MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik stel jou een vraag en dan moet je niet een tegenvraag stellen maar als het kan een antwoord geven Nicky

    En ga aub Van Nistelrooij niet vergelijken met Seedorf want elke vergelijk gaat manco daarin.

    Maar als ik het goed begrijp zien 4 hele goede trainers het allemaal fout en zie jij het goed :?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    mjn tegenvraag slaat op jou vraag want dat is een stelling die je bij veel meer voetballers kan gebruiken....

    ja en ik denk dat de trainers het verkeerd zien...oftewel niet genoegtijd gunnen.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ok dan, hoeveel wedstrijden heeft Seedorf voor Oranje gespeeld en dan vind je dat de trainers hem niet genoeg tijd gunnen :shock:

    Hoeveel wedstrijden heeft een international nodig om zich te "bewijzen" in Oranje. 1 ? 5 ? 10 ? 30 ? Zeg het maar.

    Seedorf is typisch een clubvoetballer zoals Willy v d Kuilen dat vroeger voor PSV was. PSV heeft geen betere gehad en had een wereldtopper in huis maar in het Nederlands elftal kwam hij NOOIT uit de verf.

    Waarom niet ?

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    spanning, druk, systeem, omgang, tijd...

    het kan niet mogelijk zijn dat iemand bij zijn club de sterre van de hemel speeld en het in het nationale elftal niet doet. wat dat betreft zijn de trainers super slecht want niemand krijgt het uit hem terwijl zijn trainer bij milan dat wel lukt.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Nijverdal
    Posts
    715
    vCash
    126000

    Default

    ben het wel met sjaak eens, Seedorf werkt er niet voor.
    greetz tuigenke

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Wat voorn heldendaden heeft van nistelrooy dan voor het nederlandselftal?
    nicky is wel een beetje correct hier.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuigenke
    ben het wel met sjaak eens, Seedorf werkt er niet voor.
    Werken doe je in het Duits elftal!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Wat voorn heldendaden heeft van nistelrooy dan voor het nederlandselftal?
    Drie keer scoren in de beslissende wedstrijd thuis tegen Schotland toen hij eindelijk alleen (zonder Kluivert) in de spits mocht staan.
    Uit onmogelijke hoek gelijkmaken tegen Duitsland op een EK.
    Scoren tegen Tsjechie op het EK.
    De eerste 2 goals tegen Letland (een beslissende wedstrijd)
    De eerste penalty in de serie strafschoppen tegen Zweden gescoord (lijkt mij zeker voor een Nederlander op een eindtoernooi een heldendaad, vooral de eerste in een serie is van enorm belang. Van Basten, Cocu *2, beide broers De Boer, Seedorf *2 en Kluivert *2, Bosvelt kunnen er over mee praten).

    Op het moment dat van Nistelrooij echt belangrijk werd gemaakt als enige centrum spits zonder Kluivert om hem heen (die combi werkte gewoon niet) en het volste vertrouwen kreeg, heeft hij zeer goed gepresteerd. Het mag er misschien niet altijd zo verfijnd uit zien, maar hij scoort bijna altijd (ook als hij niet goed speelt zoals tegen Duitsland), staat op de plek waar hij moet zijn, werkt altijd hard en houdt altijd de verdediging van de tegenstander bezig, brengt diepte in het spel, is een teamspeler en trekt teamgenoten mee in de strijd.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Ik stelde die vraag omdat als je die vraag bij elke speler gaat stellen inhet NL11tal... Dat je dan wel bijmeer spelers op 0 uitkomt.

    Van Nistelrooy heeft ook wel wat meer krediet en kansen.

    Tijdens het EK speelde Seedorf ook super.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Ok Nicky ik snap m
    Vond je echt dat Seedorf zo goed was op het EK? Aan de bal was hij zeker niet slecht, maar voor een 4-3-3 opstelling laat hij zijn man te vaak lopen. zeker omdat Advocaat nog nooit van een inschuivende laatste man heeft gehoord. Als je Seedorf goed wilt laten functioneren, moet je hem een vrije rol geven zonder verdedigende taken. Dat doet Van Basten denk ik niet.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Ik stelde die vraag omdat als je die vraag bij elke speler gaat stellen inhet NL11tal... Dat je dan wel bijmeer spelers op 0 uitkomt.

    Van Nistelrooy heeft ook wel wat meer krediet en kansen.

    Tijdens het EK speelde Seedorf ook super.
    Jaja, vanwege al die aansprekende titels die het Nederlands elftal heeft behaald sinds '88 moet je toch niet al te kritisch zijn. We zijn toch iedere keer weer het beste elftal die het niet heeft gehaald (uitgezonderd laatste EK, die titel gaat naar Tsjechië) Ligt ook gelijk de kern van het probleem; 11 topvoetballer van wereldniveau, maar geen team en dat ligt echt niet alleen aan Seedorf. (maar hij doet wel zijn best hè :? )

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Makijs
    Ok Nicky ik snap m
    Vond je echt dat Seedorf zo goed was op het EK? Aan de bal was hij zeker niet slecht, maar voor een 4-3-3 opstelling laat hij zijn man te vaak lopen. zeker omdat Advocaat nog nooit van een inschuivende laatste man heeft gehoord. Als je Seedorf goed wilt laten functioneren, moet je hem een vrije rol geven zonder verdedigende taken. Dat doet Van Basten denk ik niet.
    Je hebt hier gewoon 100.000% gelijk

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Shooto Holland heeft erg veel verstand van voetbal :mrgreen: :thumbs:

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    lol

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •