MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 110
  1. #76
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    het is mij ooit gelukt!!! Ik blies de hele wereld op en sindsdien leven we allemaal
    op Planeet Namek maar niemand heeft dat gelukkig nog door gehad!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Mij best ik stop deze Topic, maar gelukkig is Mixfight.nl alleen maar een dom forum voor spam in plaats voor serieuze topics..

    Dag, veel sterkte allemaal

    Jan

  3. #78
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    tabee...

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    he anders gaan we een oosterse qi master tegen wanderlei laten vechten... kijken wat er gebeurt

  5. #80
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    mzzlzz he Ki Kong, bananenvreter
    (je vraagt er ook om met je dikke domme kop,
    als je van ons verwacht dat we serieus zijn moet
    jij daar als eerst mee komen en niet zoiest doms
    gaan aanknopen, dondersen dropstaaf )

  6. #81
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Netherlands
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Hey, best interessant Topic, maar ik betwijfel het een ander over Chi/Ki of hoe het ook mag heten, maar ik denk wel dat het enigsinds mogelijk is...

    Maar ik zou het meer zoeken in verzwaarde trainingen (dus steeds zwaarder trainen en zoveel mogelijk op deze"energie" te bouwen en zo min mogelijk op spier kracht) door middel van gewichtsvesten.

    Maar ik betwijfel nog steeds of met deze energie wel echte schade kan doen, ik geloof wel meer in het denken, (niet hypnose ofzo) maar dat je gewoon dingen kunt doen, als je het echt wil.. maar dás wat anders..

    Zo heb voor vandaag wel even genoeg getypt ,
    Yo,
    Ka

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    LOL @ ka100. Een schizofreen is nooit alleen nietwaar?

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Eerst onder de naam 'Qi Gong' dit monster van een topic openen, later nog eens roepen dat je dit topic stopt omdat er niet 'serieus' gereageerd word en nu weer onder je accountje 'Hey, best interessant topic, maar ik betwijfel het een ander over Chi/Ki' posten. Gestoord...

  9. #84
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Zolang ik het niet met m'n eigen ogen zie geloof ik er niet in,zelfs bruce lee zei al dat wat de shoalin monikken deden vaak gewoon trucs waren.(en ik ben geen groot B.lee fan)net als al die no touch knockouts van bijvoorbeeld die kyushojitsu grapjassen.
    Zelfs de nederlandse tak houd zich bezig met die grappen,kijk maar eens op hun website. http://www.kyusho.nl/
    Mensen willen altijd maar graag in de mysterisch geloven van de oosterse krijgskunst.
    Accepteer de waarheid nou maar eens dat die onzin niet werkt.
    En als we japanse animatie series als voorbeeld gaan nemen weet ik nog wel een waslijstje met "anime" waarin kunst en vliegwerk voorkomt.
    Waarom quote al die chi volgers zovaak DBZ eigenlijk?!

    Wat trouwens helemaal gruwlijk is zijn die kiai knockouts,had ooit eens voor de grap gezegd bij de training dat als ik een dojo zou beginnen in de kunst van het geluidsvechten dat er dan waarschijnlijk nog wel mensen in zouden trappen,maar iemand is me gewoon f*cking voor geweest!
    en hij verkoopt er zelfs video's van

    En ik heb de jongens van Taekwondoverreniging ohdokwan ook wel eens grote blokken steen op hun lichaam kapot zien slaan,en dat zijn echt geen shoalin monikken.

    En dat chi bewezen is is nogal een overstatement,Discovery zend ook programma's uit over XMA en noemt dat de beste vechters.
    Discovery is gewoon een entertainment programma,en vaak genoeg vrij incorect.

    En even over die boxersopstand,als al die kungfu meesters zo sterk waren en zijn,waarom werd china dan binnen no time veroverd door de engelse(russen,jappaners etc)?
    Sir Chokealot

    The snake

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    stelletje sjoegels zijn jullie

  11. #86
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ki geil.

  12. #87

    Default Early

    Its just too early in the morning for me to think about something like that let me get some coffee first.

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ki is om te genezen. Reiki, Universele levenskracht. Iedereen heeft het, alleen weet je niet hoe je het gebruiken moet en is het niet krachtig.
    Als je geopend bent heb je continu de energie door je heen stromen dat is:
    "1e graad" kun je jezelf "genezen",
    "2e graad" kun je andere "genezen" ook op afstand.
    "3e graad" ben je master en dus ook in staat om andere te openen.

    De Chinezen noemen het Chi. Indonesie wordt er ook volop mee gewerkt.

    Wij hier in het westen zijn bijna alles vergeten over de connectie van lichaam en geest. Alles draait om welvaart. In Azie is men veel bewuster vanzichzelf.

  14. #89
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default Triest

    Wat een ontzettend trieste manier waarop op zo'n onderwerp wordt gereageerd. Zoals iemand eerder al in deze topic zei: "Wat de boer nie kent, vreet ie nie". Allemaal leuk opmerkingen maken dat het bullshit is terwijl ze alleen bekend zijn met ringsporten.

    Mee eens, de manier waarop ie zn idee brengt is nogal kinderachtig en de verwijzingen naar DBZ al helemaal, maar had toch niet verwacht dat ie zo afgezeken zou worden door mensen die er nog minder verstand van hebben dan dat 15-jarige jochie.

    Ben het trouwens met Silat eens: de Westerse wereld is een hoop kennis kwijtgeraakt omdat het hier alleen nog maar gaat om geld (sommigen noemen het 'welvaart').

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    qi...chi....WHATEVA.....is voor gays!


    topic closed.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat elke chi-vechter wel welkom is bij de lokale
    A/B-klasser/blauwe/paarse band BJJ of MMA-vechter om z'n chi-krachten uit te testen

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    god, emoties blabla. Geloven mensen ook, nooit tastbaar bewijs van gezien.

  18. #93
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Het is zeker mogelijk, ik zal hieronder een kleine uitleg plaatsen wat betreft het oproepen ervan.

    Ik werk zelf graag volgens het 4 stappenplan, deze moet je opbouwen, en allemaal tegelijkertijd uitvoeren. (je begint bij 1, gaat dan naar 2 maar houd 1 vast enzovoort)

    1. Ontspan volledig, maak je hoofd en lichaam leeg.
    2. verplaats AL je gewicht naar de grond. ik gebruik het truckje om te doen alsof aan de onderkant van mijn voeten een luik zit, waardoor ik de energie kan wegstoppen.
    3. Haal rustig adem door je neus, en adem via je mond weer rustig uit. (haal adem via de buik)
    4. Concentreer je energie in je buik.

    Het is natuurlijk niet zo dat er dan spontaan kamehameha's uit je handen schieten, maar ik merk zelf dat het een positieve invloed heeft op me.

  19. #94
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Iere View Post
    Het is zeker mogelijk, ik zal hieronder een kleine uitleg plaatsen wat betreft het oproepen ervan.

    Ik werk zelf graag volgens het 4 stappenplan, deze moet je opbouwen, en allemaal tegelijkertijd uitvoeren. (je begint bij 1, gaat dan naar 2 maar houd 1 vast enzovoort)

    1. Ontspan volledig, maak je hoofd en lichaam leeg.
    2. verplaats AL je gewicht naar de grond. ik gebruik het truckje om te doen alsof aan de onderkant van mijn voeten een luik zit, waardoor ik de energie kan wegstoppen.
    3. Haal rustig adem door je neus, en adem via je mond weer rustig uit. (haal adem via de buik)
    4. Concentreer je energie in je buik.

    Het is natuurlijk niet zo dat er dan spontaan kamehameha's uit je handen schieten, maar ik merk zelf dat het een positieve invloed heeft op me.
    Epic fail, dit topic is 4 jaar oud man

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Iere View Post
    4. Concentreer je energie in je buik.
    zoals bij een natte scheet die er op dat moment nog niet uit mag?


    op de vot dermit

  21. #96
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    zoals bij een natte scheet die er op dat moment nog niet uit mag?
    ik zou eigenlijk wel eens wat KI willen leren, ik kan die natte scheten maar moeilijk onder controle houden en voor je het weet heb je de stront in de schoenen staan met als gevolg genante situaties.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  22. #97
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MilfhunterMMA View Post
    ik zou eigenlijk wel eens wat KI willen leren, ik kan die natte scheten maar moeilijk onder controle houden en voor je het weet heb je de stront in de schoenen staan met als gevolg genante situaties.
    Dat vind je niet al in zichzelf een genante situatie?
    Last edited by NielsN; 05-04-2009 at 16:19.

  23. #98
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iere View Post
    Het is zeker mogelijk, ik zal hieronder een kleine uitleg plaatsen wat betreft het oproepen ervan.

    Ik werk zelf graag volgens het 4 stappenplan, deze moet je opbouwen, en allemaal tegelijkertijd uitvoeren. (je begint bij 1, gaat dan naar 2 maar houd 1 vast enzovoort)

    1. Ontspan volledig, maak je hoofd en lichaam leeg.
    2. verplaats AL je gewicht naar de grond. ik gebruik het truckje om te doen alsof aan de onderkant van mijn voeten een luik zit, waardoor ik de energie kan wegstoppen.
    3. Haal rustig adem door je neus, en adem via je mond weer rustig uit. (haal adem via de buik)
    4. Concentreer je energie in je buik.

    Het is natuurlijk niet zo dat er dan spontaan kamehameha's uit je handen schieten, maar ik merk zelf dat het een positieve invloed heeft op me.
    Dit werkt trouwens ook uitstekend als je niet kan schijten.

  24. #99
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeMalleMoer View Post
    Dit werkt trouwens ook uitstekend als je niet kan schijten.
    Vooral na het kwark eten

  25. #100
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    trap er niet in jongens dit is gewoon een marketing truc voor de nieuwe dragon ball film

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •