MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default Seedorf is de man

    Clarence Seedorf wil terug in het Nederlands elftal, dit heeft de middenvelder gezegd in een interview met AD Sportwereld. De AC Milan-middenvelder roept bondscoach Marco van Basten zelfs openlijk op hem te selecteren.

    "Binnenkort moet hij me gewoon eens selecteren. Werk met de persoon en oordeel, zou ik willen zeggen. Ga niet af op verhalen of meningen, maar puur op wat je zelf ervaart en ziet. Overigens heb ik er ook alle vertrouwen in dat ik op korte termijn word geselecteerd."

    De middenvelder van AC Milan heeft sinds het EK 2004 in Portugal geen uitnodiging meer ontvangen voor Oranje. De ex-Ajacied is het hier niet mee eens. "Er zijn heel veel nieuwe jongens die een kans krijgen. Sommigen zelfs als ze op de bank zitten bij hun Nederlandse club. Ik speel in de Serie A, een van de zwaarste competitie van de wereld."

    "Ik hoor dat Van Basten zegt: Ik krijg Seedorf niet aan het voetballen in Oranje. Ik denk dat hem dat wel lukt. Laat hij niet langer gek doen en het gewoon proberen', aldus Seedorf in de Rotterdamse krant.

    EN ZO IS HET!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ik dacht altjd dat de Bondscoach bepaalt wie speelt in Oranje. In ClarenceSeedorfland werkt dat blijkbaar anders.

    Clarence kan zeker voetballen maar tis zn gare kuthouding. Hij luistert zelden naar de Bondscoaches. En hij weet het NL elftal altijd te demotiveren. Hij heeft altjd problemen met zn medespelers. Het prinsje..........

    Vooral weer met zo'n verhaal komen in de krant , die verbolgen toon ook. Wie de fok denkt hij dat ie is !? En meteen weer aangeven in zn verhaal dat hij de nieuwelingen ondergeschikt vind aan koning seedorf. Lekker zo'n gozer in de ploeg straks :shock:

    Ik hoop dat van Basten hem nooit selecteert, we zijn beter af zonder Clarence Seedorf.

    Hij voelt zich verheven boven heel nederland, oprotten met die idioot!

    ik poep op hem , bah !

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:
    ach je kan t niet altijd eens zijn . Ik ben gewoon erg anti-seedorf, ik haat em echt , dat bleek al he

    maar goed hij speelt idd super bij AC maar zoals ik al aangaf vind ik zn houding en mentaliteit in Oranje schandalig slecht. Hij heeft een negatieve invloed op alles wat met t NL elftal te maken heeft. Dat heeft hij keer op keer laten zien. Ik ben goed klaar met die gozer

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Wheelie en Seedorf zijn correct... Spreek je dat tegen dan heb je dus echt een hekel aan hem of je hebt er echt geen verstand van. Sorry...

    Maar als iemand zulke kwaliteiten heeft dan hoort het zelfs bij de beste ter wereld niet alleen van Nederland. En trouwens dat geven de statistieken wel aan... 3 verschillende clus 3 CLs

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    nicky = niet correct als die ene goeie supervoetballer de andere 10 minder laat spelen en zorgt voor frictie in de groep.

    Hoe goed ie ook is, hij moet zich schikken naar het team, of de bondscoach moet een team om hem heen bouwen. En beide zie ik niet gebeuren dus blijft ie terecht thuis.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Hij kan het !! Hij liet die andere ook goed spelen bij die andere clubs. Maar eeuwige discussie. Jij/Jullie vindenhem nix. Ik vind een van de beste nederlandse voetballers al jarelang.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    never change a winning team?


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    seedorf moet gewoon weg blijven met zijn eeeeeeeeggoooooooo!!! hij verpest toch alleen maar de sfeer in het elftal

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Opzouten met die over het paard getilde Seedorf, wie denk die wel dat die is om Van Basten te vertellen wat die moet doen.

    En ja voordat ik reactie's krijg : Ik heb een hekel aan die superarrogante eikel die te lui is om voor anderen te werken en alleen maar met zichzelf bezig is :x

    Het Nederlands elftal is veel beter af zonder deze EGOTRIPPER dan met hem.

    Van Basten gaat hem echt niet selecteren en dat is de enige juiste beslissing.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak en Mike zijn 1000% correct.

    Oprotten met die knurft.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:
    Ik denk dat AZ en PSV dit jaar wel hebben aangetoond dat een goed team veel belangrijker is dan het opstellen van de beste spelers.

    Verder geeft het Seedorf en het stukje in de krant perfect aan waarom je hem niet moet selecteren voor het Nederlands elftal.
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:
    Volgens mij snap jij er niks van. Heb je het afgelopen jaar wel voetbal gezien? Waarom heeft FC Porto de CL vorig jaar gewonnen? en waarom Griekenland het EK? Omdat er naar hun mogelijkheden het beste team stond. Daarom heeft bijvoorbeeld ook PSV de halve finale bereikt, omdat Hiddink zijn beste team laat spelen. Stel dat Seedorf bij PSV had gespeeld, dan was het nooit zo'n sterk geheel geworden.

    Ik vind dat van Basten een verstandig besluit heeft genomen. En al die mensen die Seedorf weer in Oranje willen, lopen het hardst te kankeren als hij weer een beslissende strafschop mist...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennis
    Ik denk dat AZ en PSV dit jaar wel hebben aangetoond dat een goed team veel belangrijker is dan het opstellen van de beste spelers.

    Verder geeft het Seedorf en het stukje in de krant perfect aan waarom je hem niet moet selecteren voor het Nederlands elftal.
    Helemaal mee eens Dennis!
    Ik heb geen hekel aan hem (hij maakt het wel heel moeilijk om dat zo te houden) en ik vind hem een goede voetballer. Hij is alleen niet goed genoeg om een team om hem heen te bouwen. Dat zal wel moeten want voor een 4-3-3 systeem is Seedorf verdedigend gewoon minder dan Landzaat en van Bommel. Die 2 zijn bovendien aanvallend niet (veel) minder. Zij verdienen dus de voorkeur.
    Laten we het over het 'penalty-record' van deze 3 maar helemaal niet hebben . Dat is misschien niet het belangrijkste maar kan wel beslissend zijn.

    Wanneer heeft Seedorf trouwens echt goed gespeeld in Oranje? Ik kan mij een heel mooie goal tegen Belgie uit (97?), een kluts tegen Noorwegen thuis (95?)....de rest van mijn geheugen wordt bepaald door schrikbeelden van achter zijn rug wegsprintende tegenstanders die de wedstrijd beslissen en..penalty's.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    geef hem nou maar de kans,
    dan zullen alle negatieve posts hier vanzelf verdwijnen!

    seedorf is :thumbs:

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Seedorf schiet met zege niets op
    Door Chris van Nijnatten
    http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1114495936681.html

    PSV deed zichzelf te kort, gisteravond in San Siro tegen AC Milan. Er gebeurde wat elke wedstrijd in de Champions League werd gevreesd. De aanval schoot te kort. Niks meer en niks minder.

    Het was zo'n wedstrijd met een scenario waarop Italiaanse ploegen het patent hebben: de tegenstander het idee geven dat hij meedoet en op het juiste moment zelf het mes trekken. In dit geval was PSV het slachtoffer en dat was tóch even wennen.

    Een interessant aspect aan die wedstrijd was de inbreng van Clarence Seedorf. Hij had zichzelf vooraf behoorlijk onder druk gezet. Door een appèl te doen op Marco van Basten om hem weer eens te selecteren, voorzag hij Milan - PSV voor zichzelf van een extra dimensie. In de halve finale van de Champions League, een tamelijk vertrouwde ambiance voor de middenvelder, wilde hij de aandacht van de bondscoach op zich vestigen.

    Het kan niet anders of Seedorf moet de druk hebben gevoeld. Il Presidente, zijn bijnaam in de kleedkamer, wordt niet meteen zenuwachtig van een toppertje meer of minder. Niettemin kent ook hij nog af en toe de specifieke spanning van een beladen duel. Hij zei het afgelopen weekeinde nog tegen onze verslaggever ter plaatse.

    Zenuwachtig is hij nog zelden, behalve als er voor hem iets speciaals op het spel staat. Hij had het onlangs tegen Inter, zijn ouwe club. Hij zal het ook gisteravond hebben gehad, want in San Siro tegen AC Milan, dan weet je dat de bondscoach meekijkt. Zeker als de bondscoach een voormalig Rossonero is en al helemaal zeker als je nadrukkelijk om zijn attentie hebt gevraagd.

    Binnen tien minuten na het beginsignaal van de Griekse scheidsrechter had Seedorf al van alles en nog wat uit de kast gehaald. Hij passte, kaatste, schoot op doel en schoot later nog op doel, mikte een keer hoog over, kreeg wat vrije trappen mee en pakte een gele kaart die geen gele kaart was. Kortom, hij was nadrukkelijk aanwezig, hield dat de rest van de eerste helft vol en zakte na rust enigszins weg in de anonimiteit totdat hij werd gewisseld voor Serginho. De Nederlander speelde over het algemeen aardig, cijferde zichzelf weg op de momenten dat dat moest en nam risicootjes als de situatie daarom vroeg.

    Het is alleen de vraag hoeveel hij ermee is opgeschoren. Waarschijnlijk niet zo bijster veel. Clarence Seedorf speelde zo goed als hij eigenlijk altijd wel speelt bij zijn clubs. Bij Ajax, Sampdoria, Real Madrid, Inter en AC Milan kennen ze hem niet anders dan als de grote mijnheer die regelmatig de cup met de grote oren mag vasthouden. Maar in de boezem van Oranje is eveneens bekend dat die status hem parten speelt zodra hij naar Noordwijk afreist. Zet Seedorf tussen Kromkampjes en Boulahrouzen en er gebeurt wat met zowel Seedorf als zijn tijdelijke jonge ploeggenoten, zo wordt gevreesd.

    Het is tekenend dat Johan Cruijff er in Milaan al vóór de wedstrijd een paar woorden aan wijdde. Dat was een beladen tekst, omdat Cruijff de belangrijkste adviseur is van de bondscoach. Hij benadrukte dat er een nieuwe sfeer is ontstaan in het Nederlands elftal. Hij stelde dat ieder individu er in dienst staat van het team en dat wie daar bij wil horen, op de eerste plaats zal moeten aantonen dat hij in die sfeer thuis hoort.


    Het zal duidelijk zijn dat je in 80 minuten tegen PSV niet bewijst of je juist dÃ*e eigenschap recent hebt ontwikkeld. Clarence Seedorf had graag zijn kandidatuur voor Oranje opnieuw gesteld. Dat is begrijpelijk, maar het was, eerlijk gezegd, eigenlijk ook onbegonnen werk.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by lange
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:
    Volgens mij snap jij er niks van. Heb je het afgelopen jaar wel voetbal gezien?
    Meer dan jou denk ik, ik kijk echt alles.
    Ik zie Clarence Seedorf wekelijks op top niveau presteren en hij zou wel degelijk een aanwinst zijn voor Oranje.
    Als Oranje met het huidige selectie beleid straks weer 3 wedstrijden op rij verliest dan schreeuwt iedereen juist weer om echte top spelers.
    nu alle (nog) goed gaat hoor je niemand.
    ik vind het echt ongelovelijk dat een man met zulke kwaliteiten niet eens de kans krijgt van een nieuwe bondscoach
    maar goed, dat is mijn mening.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by lange
    Volgens mij snap jij er niks van. Heb je het afgelopen jaar wel voetbal gezien? Waarom heeft FC Porto de CL vorig jaar gewonnen? en waarom Griekenland het EK? Omdat er naar hun mogelijkheden het beste team stond. Daarom heeft bijvoorbeeld ook PSV de halve finale bereikt, omdat Hiddink zijn beste team laat spelen. Stel dat Seedorf bij PSV had gespeeld, dan was het nooit zo'n sterk geheel geworden.
    haha kom op man je spreekt jezelf wel erg tegen nu , waarom heeft seedorf dan met 3 verschillende clubs de CL gewonnen ?
    oh ja, omdat hij niet in de beste teams speelde
    waarom staat milan eigenlijk in de finale met zo'n speler als seedorf erbij :?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Johan Cruijff en Marco van Basten zien het beide goed, Seedorf exit :thumbs:

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Johan Cruijff en Marco van Basten zien het beide goed, Seedorf exit :thumbs:
    geef toe sjaak jij kan hem die gemiste penalty gewoon niet vergeven


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Hij had wel een hele vette Zidane actie gisteren.... Ik vind Clarence gewoon top en volgens mij kan Oranje wel een gelauterde spelverdeler op links gebruiken.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Seedorf is een goede club speler maar niet geschikt voor het NL-elftal.

    Dat heeft zich inmiddels keer op keer bewezen.

    Dat gold ook destijds voor Eric Cantona. Die werd ook niet meer opgeroepen voor het franse team, terwijl ie bij zijn club de sterren van de hemel speelde.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by lange
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:
    Volgens mij snap jij er niks van. Heb je het afgelopen jaar wel voetbal gezien?
    ik vind het echt ongelovelijk dat een man met zulke kwaliteiten niet eens de kans krijgt van een nieuwe bondscoach
    maar goed, dat is mijn mening.
    Hoeveel kansen moet die krijgen volgens jou wheelie? Hij heeft al talloze keren in oranje gestaan en kut gespeeld. Op een gegeven moment is de koek op.

    Maar ik begrijp uit je reactie dat iedere keer dat er een nieuwe bondscoach komt dat we dan weer al de oude rommel opniuew moeten testen ofzo?
    Ik denk dat ik deze topic even kort samen ga vatten

    Seedorf is een superspeler bij clubs

    Seedorf is niet geschikt voor Oranje omdat zijn ego in de weg staat.

    Seedorf demotiveert bijna half Oranje als hij speelt.

    Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn :thumbs:

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by lange
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Nu ben ik het niet met je eens Mike.
    In een nationaal elftal horen de beste spelers te spelen en daar hoort Seedorf absoluut bij.
    Hij speelt wekelijks bij Milan en speelt nog super goed ook, selecteren wat mij betreft :thumbs:
    Volgens mij snap jij er niks van. Heb je het afgelopen jaar wel voetbal gezien?
    ik vind het echt ongelovelijk dat een man met zulke kwaliteiten niet eens de kans krijgt van een nieuwe bondscoach
    maar goed, dat is mijn mening.
    Hoeveel kansen moet die krijgen volgens jou wheelie? Hij heeft al talloze keren in oranje gestaan en kut gespeeld. Op een gegeven moment is de koek op.

    Maar ik begrijp uit je reactie dat iedere keer dat er een nieuwe bondscoach komt dat we dan weer al de oude rommel opniuew moeten testen ofzo?
    Ik denk dat ik deze topic even kort samen ga vatten

    Seedorf is een superspeler bij clubs

    Seedorf is niet geschikt voor Oranje omdat zijn ego in de weg staat.

    Seedorf demotiveert bijna half Oranje als hij speelt.

    Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn :thumbs:
    Allemaal weet ik niet, maar ik in ieder geval wel :thumbs:

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Hij is idd een topspeler, maar heeft zoals anderen al zeggen, weinig laten zien bij NL-elftal.Ben bang dat het er ook niet van zal komen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •