MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default Bekeuring uitgedeeld voor 'Ali el B'-sticker

    Weblog GeenStijl introduceerde enige dagen geleden een van de eerste ontwerpen voor een nieuwe generatie bumperstickers en zoals te verwachten viel, leverde dat nogal wat commotie op.

    Een gehandicapte vrouw, die de afbeelding had uitgeprint en op haar elektrische rolstoel had geplakt is door de politie verbaliseerd met een boete van 45 euro, wegens 'opruiend gedrag'.



    Het gewraakte stickerontwerp, zoals weblog GeenStijl dat introduceerde
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik geef ook gas voor me tas, lijkt me niet meer dan normaal, krijg ik nu ook een bekeuring :roll: Hebben die geweldige politiemensen van ons weer niks anders te doen dan gehandicapte mensen lastig vallen, ga gvd criminelen aanpakken stelletje hufters

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Verbaal uitschrijven is idd wat overdreven, maar effe met mevrouw d`r over babbelen is geen probleem lijkt mij...

    Onnozele sticker trouwens!

    @ Sjaak... Politie zal zich ook heus wel met andere dingen bezig houden vermoed ik...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    zielig man

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    moet ze voral doen... dat volk kent gen grenzen dus wordt ze zo gepakt

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Straks mag je op de deur van je huis ook geen sticker van een hond meer oplakken met "Hier waak ik"
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Bonnen meer verscheuren

    Arnhemse parkeercontroleurs mogen geen bonnen meer verscheuren van politiemensen die met hun privé - auto in de fout zijn gegaan. Een 'bekeurinkje regelen' is er niet meer bij. De directeur van het parkeerbedrijf keurt het niet goed, maar kan zich voorstellen dat een deel van de parkeerwachters zich moreel verplicht voelt om parkeerbonnen voor politiemensen te vernietigen. Zij willen politiemensen graag 'te vriend' houden.

    Politioneel incassobureau

    Ruim een week geleden kwam de Nederlandse Politiebond met de mededeling dat er dit jaar door politieagenten 180.000 bekeuringen méér moeten worden uitgeschreven dan vorig jaar. Dat zou vastgelegd zijn in een zogenaamd ’prestatiecontract’ dat gesloten is tussen de politie en minister Remkes van Binnenlandse Zaken. Er worden zo veel wetten en regels overtreden dat iedere agent met gemak zijn jaarlijks quotum van 300 bekeuringen kan halen.
    Opbrengst Er moet dan zoveel miljoen euro per jaar méér binnengehaald worden. Of dat nu wél of nÃ*ét de veiligheid van de burger bevordert, is geen primaire vereiste. Als het maar geld oplevert.

    Er wordt jaarlijks steeds meer 'verdiend' aan bekeuringen.

    Er wordt al vele jaren steeds vaker bekeurd en er wordt jaarlijks steeds meer 'verdiend' aan bekeuringen. Vele miljoenen. Door de flitspalen bijvoorbeeld, die verantwoordelijk zijn voor tweederde van alle verkeersboetes. En het meerendeel van die boetes valt ook nog eens in de laagste categorie dus overschreidingen van 3-10 km te hard rijden. Lees in het boek Blauwe Plekken maar hoeveel bekeuringen er worden geschreven. Ik ben het met eens dat we ons niet moeten richten op die ordinaire burger, maar op de eikels die onze maatschappij verzieken.

    Quote van 300 --> 900 bekeuringen per jaar.

    De verklaring van hoofdinspecteur Riessen dat er met een minimum aantal van 300 bekeuringen getracht word om de mentaliteit bij de diender om te zetten. Zelf gaf hij aan dat dit minimum ook wel op 900 gezet kon worden.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak heb jij die informatie van een betrouwbare bron ?
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    sjaak is zelf undercover officer

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO TKO
    Sjaak heb jij die informatie van een betrouwbare bron ?
    Ik weet het niet, ik heb het van een politieman die bij mij op les zit, zeg het zelf maar

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by KO TKO
    Sjaak heb jij die informatie van een betrouwbare bron ?
    Ik weet het niet, ik heb het van een politieman die bij mij op les zit, zeg het zelf maar
    Ja dat is wel betrouwbaar

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Rammen met die banaan...
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    246
    vCash
    126000

    Default

    Bonnen meer verscheuren

    Arnhemse parkeercontroleurs mogen geen bonnen meer verscheuren van politiemensen die met hun privé - auto in de fout zijn gegaan. Een 'bekeurinkje regelen' is er niet meer bij. De directeur van het parkeerbedrijf keurt het niet goed, maar kan zich voorstellen dat een deel van de parkeerwachters zich moreel verplicht voelt om parkeerbonnen voor politiemensen te vernietigen. Zij willen politiemensen graag 'te vriend' houden.
    Niet om het goed te praten ofzo, maar ik denk dat de meeste mensen met connecties dit nou eenmaal zouden doen. Als jij de kans krijgt om een bekeuring te laten verscheuren zou jij dat ook doen. En het beleid van de politie wordt nog altijd door de hoge heren in Den Haag bepaald, niet door de politie zelf, dus zij kunnen er in feite weinig aan doen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    net goed , aanpakken die gehandicapten ........................

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    precies... er is genoeg te halen bij die gasten

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Da's lekker makkelijk ,een gehandicapte vrouw aan te houden en dan een bekeuring uitschrijven voor opruiend gedrag , waarom pakken ze nou niet die gasten in dure bmw's en mercedes enz die knapen van een jaar of 22, 23 die een uitkering hebben en ondertussen crimineele zaken uithalen waar de honden geen brood van lusten, hebben ietsie en pietsie van de politie geen lef meer? of mag het soms niet van'hogerhand' ? Weet een ding in iedergeval wel ,dat mijn vertrouwen in de 'overheid tot een zeer laag punt gezonken is ,dit gelt speciaal voor onze 'wetshandhavers'. Ik zou mij diep schamen als je heden ten dage bij politie of het om werkt. Kun je nog beter achter een vuilniswagen lopen is in mijn ogen een meer gerespecteert beroep, doe je teminste nog wat positiefs voor de Nederlandse samenleving.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Maar wel bij opsporing verzocht smeken om tips bij de kijkers, wie Martin H. ( veroordeeld voor moord op Hans B.) heeft vermoord, toen hij op proefverlof was. Als je moet kiezen tussen het criminele milieu overhoop halen met alle risico's van dien, of een oud invalide vrouwtje bekeuren, dan is het voor de meeste dienders een makkelijke keus.
    Waarom risico lopen voor je 2000 eurootjes in de maand?
    Ik heb 12 jaar aan de deur gewerkt, en weet wat voor schijtbakken de meesten zijn.
    Ik zou mij diep schamen als je heden ten dage bij politie of het om werkt. Kun je nog beter achter een vuilniswagen lopen is in mijn ogen een meer gerespecteert beroep, doe je teminste nog wat positiefs voor de Nederlandse samenleving.
    Osu

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nou sorry hoor... zij had dat ding niet op moeten plakken, want het is wel degelijk opruiend. wat nou gehandicapt... ja lichamelijk misschien, maar verstandelijk nog zo in orde dat ze de sticker met zijn context wel begrijpt. niet iedere smeris is bezig met heavy zaken vriendjes en vriendinnetjes... er zijn ook nog agenten in opleiding. die worden vaak met dit soort bonnenwerk opgezadeld. ik vind het argument vanne ga boeven vangen, en dergelijke ONZIN en kortzichtig. lullen om het lullen.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    haha dan ben je flink genaaid als oud vrouwtje. denk je mee te gaan met de mode word je bekeurd

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Red, ff dit als er een, laten we voor het gemak maar een voorbeeld halen uit de islamitische wereld, ik heb nog niet zo lang geleden iemand zien rondrijden die een veelkleurige sticker op zijn kofferbak had waar in het arabisch het volgende op stond, dood aan de ongelovigen. dit werd ons verteld door een van mijn arabisch sprekende leerlingen en vriend, nou kan ik mij voorstellen dat de gemiddelde Nederlandse diender geen woord arabisch spreekt [de meesten spreken zowie zo weinig meer dan Nederlands] maar er lopen tegen woordig ook nogal wat dienders van arabische afkomst rond. Die auto rijd nog steeds met die sticker rond, en is vast wel eens door een arabisch sprekende diender gezien ,selectief lezen mischien? Red laat het duidelijk zijn , de Nederlandse politie is een niet erg vertrouwen wekkende organisatie meer ,die tot een soort tollenaars verworden zijn om de schat kist te spekken. Ik heb mijn vertrouwen in de Nederlandse wetshandhavers al een tijdje geleden verloren , heb te veel negatieve en slechte zaken gezien.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  21. #21
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    lol @ max zn typische inhoudelijke reacties...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Max.. heb je het kenteken van die auto ??
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ACAB!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Max.. heb je het kenteken van die auto ??

    Nee ,jammer genoeg niet.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi*
    lol @ max zn typische inhoudelijke reacties...
    En Berlusconi zijn typische andwoorden


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •