MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default Beroepscommissie wijst zware straf Majstorovic af

    16/3/2005 11:35

    Daniël Majstorovic heeft zijn gelijk gehaald bij de beroepscommissie. De zaak tegen Zweedse verdediger, die werd beschuldigd van het uitdelen van elleboogstoten, werd van tafel geveegd.
    Majstorovic kwam na het duel met FC Groningen in de volle schijnwerpers te staan. De Zweedse verdediger werd beschuldigd van twee elleboogstoten aan het adres van tegenstander Martin Drent.

    Scheidsrechter Bossen liet de incidenten onbestraft. De aanklager zag in de tv-beelden voldoende aanleiding voor een onderzoek dat resulteerde in een schikkingsvoorstel van zeven wedstrijden. Dat werd resoluut van de hand gewezen door Majstorovic.

    De verdediging kwam er op neer dat Majstorovic nooit bewust zijn elleboog gebruikte in het duel. Hij had slechts oog voor de bal. En dus kon van opzet geen sprake zijn. Bovendien had scheidsrechter Bossen geen overtreding geconstateerd.

    De tuchtcommissie ging slechts deels mee met het verweer van Majstorovic die een schorsing van zes wedstrijden kreeg opgelegd. Een extra verklaring van Bossen was voor de tuchtcommissie aanleiding vooral de aanklager te volgen.

    De Zweed tekende beroep aan tegen deze straf. En met succes, want de beroepscommissie veegde de strafzaak van tafel. De aanklager werd niet ontvankelijk verklaard. Daarbij werd de richtlijn van de FIFA gehanteerd. Volgens de reglementen mag een speler niet worden bestraft als de scheidsrechter de acties niet beoordeeld heeft als overtreding.

    De uitspraak van de beroepscommissie is bindend en niet aanvechtbaar. FC Twente kan daarom gewoon een beroep blijven doen op Majstorovic.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    jammer :twisted:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    ashi76 /---

    Dit soort uitlatingen zijn niet gewenst smike

    ---/ ashi76

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    das lekker dan. :x


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike
    ashi76 /---

    Dit soort uitlatingen zijn niet gewenst smike

    ---/ ashi76
    Lol, ik zie het nu pas... maar ik heb niks bijzonders of grofs gezegd, alleen de waarheid, vertel me maar is wat ik verkeerd zei, ik ben heel benieuwd...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by smike
    Quote Originally Posted by smike
    ashi76 /---

    Dit soort uitlatingen zijn niet gewenst smike

    ---/ ashi76
    ik ben heel benieuwd...
    ik ook :shock:


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik weet niet meer precies wat er stond, maar het was iets in de trend van die teringyougoslaven ook altijd oid.

    Weet je zelf vast beter dan ik.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik weet niet meer precies wat er stond, maar het was iets in de trend van die teringyougoslaven ook altijd oid.

    Weet je zelf vast beter dan ik.
    "kloteoostblokkers" en niet altijd, het is nou eenmaal een feit dat die wat minder gevoel hebben, kijk die koppen alleen al, nee hoor, gewoon vrijheid van meningsuiting, ik heb niemand er aanstoot aan zien nemen.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik heb er een half jaar gezeten en ze hebben niet allemaal minder gevoel.

    Bij diegenen waar dat wel zo is kan ik me dat trouwens goed voorstellen, aangezien ze daar de laatste decenia wel het eea meegemaakt hebben.

    Jouw reply neigde imo wat naar rascisme, maar misschien heb ik je verkeerd gebrepen.

    Aangezien het hier al lang niet meer over een elleboog gaat gooi ik er nu maar een slotje op.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •