MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default de opmars van menno dijkstra!!!!

    Ik als fan van Menno, vind het ongelooflijk hoe deze jongen in korte tijd van de C klasse naar de A klasse is gegaan en nu al een gevaar is in de -70 klasse. ik denk dat het niet meer lang zal duren dat menno zich kan gaan meten met de toppers van de wereld in de superleague en de k-1 max. let op de nieuwe Andre brilleman!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    :twisted: het is hem gegund :twisted:

    wens hem dan ook succes in de aankomende partijen.

    OUS!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Hoop niet voor 'm dat ie eindigt als Brilleman

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wand
    Hoop niet voor 'm dat ie eindigt als Brilleman
    flauw....

    menno doet het idd erg goed :thumbs:

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    Hij is een van de thaiboksers die ik graag zie vechten!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    binnen de kortste keren word hij gestopy door een andere supertalent
    Ajay vanm sportschool ommoord

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    binnen de kortste keren word hij gestopy door een andere supertalent
    Ajay vanm sportschool ommoord
    Nog nooit van gehoord.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Wordt zeker een supertopper binnen een paar jaar!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick
    hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:
    Dat zie je goed...Er zijn genoeg thai boxers uit Nederland die klaar zijn voor de K1-max..Maar ja!!!
    Connecties is all you need!!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick
    hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:
    Dat zie je goed...Er zijn genoeg thai boxers uit Nederland die klaar zijn voor de K1-max..Maar ja!!!
    Connecties is all you need!!!!

    Ps Niks ten nadele van Menno..Hij is inderdaad goed bezig, meerdere malen live gezien, en die wil wel ja!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    106
    vCash
    126000

    Default

    Menno vecht 23 april tegen Chabari. Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij wint menno de laatste tijd allles op ko. Ik vrees voor chabari dat ie er ook aan zal moeten gaan geloven. Deze jongen schiet als een komeet naar de top. Ik hoop dat zijn trainer thom harinck hem net zo goed blijft brengen als die nu doet. Dan kan ie nog wel is snel een heel groot gevaar in de -70 kilo klasse in de wereld worden !!!!

    Groeten

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    naaah Immortal, chabari is niet de eerste de beste kerel! hij heeft nog nooit 8 tellen gehad in zijn hele sportcarriere! en al helemaal geen KO!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    word dan waarschijnlijk zijn eerste x hahaha

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    menno is goed :mrgreen: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Chabari is ongelovelijk snel in zijn reactie en is niet een vechter die je zomaar klaar kan zetten voor een KO, handig in het scoren van zijn punten.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    precies, we zullen zien hoe het eindigd, ik ga voor chabari op punten!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Quote Originally Posted by jay hoov
    Dat zie je goed...Er zijn genoeg thai boxers uit Nederland die klaar zijn voor de K1-max
    Denk dat Drago, Diender en Spong (om maar even snel wat namen te noemen) goed mee kunnen komen op dat niveau.
    Om er maar een paar te noemen.....!!!!

    Volgens mij zijn die Japanners bang dat de K1 EN de K1 Max wordt gedomineerd door Hollanders!!!!!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    294
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick
    hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:
    Ik denk zelf dat Chahbari vs Kraus een hele mooie partij zou zijn! Ik denk dat deze partij helaas niet gaat komen aangezien je inderdaad connecties moet hebben om in de K-1 max terecht te komen. Daarnaast zal Kraus ook niet gauw buiten de K-1 max (Japan) tegen Chahbari vechten.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    294
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Immortal
    Menno vecht 23 april tegen Chabari. Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij wint menno de laatste tijd allles op ko. Ik vrees voor chabari dat ie er ook aan zal moeten gaan geloven. Deze jongen schiet als een komeet naar de top. Ik hoop dat zijn trainer thom harinck hem net zo goed blijft brengen als die nu doet. Dan kan ie nog wel is snel een heel groot gevaar in de -70 kilo klasse in de wereld worden !!!!

    Groeten
    Nou ik vrees dat Chahbari er met de overwinning vandoor gaat! Chahbari is op dit moment in topvorm en ik zie niet iemand die hem nu zou kunnen stoppen!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    vind het ook leuk voor harinck
    hij komt er wel :thumbs:

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    guestt dat ben ik sorrij ging wat fout met in logge

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Menno en Amir topvechters ze zijn jong en talentvol wacht maar nog een jaar en de wereld siddert!!!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: de opmars van menno dijkstra!!!!

    Quote Originally Posted by menno dijkstra FAN!!!
    Ik als fan van Menno, vind het ongelooflijk hoe deze jongen in korte tijd van de C klasse naar de A klasse is gegaan en nu al een gevaar is in de -70 klasse. ik denk dat het niet meer lang zal duren dat menno zich kan gaan meten met de toppers van de wereld in de superleague en de k-1 max. let op de nieuwe Andre brilleman!!
    Menno doet het inderdaad super maar de vergelijking met Andre Brilleman is op dit moment nog veel te hoog gegrepen want die was van wereldklasse maar wat niet is kan nog komen. Maar niets dan lof voor zijn "opmars" zoals jij dat zegt :thumbs:

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: de opmars van menno dijkstra!!!!

    Quote Originally Posted by menno dijkstra FAN!!!
    Ik als fan van Menno, vind het ongelooflijk hoe deze jongen in korte tijd van de C klasse naar de A klasse is gegaan en nu al een gevaar is in de -70 klasse. ik denk dat het niet meer lang zal duren dat menno zich kan gaan meten met de toppers van de wereld in de superleague en de k-1 max. let op de nieuwe Andre brilleman!!
    Menno doet het inderdaad super maar de vergelijking met Andre Brilleman is op dit moment nog veel te hoog gegrepen want die was van wereldklasse maar wat niet is kan nog komen. Maar niets dan lof voor zijn "opmars" zoals jij dat zegt :thumbs:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •