MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default De Haan baalt van gedrag jonge spelers

    De Haan baalt van gedrag jonge spelers

    29/3/2005 9 :31

    Foppe de Haan toont zich uiterst kritisch over het gedrag van zijn jeugdinternationals. Jong Oranje verloor vrijdagavond met 2-0 van Roemenië in een duel waarin zijn spelers vier keer geel en één keer rood pakten.
    Van Persie was de grootste boosdoener, de aanvoerder liet zich vlak voor rust provoceren door tegenstander Marius Nicolae Constantin en kreeg rood van scheidsrechter Coué. De Haan spaart zijn captain niet tijdens een interview met het Algemeen Dagblad.

    'Vooropgesteld: het opstootje had hooguit met geel bestraft moeten worden. Die scheidsrechter floot ook niet goed. Maar een goede arbiter had daarvoor al tegen Van Persie opgetreden toen die over de bal sprong en bewust op de enkel van een tegenstander stond.'

    'Van Persie was voortdurend irritant bezig tegen die man. Niet echt slim, uiteindelijk word je daarvoor een keer afgestraft.' De Haan sprak Van Persie aan op zijn gedrag. 'Robin was daarin heel eerlijk, hij zag dat hij fout zat.'

    Maar De Haan wil Van Persie niet als zondebok gebruiken. Ook andere jonge spelers moeten hun gedrag veranderen, vindt de Friese trainer. 'Er is geen land waar we zoveel gedoe met de scheidsrechters hebben.'

    'Ik ben tot de conclusie gekomen dat Nederlandse jeugdinternationals snel geïrriteerd raken. Als er ook maar iets tegenzit, hebben de spelers hun irritatie niet in de hand en leggen ze de bal bij de scheidsrechter. Het zal wel bij onze maatschappij horen, waarin jongeren mondig zijn en moeilijk autoriteit accepteren, maar het wordt een groot probleem voor onze voetbalwereld.'

    'We zullen het eruit moeten krijgen, niet alleen bij Van Persie. Kijk maar hoe het Nederlands elftal zich voorbeeldig gedraagt in wedstrijden, zo moet 't dus. Uiteindelijk zal het gedrag ook verdwijnen, want bij de nationale ploegen tolereren wij als coaches het gewoon niet.'
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Van Persie is absoluut een goede speler, maar duidelijk nog niet klaar voor het grote Oranje

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Deze domme actie kost hem waarschijnlijk ook zijn kans voor het grote Oranje.. aangezien Robben geblesseerd is geraakt.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Deze domme actie kost hem waarschijnlijk ook zijn kans voor het grote Oranje.. aangezien Robben geblesseerd is geraakt.
    Inderdaad; dit zou een hele mooie kans voor Van Persie geweest zijn.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Sommige jongens hebben het grote oranje nodig om het te beseffen.

    Uit ervaring kan ik zeggen dat ik Van Persie 100% begrijpt. Hij word de hele tijd voorbij gekeken. Terwijl hij super presteerd.

    Tuurlijk is zijn gedrag niet goed... En dit kan je van 2 kanten bekijken : Van zijn kant of van een kant van iemand die hem kan helpen.

    Zet Van Persie in het grote oranje, geef hem zelfvertrouwen (dus niet na 1x niet meer selecteren) en je zult zien dat er een geweldige speler uit voort komt.

    Zijn gedrag is gewoon een gevolg van pure frustratie door het negeren van Van Basten.

    Niemand mag het goed keuren. De een heeft een schop nodig en dan een klopje.

    Van Persie is iemand met een gebruiksaanwijzig. Bij sommige moet je wat dingen door de vingers zien.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Als dat zo is vraag ik me af waarom hij bij Arsenal het zelfde gedrag vertoond.


    Over de kwaliteiten van Van Persie twijfelt volgens mij helemaal niemand, alleen zijn instelling is niet zoals hij behoort te zijn, wat hij keer op keer weer laat zien.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Als dat zo is vraag ik me af waarom hij bij Arsenal het zelfde gedrag vertoond.


    Over de kwaliteiten van Van Persie twijfelt volgens mij helemaal niemand, alleen zijn instelling is niet zoals hij behoort te zijn, wat hij keer op keer weer laat zien.
    ben het met ashi eens.

    als van Persie een domme rode kaart krijgt bij het grote oranje omdat hij zich laat provoceren dan kan dat in een kwalificatie wedstrijd grote gevolgen hebben.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Het is voor Van Persie dat er vaak raar wordt opgekeken als iemand net zoals een fysiotherapeut ook een psychotherapeut raadpleegt. Ik denk dat hij daar heel veel baat bij zou kunnen hebben.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    ik vind van persie eerlijk gezegd helemaal niet zo bijzonder. Wat heeft hij nou tot nu toe laten zien? Valt best wel mee eigenlijk.

    Maar goed als je bij Arsenal mag spelen moet je toch wel wat kunnen. LAten we hopen dat het nog gaat komen.


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat hij de hele HCE heeft gedold en ookin de uefa cup top speelde. Voornamelijk tegen Inter.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Maupie
    ik vind van persie eerlijk gezegd helemaal niet zo bijzonder. Wat heeft hij nou tot nu toe laten zien? Valt best wel mee eigenlijk.

    Maar goed als je bij Arsenal mag spelen moet je toch wel wat kunnen. LAten we hopen dat het nog gaat komen.
    Jij hebt er kijk op :thumbs:

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    jong oranje weer punten verspeeld

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Tja.... Jong Oranje doet het echt slecht. Ik ben bang dat als ze zo doorgaan dat ze zich niet eens plaatsen voor het WK en dat zou toch echt wel een schande zijn.
    En wat Van Persie betreft: hij moet nodig eens volwassen worden, want aan zijn kwaliteiten ligt het niet.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Volwassen worden of zijn is ook een kwaliteit.

    Van Persie mist gewoon kwaliteiten om een voetballer te zijn. Laat staan een top voetballer.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Niet de kwaliteiten Harry... de instelling.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •