MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Marokkaanse krant: tsunami was Allah's straf

    Marokkaanse krant: tsunami was Allah's straf
    RABAT - Honderden mensen hebben zaterdag in de Marokkaanse hoofdstad Rabat betoogd om hun solidariteit te betuigen met de krant Attajdid, die in een commentaar heeft geschreven dat de tsunami-ramp in Aziƫ Allah's straf was voor de sekstoerisme-industrie in de regio.


    De krant, die kan worden gezien als een spreekbuis van de oppositionele PJD, stelde in het commentaar verder dat Marokko, dat de laatste jaren een steeds bloeiender toerisme-industrie kent, dreigt "de volgende bestemming in de industrie van de losbandigheid" te worden en dus het gevaar loopt op een gelijksoortige wijze door Allah te worden afgestraft.

    "Wij allen, regering en bevolking, moeten grondig nadenken en lang stilstaan bij een dergelijke ramp in relatie tot sekstoerisme, homoseksualiteit, kinderhandel en het zwijgen daarover van officiƫle zijde ", zo werd gesteld in het commentaar, dat op 6 januari in de krant verscheen onder de kop 'Sekstoerisme en de tsunami'.

    Mensenrechtengroepen, politici en andere kranten hebben hun veroordeling over het artikel uitgesproken. Zaterdag hielden enkele tientallen actievoerders een sit-in bij het kantoor van de Attajdid. Er dreigde nog even een confrontatie met de fundamentalisten die de straat op waren gegaan om hun steun aan de krant te betuigen. Maar dat liep met een sisser af.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    vertel mij maar eens of er ubrhaupt wel toerisme was in de opstandige staat Atjeh. Zeker omdat ze niet bij Indonesie "de grootste moslimstaat" wilde horen.

    wat een onzin weer zeg.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ach ja in Marocco is het geen sekstoerisme maar de oom die even zijn nieuwe minderjarige bruid komt inrijden.

    Pateto patato


  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Als dit waar is dan mag NL zich wel gaan voorbereiden op een nog grotere tsunami. Wij hebben nl sekstoerisme op de wallen(o.a.). En volgens mij hebben we ook homo's. HELP WE GAAN ERAAN!!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Marokkanen zijn zelf de grootste hoerenlopers. Is absoluut geen probleem, moeten ze totaal zelf weten. Wel grappig dat zij dan het hardst schreeuwen

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas
    Marokkanen zijn zelf de grootste hoerenlopers. Is absoluut geen probleem, moeten ze totaal zelf weten. Wel grappig dat zij dan het hardst schreeuwen
    Welk onderzoek heeft dat uitgewezen?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mossad
    Als dit waar is dan mag NL zich wel gaan voorbereiden op een nog grotere tsunami. Wij hebben nl sekstoerisme op de wallen(o.a.). En volgens mij hebben we ook homo's. HELP WE GAAN ERAAN!!
    Nou je het zo zegt , inderdaat ,we zijn de Lul, hier helpt alleen nog maar Dr Karels


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ehh kutmarokkanen...... of mag dat nou NOG niet???

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    Een christelijk blad in nederland zei dat al ongeveer 2 dagen na de tsunamie, waarom zeikt niemand daar over dan, terwijl het percies het zelfde is..
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite
    Ehh kutmarokkanen...... of mag dat nou NOG niet???
    Nee, natuurlijk niet. Noem me politiek correct, maar ik vind dat je niet iedereen over dezelfde kam moet scheren, want dat is gewoon onzin. Als je het over een specifieke groep (raddraaiers) hebt, dan is het anders. Zoals jij het nu gebruikt doe je voorkomen als.of alle Marokkanen kutmarokkanen zijn. Slaat mijns inziens nergens op, maar het kan natuurlijk zijn dat ik je verkeerd heb begrepen.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Indd Justi, ik heb het namelijk over de betreffende Marokkanen.....

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Repost... Is een vette topic aan gewijd een paar pagina`s terug...


    http://www.ma-skills.com/phpBB2/view...hlight=tsunami


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat
    vertel mij maar eens of er ubrhaupt wel toerisme was in de opstandige staat Atjeh. Zeker omdat ze niet bij Indonesie "de grootste moslimstaat" wilde horen.

    wat een onzin weer zeg.
    Het is ook heel natuurlijk voor die moslims in die landen om hun kinderen te verkopen om westerse dollars te krijgen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    joh laten we niet kortzichtig zijn. Alle gelovigen denken zo vanuit hun eigen geloofsperspectief. Onlangs ontvingen wij een propaganda kladje in onze brievenbus met waarin een of andere christense geloofstak zieltjes wilde winnen. Deze stelde dat de ramp met de concorde gebeurde omdat god dat zou wou. Wij wilde nml vliegen en vergaten daarbij god?

    wat een onzin, I HATE RELIGIONS!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Amen to that!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •