MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Staakt-het-vuren Israël en Palestlijnen

    Staakt-het-vuren Israël en Palestlijnen
    Israël en de Palestijnen zullen dinsdag een "wederzijds en totaal" staakt-het-vuren afkondigen tijdens de topontmoeting van de Israëlische premier Sharon en de Palestijnse president Abbas. Dat heeft de Palestijnse minister en toponderhandeling Erakat maandag gezegd.



    Het lijkt daar de goede kant op te gaan als je de berichten de laatste tijd moet geloven. Zou het nu eindelijk afgelopen zijn met die ellende daar?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Nope. Ze zijn weleens eerder tot een staakt het vuren gekomen. Er zijn daar teveel problemen om op te lossen. Ik snij allebei mijn testikels eraf (zie andere toppic, he als het mode is, gewoon meedoen) als er daar binnen nu en 10 jaar vrede komt.
    dat staat genoteerd rappe rik!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    sinds het zwijn arafat weg is, is de weg naar vrede geplaveid met marmeren tegels

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by redjuh
    sinds het zwijn arafat weg is, is de weg naar vrede geplaveid met marmeren tegels
    Geloof jij dat echt????
    Het lijkt er iig wel op dat de Israelis met deze Palestijnse leiding wel zaken willen doen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    beide volken hebben waarschijnlijk geen familie waarvan niet iemand is omgekomen door het geweld. ik denk zeker dat vrede daar mogelijk is.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    tja ik denk juist dat de acceptatie daardoor wel mogelijk is. iedereen weet van elkaar toch wat ie voelt?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik begrijp ook wat jij bedoelt, maar die mensen daar zullen toch ook wel begrijpen dat het toch een keer op moet houden. ze zullen genoeg steun van de internationale gemeenschap krijgen om de boel weer op orde te krijgen.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Binnen een maand is het weer net als eerst. gewoon ouwverwets: mekaar lekker opblazen.
    Wat een dom volk daar zeg, ben een paar jaar terug wiste kijken daar, en als je het dan over rasisme hebt haha niet te geloven zeg.
    Als israelische jood sta je aan de top van de pikorde en zo loopt het terrug naar beneden. mmm dieren hebben dat ook.( en dat noemt zichzelf een beschaving).

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    point being...?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde ook al dat amerika zich er meer mee ging bemoeien..

    I rest my case

  11. #11
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Ik hoorde ook al dat amerika zich er meer mee ging bemoeien..

    I rest my case
    I rest my case? Voor welk pleidooi?
    zich ermee GING bemoeien? Amerika sponsort al sinds het ontstaan van de joodse staat de joodse oorlogsmachine. Na amerika heeft israel zon beetje het modernste leger ter wereld. zonder amerika had israel nooit de westoever e.d. kunnen bezetten.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    amerika helpt de palestijnen ook hoor als er voor de vrede is getekend

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    amerika helpt de palestijnen ook hoor als er voor de vrede is getekend
    Een beetje naief opmerking eerlijk gezegd. Uiteindelijk komt het straks neer op een verdeling van het land, en in dat geval zal Amerika weer volledig aan de zijde van Israel staan. Maar dat is ook wel begrijpelijk gezien het grote aantal zeer invloedrijke joden in Amerika.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    prima van mij mag je dat een naïve opmerking vinden, maar aangezien er niets te halen valt in Palestina, is het ze niet om het geld te doen, en onder druk van de internationale gemeenschap, zal amerika zeker zijn steentje bijdragen aan de wederopbouw van Palestina. en dan bedoel ik met een steentje niet een muur tussen de landen.

    off-topic

    king, vind je het stoer om steeds king niet ingelogd te zijn? ik vind het nogal zielig overkomen...

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    prima van mij mag je dat een naïve opmerking vinden, maar aangezien er niets te halen valt in Palestina, is het ze niet om het geld te doen, en onder druk van de internationale gemeenschap, zal amerika zeker zijn steentje bijdragen aan de wederopbouw van Palestina. en dan bedoel ik met een steentje niet een muur tussen de landen.

    off-topic

    king, vind je het stoer om steeds king niet ingelogd te zijn? ik vind het nogal zielig overkomen...
    hey redjuh, ben je nu op je pik getrapt omdat ik zei dat ik je opmerking naief vond? da's pas zielig...

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nee dat staat volkomen los van je opmerking... ik vroeg het me af en koppelde daar een beetje mijn mening aan in mijn stemming van het moment.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    denk dat de point was dat ie er een keer geweest is, wat hem ervaringsdeskundige maakt? :?
    Vertel eens Rik, wat maakt jou zo deskundig?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •