MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Real Madrid - Barca

    Real Madrid-Barcelona in een ruime notendop

    7/4/2005 12:39


    • Barcelona begint zondag met nog acht wedstrijden te gaan in de Primera División met een voorsprong van negen punten op Real aan de 150ste clásico. Niet verliezen betekent dat de flessen kunnen worden ontkurkt.




    • Real-aanvoerder Raúl, die waarschijnlijk net op tijd fit genoeg is om aan de aftrap te verschijnen, weet het zeker: 'Wij gaan winnen en de Liga is nog open.'

    • Verder laat Raúl onomwonden blijken dat Michael Owen niet zo moet zeuren dat hij te weinig speelt. 'Als hij het hier niet naar zijn zin heeft, moet hij maar vertrekken.'

    • Net als Raúl hoopt ook Carles Puyol te kunnen spelen. De captain van Barça kampt met een enkelblessure, maar herstelt snel. 'Puyol speelt want hij is een bikkel die pijn goed kan verdragen', voorspelt doelman VÃ*ctor Valdés.


    • Giovanni van Bronckhorst biedt coach Frank Rijkaard aan de geschorste Deco te vervangen. 'Bij Arsenal, Feyenoord en Glasgow Rangers heb ik op die positie gespeeld. Ik weet wat er van me wordt verwacht.'

    • De Catalaanse krant Sport herinnert de lezers eraan dat Real Madrid dit seizoen al veertien punten cadeau heeft gekregen van de Spaanse scheidsrechters. 'In acht wedstrijden zijn ze bevoordeeld. Dankzij de extra punten mag Madrid nog dromen.'

    • Barcelona won dit seizoen in Catalonië met 3-0 van Real Madrid en zegevierde vorig seizoen ook uit met 2-1.

    • Het Madrileense AS becijfert dat Barcelona nog nooit twee keer achter elkaar wist te winnen in Madrid.


    • El Mundo Deportivo constateert dat Barcelona als koploper van de Primera División slechts twee van de dertien duels wist te winnen bij Real Madrid. In 1973/74 onder Rinus Michels met een majestueuze Johan Cruijff (0-5) en in 1997/98 onder Louis van Gaal dankzij de winnende goal van Giovanni (2-3).

    • Bij Real ontbreken Guti en Walter Samuel door een schorsing, net als Deco bij Barcelona.

    • Ronaldinho moest woensdag en donderdag verstek laten gaan bij de training. De vedette van Barcelona heeft last van zijn maag.


    • Barça's technisch directeur Txiki Begirustain vertelde aan Cadena SER dat Luis Figo van harte welkom is als hij terug wil naar Barcelona. 'We zetten de deur voor hem open.'

    • Figo ruziede op de training met Thomas Gravesen, die hij verweet te hard te spelen.

    • Samuel Eto'o is Reals bestia negra. De Kameroense plaaggeest scoorde in vier van de laatste vijf competitieduels die hij speelde tegen de club waar hij zich niet serieus genomen voelde. Ook deze keer zijn los merengues gewaarschuwd. Op een partijtje op de training scoorde Eto'o vier keer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    ik heb barcelona - realmadrid 1 x mogen mee maken, toen was figo net over gestapt naar barca!! damn, wat was dat phat!!
    en dit wordt ook echt een thriller!!!
    mijn voorkeur gaat uiteraard naar barca!!

    • Het Madrileense AS becijfert dat Barcelona nog nooit twee keer achter elkaar wist te winnen in Madrid.
    en eens moet de 1e keer zijn, of in dit geval, 2e keer!! :thumbs:

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    Barca rules!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •