MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default Alleen modern paspoort geeft toegang tot VS

    Alleen modern paspoort geeft toegang tot VS
    WASHINGTON - Toeristen uit de meeste Europese landen, waaronder Nederland, kunnen vanaf 26 juni alleen nog toegang krijgen tot de Verenigde Staten met een modern paspoort waarvan de gegevens door een apparaat gelezen kunnen worden. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Veiligheid in Washington donderdag gezegd.

    De VS wilden dergelijke paspoorten eigenlijk al vanaf 1 oktober 2003 verplicht stellen als onderdeel van de strijd tegen terroristen. Omdat veel landen productieproblemen hadden met de passen werd de invoeringsdatum uitgesteld. Vliegtuigmaatschappijen kunnen een boete krijgen van 3300 dollar voor iedere passagier die is toegelaten voor een vlucht naar de VS met een machinaal onleesbaar paspoort.

    Washington wil eigenlijk dat 27, vooral Europese, landen waarvoor nu geen visumplicht geldt, nog dit jaar paspoorten verstrekken aan hun burgers met een chip die ook onder meer een gelaatsscan bevat. De Europese Unie heeft uitstel van deze eis gevraagd omdat veel landen daaraan niet tijdig kunnen voldoen. Nederland zal deze passen met "biometrische kenmerken" voor 28 augustus 2006 invoeren.



    Ik heb vorig jaar net een nieuw paspoort moeten halen.... Kan de komende 4 jaar dus niet naar de VS :mrgreen:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Kan wel, je moet dan alleen een visum halen.

    Wel klote want volgend jaar wil ik naar de VS voor 28 Aug en heb nu een nieuw paspoort nodig, gaat me dus veel geld kosten
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    bwaaaaaaaaaa Eind Juni ga ik naar de VS.

    Nou je hebt mijn paspoort gezien hahahaha hoef ik niet mee aan te komen.

    Hmmmmmmmmm....

    Misschien ga ik wel gewoon naar Texel

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    vooor demeeste mensen maakt dat niks uit toch!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •