MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 68
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Ronald,

    Mooi verslag...... :thumbs:

    Osu

    Chris
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    267
    vCash
    126000

    Default

    Super verslag..!! :thumbs:

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ben net terug uit Thailand, wij hebben getraind in Pattaya bij sidyodtong.
    Wij betaalden per dag 200 bath, goedkoop dus.
    Jullie verslag is mooi en duidelijk en ongeveer gelijk aan wat wij aan training hebben meegemaakt.
    Ik ben een dag in Bangkok geweest, maar geef mij Pattaya maar.
    Het klimaat is daar nu beter omdat het direct aan zee ligt.
    De trainingen zijn niet spectaculair, maar wel iets wat je een keer moet hebben meegemaakt.
    Angelo zal binnenkort wel foto's plaatsen.
    fight to live, live to fight

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Mixfight on tour: Thailand

    Ook opvallend was dat er geen enkel meisje trainde.
    waarom denk je dat dat is dan? zijn meisjes niet toegestaan, niet geïnteresserd in thaiboksen of worden ze niet serieus genomen? ben ik wel benieuwd naar.. helder en mooi verslag, geeft een goed beeld van wat je daar hebt meegekregen

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default Re: Mixfight on tour: Thailand

    Quote Originally Posted by lucci
    Ook opvallend was dat er geen enkel meisje trainde.
    waarom denk je dat dat is dan? zijn meisjes niet toegestaan, niet geïnteresserd in thaiboksen of worden ze niet serieus genomen? ben ik wel benieuwd naar.. helder en mooi verslag, geeft een goed beeld van wat je daar hebt meegekregen
    Ik vermoed dat het gewoon een cultureel verschil is, maar zeker weten doe ik dat niet. Voor zover ik weet is het voor meiden ook gewoon toegestaan.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Re: Mixfight on tour: Thailand

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by lucci
    Ook opvallend was dat er geen enkel meisje trainde.
    waarom denk je dat dat is dan? zijn meisjes niet toegestaan, niet geïnteresserd in thaiboksen of worden ze niet serieus genomen? ben ik wel benieuwd naar.. helder en mooi verslag, geeft een goed beeld van wat je daar hebt meegekregen
    Ik vermoed dat het gewoon een cultureel verschil is, maar zeker weten doe ik dat niet. Voor zover ik weet is het voor meiden ook gewoon toegestaan.
    Volgens traditie mogen vrouwen niet vechten. Nu mag het wel, maar in een aparte ring speciaal voor vrouwen, dit is omdat de Thai geloofd dat de vrouw de ring "onteerd". In de meeste traditionele Thaise kampen is het nog steeds verboden om te trainen voor vrouwen. In de "verwesterde" kampen is het geen probleem dat vrouwen trainen en vechten.

    er is een documentaire over geweest op de National Geographic Channel, weet alleen niet meer de naam van de docu... iemand?


  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf verslag Ronald. je hebt het toch nog wel naar je zin gehad ondanks dat je niet volle bak mee kon trainen

    enne idd. zie er ook geen meiden mee doen. Mocht de reis volgend jaar doorgaan zou ik dat wel willen weten of je wel mee mag doen
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Heel mooi verslag.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    Als ik dat zie krijg ik ook weer de kriebels om terug te gaan naar Thailand om te trainen !!
    Klasse verslag, er leuk !!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    @Raziel,

    Die documantaire heette volgens mij: Thai-boxing, a Fighting Spirit
    en werd inderdaad uitgezonden door National Geografic Channel.
    Was inderdaad in" the old days" verboden voor vrouwen om te vechten,
    en nu nog steeds niet helemaal gerespecteerd.

  11. #36
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Pieter mulder
    Als ik dat zie krijg ik ook weer de kriebels om terug te gaan naar Thailand om te trainen !!
    Klasse verslag, er leuk !!
    Dat was een muaythai camp geen katoykamp

  12. #37
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    lol @ aaronk !!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  13. #38
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    Klopt, daar krijg ik ook nog steeds de kriebels van !!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  14. #39
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Pieter mulder
    Klopt, daar krijg ik ook nog steeds de kriebels van !!
    Dat is een soa

  15. #40
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    Ooo, is dat het ??!!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Mooi verslag Ronald, klinkt goed allemaal :!:

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Ik heb vandaag mn in-entingen gehad voor Thailand, aftellen is begonnen!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun
    Ik heb vandaag mn in-entingen gehad voor Thailand, aftellen is begonnen!
    Gaaf man . Maak ook nog ff een paar pics als je wilt en post ze ff. Altijd leuk om te zien.

    Oh ja, en lees die topic in de Dungeon ff... .

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag wat je hebt gemaakt.

    Alleen vindt ik het kamp 3x niks ben er verleden jaar wezen kijken maar ik vond dat er niet serieus getraint werd.
    Speciaal dat kleine klere jong die als een mongool maar op dat belletje zit te tikken, werd ik lijp van.
    De eigenaresse is ook een bi..ch, ga nog eens langs als je de taal spreekt en probeer dan eens een gesprek met haar aante gaan........
    Nee, niet mijn keus maar een ander zal zich er best kunnen vermaken.
    It's hard to be humble when you know you'r the best.

  20. #45
    Join Date
    May 2005
    Location
    Alkmaar
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jockey-gym
    Leuk verslag wat je hebt gemaakt.

    Alleen vindt ik het kamp 3x niks ben er verleden jaar wezen kijken maar ik vond dat er niet serieus getraint werd.
    Speciaal dat kleine klere jong die als een mongool maar op dat belletje zit te tikken, werd ik lijp van.
    De eigenaresse is ook een bi..ch, ga nog eens langs als je de taal spreekt en probeer dan eens een gesprek met haar aante gaan........
    Nee, niet mijn keus maar een ander zal zich er best kunnen vermaken.
    Nou vriend ik ben er vorig jaar ook geweest met Kaas,Yourie en Robert,en wat jij zegt is absoluut niet waar!!Wij zijn daar 3 weken geweest en hebben een hele leuke tijd gehad,Veel en zwaar trainen.Waarschijnlijk ben jij zelf niet serieus geweest met de jongens die daar trainen,ze hebben gewoon heel gauw een kijkje op mensen van buiten af!En nemen je niet gauw op in hun groep.
    Je moet niet vergeten dat de jongnes die daar in het kamp trainen eigenlijk niemand anders hebben!!Ze leven daar in dat kamp en betalen voor eten en onderdak door te vechten!!
    JIJ LAAT TOCH OOK NIET ZOMAAR ONBEKENDEN IN JE HUIS TOE???

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hoes.
    Nou vriend ik ben er vorig jaar ook geweest met Kaas,Yourie en Robert,en wat jij zegt is absoluut niet waar!!Wij zijn daar 3 weken geweest en hebben een hele leuke tijd gehad,Veel en zwaar trainen.Waarschijnlijk ben jij zelf niet serieus geweest met de jongens die daar trainen,ze hebben gewoon heel gauw een kijkje op mensen van buiten af!En nemen je niet gauw op in hun groep.
    Je moet niet vergeten dat de jongnes die daar in het kamp trainen eigenlijk niemand anders hebben!!Ze leven daar in dat kamp en betalen voor eten en onderdak door te vechten!!
    JIJ LAAT TOCH OOK NIET ZOMAAR ONBEKENDEN IN JE HUIS TOE???
    Nee ik laat ook niet iedereen bij mij binnen in dat punt geef ik je gelijk, maar dat andere gedeelte niet.
    Ik begin in mijn verhaal "dat ik dat vond" het is dus mijn mening die ik hier uitbreng dat wil dus niet zeggen dat het een slechte gym is.
    Ik heb niets op de trainers aan te merken laat dat duidelijk zijn maar ik had het over dat irritante gepingel op dat belletje en op de dame des huis.
    Ik spreek de taal en ken de sitiatie maar ik bedoelde alleen duidelijk te maken dat het gewoon niet de gym is waar ik me thuis voel.
    Er is verder keuze genoeg in Thailand om te kunnen trainen dus is er heus wel een kamp waar een ander zich wel op zijn plaats voelt.
    Ik denk dat je dat in Nederland ook wel zult hebben.
    Dat je jezelf ook niet bij elke sportschool op je plek voelt en met sommige mensen niet lekker kunt werken, dan is het uit eindelijke resultaat ook niet optimaal.
    En dat had ik dus met deze gym, en ik ben lekker bij Jockey-Gym gaan trainen.
    Had daar een perfecte tijd kon goed met iedereen opschieten werdt vrij snel in de groep opgenomen hoefde niets te betalen (wel gedaan) en heb ook kunnen vechten voor ze
    Ben ondertussen al aan het aftellen voor van de zomer, dan ga ik lekker weer 6 tot 8 weken daar trainen.
    It's hard to be humble when you know you'r the best.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Mixfight on tour: Thailand

    Quote Originally Posted by lucci
    Ook opvallend was dat er geen enkel meisje trainde.
    waarom denk je dat dat is dan? zijn meisjes niet toegestaan, niet geïnteresserd in thaiboksen of worden ze niet serieus genomen? ben ik wel benieuwd naar.. helder en mooi verslag, geeft een goed beeld van wat je daar hebt meegekregen
    Ze hebben liever niet dat er vrouwen komen trainen,het mag wel,maar liever niet.Als eer wel een vrouw komt trainen dan mag ze overal komen behalve in de ring!

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Iemand ervaring met het WMC kamp op Koh Samui ?
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    [quote="Hoes."]
    Quote Originally Posted by Jockey-gym
    Leuk verslag wat je hebt gemaakt.

    Alleen vindt ik het kamp 3x niks ben er verleden jaar wezen kijken maar ik vond dat er niet serieus getraint werd.
    Speciaal dat kleine klere jong die als een mongool maar op dat belletje zit te tikken, werd ik lijp van.
    De eigenaresse is ook een bi..ch, ga nog eens langs als je de taal spreekt en probeer dan eens een gesprek met haar aante gaan........
    Nee, niet mijn keus maar een ander zal zich er best kunnen vermaken.
    Jij zei dat er niet serieus werd getraint,en dat is niet waar!!Ben er 3 weken geweest en die jongens trainen echt hard daar.
    En de vrouw die volgens jou de eigenaresse is is zeer gastvrij maar spreekt alleen thais en dan is het voor zo'n vrouw erg moeilijk comuniceren!!
    1 ding weet ik wel zeker,ze heeft 3 weken lang haar best gedaan wat koken betreft en dat heeft ze perfect gedaan!!
    Als ik weer naar Thailand ga om te trainen zou ik echt weer terug gaan naar de international muay thai school,zeker een aanrader!!

  25. #50
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    de vrouw die volgens jou de eigenaresse is is zeer gastvrij maar spreekt alleen thais en dan is het voor zo'n vrouw erg moeilijk comuniceren!!
    1 ding weet ik wel zeker,ze heeft 3 weken lang haar best gedaan wat koken betreft!!
    Ik had geen taalproblemen met haar (ik spreek de taal), maar een communicatie probleem.
    En voor goed eten zijn er duizenden restaurants in Bangkok kan ik ook tenminste zelf kiezen wat ik eet
    It's hard to be humble when you know you'r the best.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •