MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    FF geduld Wix
    we waren vannacht om half 3 thuis.
    en we hebben meer te doen dan alleen het verslag maken.
    Ik heb bijna 600 foto's gemaakt dus dat is ff een beetje boel werk. Maar denk dat het er wel vandaag op komt te staan hoor.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  2. #27
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt Hunter!

    Mvg,
    Ajay

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    FF geduld Wix
    we waren vannacht om half 3 thuis.
    en we hebben meer te doen dan alleen het verslag maken.
    Ik dacht dat je werk zocht....
    Nee, serieus: neem de tijd.... :thumbs:

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor de pbp!
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  5. #30
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    408
    vCash
    126000

    Default

    goed gedaan melvin... toppie

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    wat was eigenlijk het gewicht van main en rodtung ? als je ze zo naast elkaar zag dan stak rodtung er maar klein bij af.

    en tyrone spong is echt geweldig. wil hem wel eens zien tegen jongens als pajonsuk, drago en simson.

    dat wordt echt genieten dan.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ajay
    Bedankt Hunter!

    Mvg,
    Ajay
    he mooie wedstrijd ajay!!! :thumbs: je toonde echt karakter na die acht tellen, echt mooi afgemaakt die gozer!!!

    die twee thais (big ben en rodtunk) hadden echt moeite met de stijlen van fikri en main, echt een topprestatie van allebei. maar kan iemand mij vertellen of al die rankings van die thais wel kloppen? want ze leken me niet echt op het niveau van bv een pajunsuk of een buakaw! of het was gewoon de onorthodoxe (hollandse )stijl van fikri en main die ze de das om deed!!

    Ik ben nu echt benieuwd of fikri in de arena ook tegen pajunsuk zo een kunststukje kan flikken op die regels, ik hoop het wel, want het is hem zeker gegund!!! al met al een zeer boeiende en vermakelijke avond met mooie partijen!! (en gelukkig zonder opstootjes!!)

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    o ja spong=bikkel!!!!!!!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by .54321
    Quote Originally Posted by Ajay
    Bedankt Hunter!

    Mvg,
    Ajay
    he mooie wedstrijd ajay!!! :thumbs: je toonde echt karakter na die acht tellen, echt mooi afgemaakt die gozer!!!

    die twee thais (big ben en rodtunk) hadden echt moeite met de stijlen van fikri en main, echt een topprestatie van allebei. maar kan iemand mij vertellen of al die rankings van die thais wel kloppen? want ze leken me niet echt op het niveau van bv een pajunsuk of een buakaw! of het was gewoon de onorthodoxe (hollandse )stijl van fikri en main die ze de das om deed!!


    Dus jij vond die Big Ben slecht??

    SOrry hoor..Maar naar mijn mening was Big Ben fikri aan het vernederen..Hij stond voor op punten..Daarbij moet ik wel zeggen dat Fikri gewoon zijn ding heeft gedaan..Trouwens..Ik vond Big Ben beter dan panjunsuk hoor..Ik vond hem echt GRUWELIJK

    Ik ben nu echt benieuwd of fikri in de arena ook tegen pajunsuk zo een kunststukje kan flikken op die regels, ik hoop het wel, want het is hem zeker gegund!!! al met al een zeer boeiende en vermakelijke avond met mooie partijen!! (en gelukkig zonder opstootjes!!)

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    rodtung heeft 9 maart nog voor de titel van Thailand gevochten. Hij verloor deze met 1 punt verschil en had een gebroken teen.

    http://www.chokemuay.com/03.09.05.main.htm

    Denk dat rodtung nog aan het aftasten was. thais beginnen vaak rustig. en big ben was in mijn ogen aan het winnen. fikri vondt ik vermoeid ogen in die dede ronde. Wel klasse dat hij de thai met eigen wapens versloeg.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Unknown
    Quote Originally Posted by .54321
    Quote Originally Posted by Ajay
    Bedankt Hunter!

    Mvg,
    Ajay



    Dus jij vond die Big Ben slecht??

    SOrry hoor..Maar naar mijn mening was Big Ben fikri aan het vernederen..Hij stond voor op punten..Daarbij moet ik wel zeggen dat Fikri gewoon zijn ding heeft gedaan..Trouwens..Ik vond Big Ben beter dan panjunsuk hoor..Ik vond hem echt GRUWELIJK
    idd Big Ben was goed bezig hoor. Fikri kreeg ook een paar ellebogen in zijn bakkus waarbij ik dacht "Bingo". Toch is het vreemd in Thailand zie je vrijwel nooit dat ze elkaar van meet af aan ellebogen in het gezicht planten. Het was echt een harde partij, een hele harde en felle van beide kanten. Zoals mams al zei, er waren geen saaie partijen.


  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Ush,
    Marco.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Unknown
    Quote Originally Posted by .54321
    Quote Originally Posted by Ajay
    Bedankt Hunter!

    Mvg,
    Ajay
    he mooie wedstrijd ajay!!! :thumbs: je toonde echt karakter na die acht tellen, echt mooi afgemaakt die gozer!!!

    die twee thais (big ben en rodtunk) hadden echt moeite met de stijlen van fikri en main, echt een topprestatie van allebei. maar kan iemand mij vertellen of al die rankings van die thais wel kloppen? want ze leken me niet echt op het niveau van bv een pajunsuk of een buakaw! of het was gewoon de onorthodoxe (hollandse )stijl van fikri en main die ze de das om deed!!


    Dus jij vond die Big Ben slecht??

    SOrry hoor..Maar naar mijn mening was Big Ben fikri aan het vernederen..Hij stond voor op punten..Daarbij moet ik wel zeggen dat Fikri gewoon zijn ding heeft gedaan..Trouwens..Ik vond Big Ben beter dan panjunsuk hoor..Ik vond hem echt GRUWELIJK

    Ik ben nu echt benieuwd of fikri in de arena ook tegen pajunsuk zo een kunststukje kan flikken op die regels, ik hoop het wel, want het is hem zeker gegund!!! al met al een zeer boeiende en vermakelijke avond met mooie partijen!! (en gelukkig zonder opstootjes!!)

    ik weet niet waar jij leest, dat ik big ben slecht vond!!! niet van hetzelfde niveau als pajunsuk en slecht zijn twee verschillende dingen . ik vond gewoon hoe deze mannen gehyped werden, had ik meer van ze verwacht!!! nogmaals, mischien was het gewoon de kunde van de nederlanders die ze de das om deed!! :thumbs:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •