MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Kokmeijer 'gast aan tafel' bij Go Ahead

    Kokmeijer 'gast aan tafel' bij Go Ahead

    15/3/2005 9 :31

    Niels Kokmeijer keert komende vrijdag weer voor het eerst terug bij Go Ahead Eagles, nadat hij op 17 december zijn been brak. De aanvaller kreeg op die datum op het Kasteel een doodschop van Spartaan Rachid Bouaouzan, waarna hij zijn carrière moest beeïndigen.
    'Ik ga met familie en vrienden in een busje dat door de club is betaald', liet Kokmeijer maandagavond bij BvD weten. Ik word om vijf uur verwacht, het zal een drukke dag worden.' Kokmeijer zal onder meer de supporters van Go Ahead toespreken.

    De aanvaller is momenteel aan het revalideren in Heliomare in Wijk en Zee. Omdat er een zenuw in zijn been kapot is, is nog onzeker of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Re: Kokmeijer 'gast aan tafel' bij Go Ahead

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Omdat er een zenuw in zijn been kapot is, is nog onzeker of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.
    damn :?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik vraag me trouwens af of die bouazoun het lef heeft ooit nog eens het voetbalveld op te stappen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Vast wel, maar ik denk dat ie voortaan wat voorzichtiger zal zijn met overtredingen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •