MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 125
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Bedankt voor alle reacties.. maar dat wil niet zeggen dat ik baal als een stekker..
    En mijn ego heeft een aardige deuk opgelopen..
    Ik weet wel dat het nu keihard trainen wordt voor de volgende keer..
    Je hebt lef om de ring in te stappen en dat neemt niemand je af.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    de uitslagen komen snel. we zijn met het verslag bezig.

    enne @ alle vechters :thumbs:
    2x !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #53
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    207
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Het grondwerk werd ook super goed gewaardeerd door het publiek. :thumbs:
    ze leren het wel!!!!

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Van tevoren had ik het er nog even met Iwan over: in Ede heb je altijd echte liefhebbers in het publiek zitten. Er wordt geklapt voor het staand gevecht maar ook voor een mooie takedown en voor goeie acties op de grond. Wat dat betreft is het altijd gaaf in Ede :thumbs: .

    Verder vond ik de damespoule erg goed met spektaculaire partijen. Zowel Bianca, Kim als Nadia zetten alle 3 een mooie partij neer. Van Nadia wisten we dat natuurlijk al, maar ook Bianca en Kim zou ik graag nog vaker in actie zien.

    Zo'n evenement krijgt trouwens altijd wel een mooit tintje als er zoveel forumpeople in actie komen .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Van tevoren had ik het er nog even met Iwan over: in Ede heb je altijd echte liefhebbers in het publiek zitten. Er wordt geklapt voor het staand gevecht maar ook voor een mooie takedown en voor goeie acties op de grond. Wat dat betreft is het altijd gaaf in Ede :thumbs: .

    Verder vond ik de damespoule erg goed met spektaculaire partijen. Zowel Bianca, Kim als Nadia zetten alle 3 een mooie partij neer. Van Nadia wisten we dat natuurlijk al, maar ook Bianca en Kim zou ik graag nog vaker in actie zien.

    Zo'n evenement krijgt trouwens altijd wel een mooit tintje als er zoveel forumpeople in actie komen .
    Helemaal mee eens!!!

  6. #56
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default oooh dat is zeker lekka!!

    Quote Originally Posted by Nicky
    Bedankt voor jullie positieve reacties. En er komen veel meer van dit soort galas aan.

    Zodat we de amateurs de kans geven om zich te bewijzen en het verdienen om op een prof gala te staan.
    Het was ook goed, dan krijg je dat!!!

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Was zeker een leuk gala'tje. Paar mooie partijen gezien. En ook idd respect voor Kim, want Nadia is ook wat zwaarder(of zag ik het verkeerd). Je herstelde goed en probeerde het beste ervan te maken.
    Felicitaties voor de mensen die gewonnen hebben.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas
    Was zeker een leuk gala'tje. Paar mooie partijen gezien. En ook idd respect voor Kim, want Nadia is ook wat zwaarder(of zag ik het verkeerd). Je herstelde goed en probeerde het beste ervan te maken.
    Felicitaties voor de mensen die gewonnen hebben.
    Klopt, het gewichtsverschil was exact 6 kilo. Kim woog 50,4 kg (Flyweight), en Nadia 56,4 kg (Featherweight).
    Tussen Featherweight en Flyweight zit ook nog de Bantamweight, dus al met al zijn wij dik tevreden over deze allereerste partij van Kimmetje!
    Nadia is trouwens erg sportief, dat mag ook gezegd worden!

  9. #59
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Nicky was echt top event!!! Bedankt man, mooie gevechten, leuke sfeer, gewoon perfect

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    ik was er dit x helaas niet bij(k was op wintersport) maar volgende x ben ik er cker bij :thumbs:

    enne respect @ vechters
    Face your fears, Live your dreams.


  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Eerste partij?? Klasse! Nadia vocht erg goed idd :thumbs:

  12. #62
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Mooie partijen mensen!

    En Hunter dat was een leuk stukje vliegles dat je weg gaf! :mrgreen:

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    netjes gedaan hunter zag net je partij :thumbs:

    maarre ik had gelijk een vraagie hoe oud zijn de meeste jongens die hier vechten ongeveer?
    Face your fears, Live your dreams.


  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    denk ergens in de 20

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ik vond die kapjes wel echt kut hoor... tijdens de sankaku van me tegenstander werd ik verwurgd door het riempje onder me kin... zat al zonder adem in het begin van het grondgevecht

    voor de rest hele dope partijen gezien en was hele goede sfeer.. vanuit het publiek en vechters onderling :mrgreen:
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    20!? o.k dan wa8t ik nog heel ff
    Face your fears, Live your dreams.


  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Chico
    ik vond die kapjes wel echt kut hoor... tijdens de sankaku van me tegenstander werd ik verwurgd door het riempje onder me kin... zat al zonder adem in het begin van het grondgevecht

    voor de rest hele dope partijen gezien en was hele goede sfeer.. vanuit het publiek en vechters onderling :mrgreen:
    Ik had niet in de gaten dat jij Chico was, maar was jij degene die z'n hoofdkap (half) afdeed en waarbij de hoofdkap tussen je hoofd en het lichaam van de tegenstander zat, terwijl je af moest kloppen? Bij die partij zat die kap idd behoorlijk in de weg.

    Overigens heb ik voorheen tijdens amateur Shooto wedstrijden ook wel eens gezien dat het stop-don't-move commando werd gebruikt om op de grond om even de kap af te kunnen doen. Zou niet verkeerd zijn om dat vaker te doen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #68
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ik zat in de -94... de eerste partij na de pauze...

    en ik die riempje op me keel zitten toen ie nog op zat... doordat me tegenstander zijn benen om me hoofd heen had schuifde het kapje naar achteren... ik weet eigenlijk niet eens of het kapje uiteindelijk helemaal weg was... zat teveel te focussen op niet af te tikken :mrgreen:
    Overigens heb ik voorheen tijdens amateur Shooto wedstrijden ook wel eens gezien dat het stop-don't-move commando werd gebruikt om op de grond om even de kap af te kunnen doen. Zou niet verkeerd zijn om dat vaker te doen.
    idd.. heb het gevoel dat je hoofd een heel stuk groter is.. dus je kunt je niet uit dingen wurmen waar je normaal wel uitkomt... desondanks wel genoten :mrgreen: (zie me niet als een slechte verliezer ofzo :mrgreen: )
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    hey... hoezo ben ik ineens amateur fighter??? :roll:
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  20. #70
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Even een compliment naar de organisatie toe, was goed geregeld! En ook een big up naar de vechters en het publiek, ze waren allemaal even sportief en dat mag gezegd worden! :thumbs:

    Bianca (jinx), Dennis en Chico van Loeks Gym, voor de eerste keer in de ring hartstikke goed gedaan, ik ben trots op jullie!!! En verder heeft onze sportschool mooie resultaten behaald, Rik Pool 1e, Bas Tros 2e en Romano maakte de show en werd ook eerste! Super dus!! Jammer alleen dat Romano zijn prof partij niet doorging maar ja.....
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  21. #71
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    en we hadden natuurlijk een hele goede cornervrouw hé :mrgreen:
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen
    Jammer alleen dat Romano zijn prof partij niet doorging maar ja.....
    was hij gevraagd om tegen Lawalatta te vechten ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Yep dat was hij

  24. #74
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    hij was gevraagd om in te vallen in een profpartij... dus denk dat het idd om die partij ging
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Hij is gevraagd om in te vallen voor die partij. Maar Lawalata heeft de beslissing gemaakt om de partij niet aan te nemen. ivm zijn voorbereiding naar Duncan toe.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •