MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Adriaanse valt spelers af: 'Zielig kleuterklasje'

    Adriaanse valt spelers af: 'Zielig kleuterklasje'

    8/5/2005 18:12

    Het seizoen dreigt voor AZ in mineur te eindigen. Door weer een nederlaag in de laatste minuten is de tweede plaats onbereikbaar geworden. Coach Co Adriaanse neemt dat zijn spelers zeer kwalijk.
    Een 'kleuterklasje' noemde hij zijn spelers, die hij verwijt zich opnieuw te hebben laten verrassen, deze keer door ADO Den Haag. 'Zielig' en 'ongelooflijk' vond hij het bovendien dat de Alkmaarders na zoveel ervaring te hebben opgedaan in Europa 'een duel als dit' weggaven. 'Het is goed getimed dat ik wegga. Heel goed getimed.'

    De wedstrijd in het Zuiderpark begon nog wel zo mooi voor Adriaanse en zijn mannen. Het publiek van ADO verwelkomde hen met een ovationeel applaus toen ze het veld opkwamen voor de warming up. Adriaanse nam het eerbetoon van zijn oude fans dankbaar in ontvangst.

    Vorig seizoen baalde Adriaanse dat AZ ondanks het bereiken van Europees voetbal de vierde plaats verspeelde aan SC Heerenveen. De viering in Alkmaar hoefde wat hem betreft niet meer.

    Als trainer van Willem II stapte hij exact vijf jaar geleden één wedstrijd voor het einde van de competitie en het verlopen van zijn contract gefrustreerd op. Adriaanse vond dat de Tilburgers een wanprestatie hadden geleverd door thuis met 4-1 te verliezen van Cambuur, dat mede daardoor directe degradatie ontliep. De Amsterdammer vond zijn aanwezigheid nutteloos en vertrok.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    beetje jammer deze reactie

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    beetje jammer deze reactie
    tja..... typisch Co iig. Het verbaas me dat er niet stond dat de spelers voor straf naar huis moesten lopen.


  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad jammer dat een topseizoen zo moet aflopen

  5. #5
    Join Date
    May 2005
    Posts
    763
    vCash
    126000

    Default

    idd helemaal mee eens.. zo goed seizoen en dan zo'n reactie.. logisch dat die spelers beetje kut spelen na zon kutavond.. en als het dan ook niet super lekker loopt in de wedstrijd krijg je natuurlijk vanzelf de ergenis weer van de spelers.. ma goed..

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    moet zo een goede trainer niet zeggen nee. :twisted:

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Co Adriaanse een goede trainer en ik vind zijn interviews leuk. Maar hij zegt soms wel rare dingen.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Zal nog wel wat frustratie van donderdag bij zitten...

  9. #9
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    321
    vCash
    126000

    Default

    domme opmerking
    www.vechtsportinfo.nl en check het forum<----

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    beetje jammer van co idd

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •