    mixfight dus, ofterwel freefight of hoe je et ook wil noemen, geen chi-ballenmaken4dummies.nl

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    inderdaad verkeerde forum, geen twijfel mogelijk

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Tja, het is niet echt een forum hier waar je vragen mee kunt komen..

    Tabee

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    ik doe Judo, is dat dan geen tma???
    en nee daar doe ik niets met vuurballen
    etc. Daar moet je inderdaad niet mee bij
    ons aankloppen

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    ik zei meeste
    Meeste doen toch kickboksen maar nu weet ik niet of bjj tma is...volgens mij niet..
    achjah niet boeiend verder...
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  25. #25
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    daar gaat et ook niet om maar je kan ook te ver offtopic gaan denk ik niet dat het aan mij is om die lijn te trekken, maar oke...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •