MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default Hoe is dit mogelijk????

    Ik heb dit topic op verzoek verwijderd.
    Moge duidelijk zijn dat matchmaking op meer fronten dan alleen de vechters een belangerike zaak is.

    Sportieve groet ,

    Lex Wybenga
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Lex, zie http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8899

    Hier plaatste Andre een zelfde reactie.
    Raar verhaal,dat zeker. Misschien kan ik ook wel in de A-klasse starten?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    lekker verantwoord
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    WTF dat is echt vreemd en moet niet kunnen :shock:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Schubbekutteveen
    Posts
    910
    vCash
    126000

    Default

    Toch niet slecht. Zonder ervaring een no-contest.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cactusdre
    Toch niet slecht. Zonder ervaring een no-contest.

    Hahahaha, ik zit ook onder de blesures maar ben toch maar gelijk weer gaan trainen... ik gaf een spinning backfist wat niet mocht en hij kon niet meer door.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    :shock:

    Foutje misschien van de organisatie die zomaar zonder enige vorm van controle vechters plaatst, dit mag natuurlijk NOOIT gebeuren want zo belazer je je tegenstander, het publiek, de scheids en nog vele anderen :x

    En die trainer gelijk schorsen :x

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    hier de quote van Andre

    Quote Originally Posted by Andre
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Bedankt voor de reacties. Gaat helaas inderdaad wel ff duren voordat dit goed hersteld is

    Ga er voorlopig zelf maar vanuit dat het wel weer in orde komt en dat ik over een tijd wel weer de ring in kan
    Is dit Tarik?
    Hoe bestaat het dat jij een A klasse wedstrijd vecht?
    Je ben nu een week weg bij BA Physical en heb nog nooit in die vijf jaar dat je bij ons trainde een wedstrijd gevochten.
    Je nieuwe trainer is dan wel lekker verantwoord bezig.
    Eerst Mezit tegen een b klasse laten vechten terwijl hij een nieuweling is en nu jij een a klasse partij.
    Ik vind het ook ongelofelijk van de wfca dat ze dit toelaten.


    Andre

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Strange!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    356
    vCash
    126000

    Default

    hij mag blij zijn dat hij niet ineens tegen cro cop stond...
    UFC 52 - On Sale Now @ www.mma-dvd.com

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shyne
    hij mag blij zijn dat hij niet ineens tegen cro cop stond...
    Whahahaha... :thumbs:
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    echt erg.....


  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    freaky!!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad heeeel vreemd !!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    euhm hoeveel ronde's heeft hij het nu dan eigenlijk volgehouden voordat het een nc werd?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Komen er maatregelen tegen dit soort "uitwassen" en dit soort coaches :?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: Hoe is dit mogelijk????

    Quote Originally Posted by Wybenga
    Ik heb dit topic op verzoek verwijderd.
    Moge duidelijk zijn dat matchmaking op meer fronten dan alleen de vechters een belangerike zaak is.

    Sportieve groet ,

    Lex Wybenga
    Hoi Lex, op wie zijn verzoek als ik vragen mag ?

    Sjaak

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    ik heb vanochtend nog het verhaal kunnen lezen en het is idd maar erg vreemd dat dit soort praktijken kunnen. zegt ook iets over de betreffende sportschoolhouder helaas (ik noem verder geen namen) jammer dat dit soort dingen gebeuren

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hallo

    Ik moet hierop reageren omdat dit mij ook aangaat,ik vind meneer andre als je suggesties naar een bepaald persoon heb moet je dit rechts streeks doen en niet via een forum ik vindt het belachelijk en dat jij dit uitgerekend hier een topic moest plaatsen!en waarom betrekken jullie mij naam erbij ik moest niet in deventer tegen een b klasser vechten hoe kom je erbij en hoe durf je me trainer erbij te betrekken. jij weet niet hoe het is gegaan en dan moet je niet zomaar je mond doen opentrekken.mijn trainer valt niks te verwijten!!! als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!
    Ik ga hier niet te diep op in!!
    En ze zeggen je moet niet alles geloofen wat ze schrijven
    Maar ik heb een op een geweldige KO gewonnen dat bewijst dat ik van een geweldige trainer les krijg!!!!!!!!!!!!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    duidelijk

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Duidelijke taal.... 8)
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mezid el Hamdaoui
    Hallo

    Ik moet hierop reageren omdat dit mij ook aangaat,ik vind meneer andre als je suggesties naar een bepaald persoon heb moet je dit rechts streeks doen en niet via een forum ik vindt het belachelijk en dat jij dit uitgerekend hier een topic moest plaatsen!en waarom betrekken jullie mij naam erbij ik moest niet in deventer tegen een b klasser vechten hoe kom je erbij en hoe durf je me trainer erbij te betrekken. jij weet niet hoe het is gegaan en dan moet je niet zomaar je mond doen opentrekken.mijn trainer valt niks te verwijten!!! als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!
    Ik ga hier niet te diep op in!!
    En ze zeggen je moet niet alles geloofen wat ze schrijven
    Maar ik heb een op een geweldige KO gewonnen dat bewijst dat ik van een geweldige trainer les krijg!!!!!!!!!!!!
    Mezit moet ik hier serieus op in gaan?
    Ik zie een uitslag en heb daar mijn vraagtekens bij.
    Daar is een forum toch voor?
    Dat van jou tegen een b klasser heb je zelf verteld.
    Ik vind dit erg slecht voor de sport dat dit gebeurt
    Ik wil hier verder niet op ingaan .


    Andre
    More info coming soon!!!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Mezid als eerste wil ik je feliciteren met je overwinning. Maar neem aan dat dit een gevecht in de N-klasse was! Overigens hoef je niet zo bescheiden te zijn want enkele maanden geleden vocht je in Ede voor BA Physical ook al een geweldige partij die je won. Dus die kwaliteiten had je al zoals vele forumleden die er toen die avond bij waren al hebben kunnen zien.

    Ten tweede wil ik zeggen dat ik het jammer vindt dat jullie weg zijn. Heb altijd fijn met jullie kunnen trainen en gezellig kunnen na babbelen.

    Jullie trainer ken ik niet als trainer maar alleen als vechter heb ik hem weleens gezien dus daar kan ik geen mening over geven. Maar wil toch het volgende quoten wat je heb gezegd :

    mijn trainer valt niks te verwijten!!! als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!
    Dit vind ik erg vreemd. Een goede trainer in de kickbokswereld ziet volgens mij in een week (of was het al wat langer ?) zeker het verschil tussen iemand die geen of enkele partijen heeft gevochten of een gerenomeerde A-klasse vechter is. Mocht je hieraan twijfelen dan adviseer ik jullie een keer een test te doen en ga bij een willekeurige goede sportschool meetrainen en vraag dan na afloop welke klasse de trainer je inschat.

    Hier op deze site zitten veel coaches en zowel beginnende als topvechters en iedereen weet wat er voor nodig is om de A-klasse te bereiken via de normale weg. Een goede A vechter heeft ongeveer het volgende traject afgelegd :

    In de N-klasse zo’n 3 partijen. Vervolgens in de C-klasse zo’n 6 partijen. Dan komt de B-klasse waar zo’n 8 partijen moeten worden gedraaidt. Let wel dit zijn partijen die ook nog voornamelijk gewonnen worden en niet een 6 gew – 11 verl record.

    Van al die fanatieke nieuwelingen die ooit hun eerste partij vechten is dit voor een enkeling met heel veel doorzettingsvermogen en talent uiteindelijk weggelegd. Jarenlang dagelijks trainen. Zware partijen tegen sterke tegenstanders. Door pijn en blessure’s heen bijten. Teleurstellingen verwerken enz enz! uiteindelijk blijft de creme de la creme van het kickboksen over. Dit zijn keiharde jongens en meiden die zich in de A-klasse gaan meten.

    Je gezondheid is het belangrijkste wat iedereen bezit en daar moet je zuinig op zijn. Tarik je bent een hele aardige jongen en ik hoop dat je eens goed wil nadenken over de risico’s die je loopt. En Mezid denk jij er ook een goed over na want het is wel je gabber die gevaar loopt en praat er met elkaar over. Vergeet niet wat die jongens allemaal kunnen die in A-klasse vechten!!

    En mocht je door al die verhalen en gepraat twijfelen ? maak dan eens een afspraak om met A en B klasse vechters mee te mogen trainen bij een Ramon Dekker, Mohammed Aithassou, Mejiro gym of Vos Gym ofzo.

    Zij zullen je dan zeker een goed en objectief advies kunnen geven.

    Sportieve en vriendelijke groeten

    Payap aka Chris
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    niks meer an toe te voegen
    klaar

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Dat heb je mooi gezegd Payap!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •