MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default Ongelukkige Reyes wil heel graag naar Real Madrid

    11/2/2005 9 :47

    José Antonio Reyes luchtte zijn hart, en bleek dat bij de verkeerde persoon te hebben gedaan. De aanvaller van Arsenal zegt graag naar Real Madrid te willen.
    Onbedoeld zette Reyes donderdag een flinke stap op de weg terug naar Spanje, met als meest waarschijnlijke bestemming Real Madrid. De 21-jarige aanvaller werd het slachtoffer van het Spaanse radiostation Cadena Cope. Reyes kreeg een telefoontje van Emilio Butragueño, die bij de Gunner informeerde of deze interesse heeft in een transfer naar Bernabéu, komende zomer.

    'Ik ben zeer verheugd dat Real Madrid geïnteresseerd in mij is, omdat ik er altijd al heb willen spelen. Als God het wil, kan het gebeuren. Zoals het nu in Londen gaat, ben ik niet gelukkig', luchtte Reyes zijn hart. Hij deed dat alleen niet bij vice-voorzitter Butragueño, maar bij een imitator van El Butre, ingehuurd door Cadena Cope. Het gesprek was rechtstreeks te horen op de radiozender.

    De grap kan grote gevolgen hebben. Volgens ingewijden zou Real zeer veel interesse hebben in de voormalig aanvaller van Sevilla. Bovendien kampt Reyes met heimwee en zou hij mede daarom niet helemaal gelukkig zijn in Londen. Arsenal trok hem dik een jaar geleden aan voor een bedrag van circa 25 miljoen euro, maar ook al komt hij vaak in actie, toch is het hem nog niet gelukt een vaste basisplaats af te dwingen.

    Reyes biechtte zijn canard direct op aan manager Arsène Wenger, die hem probeerde gerust te stellen. Niet veel later publiceerde Arsenal een officiële verklaring van Reyes. 'Ik heb verhalen gelezen die mij linken aan Real Madrid. Natuurlijk is dat zeer strelend, maar ik sta onder contract bij Arsenal, ik ben gelukkig hier en ik wil de ploeg helpen meer prijzen te winnen.'

    Maar ondanks deze verklaring zal het de komende tijd blijven gonzen van geruchten over een ruil van Reyes met Michael Owen, die onlangs klaagde over een gebrek aan speeltijd bij Real.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    phatte grap!
    al kan ik me voorstellen dat reyes daar anders over denkt..

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    haha... idd een kutstreek :mrgreen:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    :mrgreen:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    vette actie!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    vette grap idd

    maar wat denkt die reyes nou ? Als0f die bij real niet op de bank zou zitten !
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •