MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default EU Grondwet, waar zakt jouw broek van af?

    Waar zakt jouw broek van af?

    De campagne voor de Europese Grondwet van de Nederlandse regering en de rest van politiek Den Haag heeft op zijn zachtst gezegd opmerkelijke uitspraken opgeleverd. Uitspraken van zo'n bedenkelijk niveau dat je broek ervan afzakt. Daarom is www.daarzaktjebroektochvanaf.nl online.


    Op de site staat een bloemlezing van de meest dubieuze uitspraken van ons landsbestuur en onze volksvertegenwoordigers.

    Onder het motto: wil de echte ‘democraat’ nu opstaan, kunnen bezoekers hun stem uitbrengen op de meest opmerkelijke uitspraak. De top vijf wordt dagelijks aangepast. Nieuwe meldingen van krasse taal zijn welkom op [e-mailadres?].

    Daarzaktjebroektochvanaf.nl neemt je stem wel serieus, en wel meteen de eerste ronde!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Deze doet het hem voor mij..

    Over anderhalf jaar zijn alle tien de referenda achter de rug. Dan pas weten we of Nederland alleen staat. Het zou heel goed kunnen dat Nederland hierover dan opnieuw een referendum houdt.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Mij die van Balkenende......dat ie voor gek staat....

    Wat een mongool van een politicus......snap niet hoe iet voor elkaar krijgt om te zeggen...mafkees

  4. #4
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    321
    vCash
    126000

    Default

    Ook die van Balkenende, stomme aap
    www.vechtsportinfo.nl en check het forum<----

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    zo gek is dat helemaal neit hoor, als je erover nadenkt.
    stel er komt een nee....
    de ene helft van de neestemmers omdat ze de grondwet niet sociaal genoeg vinden, zoals bijv. de sp... de andere helft omdat ze te sociaal is zoals bijv. de edmund burke stichting.
    dan moet balkenende dus als er nieuwe onderhandelingen gaan komen zeggeN: ik vind dat deze grondwet socialer en minder sociaal moet worden! ze zien 'm al aankomen

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Gisterenavond waren we met zo'n 40 dames en heren op de sportschool en ik heb voor de gein is gevraagd wie voor en tegen ging stemmen.

    1 voor
    4 twijfelaars
    35 tegenstemmers

    m.a.w. ik denk dat het percentage tegenstemmers veel groter is dan de media ons wil doen geloven, maar we zullen zien vanavond.

    Ga zo stemmen tegen een zwaar en log Europa :maskills:

    Nederland moet Nederland blijven en laat iedereen zich is lekker met zichzelf bemoeien :thumbs:

    Als je tegen stemt deug je niet, toen niet en nu niet Schofterige opmerking :x van een krant die zegt dat die van het Volk is :?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Gisterenavond waren we met zo'n 40 dames en heren op de sportschool en ik heb voor de gein is gevraagd wie voor en tegen ging stemmen.

    1 voor
    4 twijfelaars
    35 tegenstemmers

    m.a.w. ik denk dat het percentage tegenstemmers veel groter is dan de media ons wil doen geloven, maar we zullen zien vanavond.

    Ga zo stemmen tegen een zwaar en log Europa :maskills:

    Nederland moet Nederland blijven en laat iedereen zich is lekker met zichzelf bemoeien :thumbs:

    Als je tegen stemt deug je niet, toen niet en nu niet Schofterige opmerking :x van een krant die zegt dat die van het Volk is :?

    hahaha, je hebt ze goed geindoctrineerd daar Sjaak
    Goed he Rik

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default

    Al dat gelul van die neestemmers, ik wilde ook nee stemmen, maar ga nu uit protest ja stemmen! Ik word juist gek van al die pipo's de afgelopen dagen met JE MOET NEE STEMMEN en de debiele argumenten die ze ervoor hebben. Daarnaast denk ik toch dat Nederland er baat bij heeft om er verder mee te gaan betreft economische aangelegenheden enzo.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjeanef
    Al dat gelul van die neestemmers, ik wilde ook nee stemmen, maar ga nu uit protest ja stemmen!
    Over debiele argumenten gesproken :roll:

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default

    Moet je wel de hele tekst lezen Sjaakie en omdat 1 hele sportschool 1 voor stemmer heeft en de rest tegen zegt dat niet dat het een vertekend beeld is wat de media laat zien...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjeanef
    Moet je wel de hele tekst lezen Sjaakie
    Je schrijft ook :

    Ik word juist gek van al die pipo's de afgelopen dagen met JE MOET NEE STEMMEN en de debiele argumenten die ze ervoor hebben.
    Ik heb dat juist met die hele Haagse Pipo's en het JA moeten stemmen

    Debiele opmerking he

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Een ja stem is echt verkeerd hoor, je gooit daarmee je iegen ramen in. We betalen het meest en hebben het minst te vertellen. Als je dat fijn vind moet je vooral JA stemmen. En NEE het veranderd niet als je JA stemt zoals den haag beweert want waarom zou je de melk kopen als je de KOE bezit????


  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    hebben jullie eigelijk een stembiljet opgestuurd gekregen? wij anders niet..

  14. #14
    Jochem Guest

    Default

    Shit man, zelfs groen links is voor dat zegt toch genoeg. Iemand dat debat gezien? Alleen maar acherlijke argumenten tegen die vaak niet eens waar zijn, die nee-stemmers werden helemaal onder de tafel geluld. Maar ze roepen wel het hardste en schijnbaar vallen mensen daarvoor.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Raziël
    Een ja stem is echt verkeerd hoor, je gooit daarmee je iegen ramen in. We betalen het meest en hebben het minst te vertellen. Als je dat fijn vind moet je vooral JA stemmen. En NEE het veranderd niet als je JA stemt zoals den haag beweert want waarom zou je de melk kopen als je de KOE bezit????
    Prachtig poethisch en de spijker op zijn kop :thumbs: we betalen al genoeg :x

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    dat veranderd ook iet bij een nee stem Sjaak en Raziel.
    De bijdrages gaan me dunkt toch veranderen, los van het wel dan niet voor de grondwet stemmen.
    het veranderd het misschien niet, maar het geeft wel een duidelijk signaal af dat het niet getolereerd wordt.


  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Het is hetzelfde als met die KUT euro....Het is allemaal mooi, en leuk en aardig, totdat die KUT euro er daadwerkelijk was........

    Wat ik wil zeggen is, dat we lekker NEE moeten stemmen, want geloof me, ook hier krijgen we(Nederland) spijt van!!!!

    We hebben genoeg problemen in Nerderland, laten we die eerst oplossen, en dan verder kijken!!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Raziël
    Quote Originally Posted by rappe rik
    dat veranderd ook iet bij een nee stem Sjaak en Raziel.
    De bijdrages gaan me dunkt toch veranderen, los van het wel dan niet voor de grondwet stemmen.
    het veranderd het misschien niet, maar het geeft wel een duidelijk signaal af dat het niet getolereerd wordt.
    Dat vraag ik me dus af. Het enige signaal dat dit gaat afgeven is dat Nederland geen stap verder wil gaan in de samenwerking.
    De samenwerking is er toch al lang? is al in verregaande staat. Ik zou eerst graag willend at wij hier in Nederland eens orde op zaken stellen voordat we ons druk gaan maken over andermans zaken.

    De pliesie in Nederland is in Nederland niet eens in staat om samen te werken!!! hoe willen ze dan in godsnaam samenwerken met Europese partners?

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal voor 1 europa, maar zoals het nu gaat hoeft het voor mij niet. Laat mijn kinderen en de volgende generatie maar beslissen of dit de juiste weg is. Laat de nieuwe partners van Europa eerst maar eens hun waarde bewijzen VOOR europa voordat je met ze in zee gaat. Wij als Nederland hebben al genoeg gedaan VOOR europa, nu mogen andere eens voorop lopen.


  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jay hoov
    Het is hetzelfde als met die KUT euro....Het is allemaal mooi, en leuk en aardig, totdat die KUT euro er daadwerkelijk was........

    Wat ik wil zeggen is, dat we lekker NEE moeten stemmen, want geloof me, ook hier krijgen we(Nederland) spijt van!!!!

    We hebben genoeg problemen in Nerderland, laten we die eerst oplossen, en dan verder kijken!!!!
    Wederom een post waar ik het helemaal mee eens ben, we zijn al genoeg bedonderd door de Haag kliek met Zalm voorop en de Brusselse zakkenvullers :x En je weet : een ezel ...................

    Jay is dus ook zeer correct :thumbs: en sinds de invoer van die tyfus euro kan ik alles waar euro in zit niet meer luchten of zien :x

    Ik ben geen Europeaan, ik ben Nederlander :thumbs:

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by jay hoov
    Het is hetzelfde als met die KUT euro....Het is allemaal mooi, en leuk en aardig, totdat die KUT euro er daadwerkelijk was........

    Wat ik wil zeggen is, dat we lekker NEE moeten stemmen, want geloof me, ook hier krijgen we(Nederland) spijt van!!!!

    We hebben genoeg problemen in Nerderland, laten we die eerst oplossen, en dan verder kijken!!!!
    Wederom een post waar ik het helemaal mee eens ben, we zijn al genoeg bedonderd door Den haag en Brussel en een ezel ...................
    Lekker Sjaak.... :thumbs: :thumbs:
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Gisterenavond waren we met zo'n 40 dames en heren op de sportschool en ik heb voor de gein is gevraagd wie voor en tegen ging stemmen.

    1 voor
    4 twijfelaars
    35 tegenstemmers

    m.a.w. ik denk dat het percentage tegenstemmers veel groter is dan de media ons wil doen geloven, maar we zullen zien vanavond.

    Ga zo stemmen tegen een zwaar en log Europa :maskills:

    Nederland moet Nederland blijven en laat iedereen zich is lekker met zichzelf bemoeien :thumbs:

    Als je tegen stemt deug je niet, toen niet en nu niet Schofterige opmerking :x van een krant die zegt dat die van het Volk is :?
    Als je tegen een log en zwaar europa wil stemmen moet je voor de grondwet stemmen... een veto voor 25 landen is toch het toppunt van logheid?

    en wat de euro betreft.... ten 1e heeft de euro NIETS met deze grondwet te maken... en ten tweede is tot de euro al besloten bij het verdrag van maastricht en heeft het dus ook NIETS met het huidige kabinet te maken.
    wat betreft onze te hoge bijdrage... daar ben ik 't volledig mee eens, maar die wordt niet hoger door ja te stemmen en niet lager door nee te stemmen. en orde op zaken stellen in eigen land is 'n goed idee, maar waarom niet tegelijkertijd in europa? waarom daarmee 10 20 jaar wachten? daarmee gooien we juist onze eigen ramen mee in..
    even de gevolgen van de ja of nee stemmen samen vatten:
    met NEE stem je voor:
    -een LOGGE en ZWARE manier van wetgeving waarin zelfs het allerkleinste land (en dat is niet nederland, want wij zijn 8e qua grootte) iets in zijn eentje kan tegenhouden
    -Een ondemocratisch bestuur waarin de volksvertegenwoordiging alleen maar advies mag geven
    - een ondoorzichtige besluitvorming, omdat de raad van ministers achter geslote deuren vergadert.
    - Stierenvechten etc.
    als je JA stemt stem je voor:

    - efficiëntere manier van wetgeving omdat het veto op vele terreinen verdwijnt.
    - duidelijke afspraken over welke terreinen europees geregeld worden en welke door landen zelf, met als richtlijn dat landen alles wat ze zelf beter kunnen zelf doen
    - meer democratie omdat de volksvertegenwoordiging volledig meebeslissingsrecht krijgt op bijna alle terreinen
    - meer transparantie omdat de raad van ministers verplicht in het openbaar moet vergaderen
    - en ook voor stierenvechten (je ziet ,daar ben je hoe dan ook voor)

    laat je dus niet gek maken door al het geschreeuw van de SP
    maar weeg gewoon objectief de voor en nadelen tegen elkaar af

    ik heb net al voor gestemd, jullie ook?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Bastiaan / Jochem, hier is bv een reden voor mij om TEGEN te stemmen, laat effe weten wat jullie er van vinden

    01 Juni 2005 13:33:08
    BRUSSEL (ANP) - De Europese Commissie vindt dat het Nederlandse kabinet serieus moet overwegen de aftrek van hypotheekrente te schrappen. Op die manier kan Nederland ook op de lange termijn de begroting in balans houden.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Nee hoor bestiaan ik heb op TEGEN gedruklt. dat ze maar de klere krijgen.

    Sjaak heeft gelijk, als je VOOR stemt dan zul je daar spijt van krijgen. Misschien niet direct. Maar als ze eenmaal het verdag hebben is er geen houden meer aan. Dan gaat Brussel rommelen en krijg je de meest vreemde Europese wetten. En dan kan Balkie nu wel zeggen "dan trekken we een gele kaart" ja daaaaaagggg net of dat helpt! Krijgen we over een x aantal jaren een europees drugsbeleid ed. Misschien zelfs wel Muay Thai wedstrijden zonder knieën omdat het gevaarlijk is enzo.... Wedden dat je jezelf dan keihard voor je muil slaat! Dus zelfs om Muay Thai in de toekomst te beschermen meot je vandaag TEGEN stemmen!


  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bastiaan
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Gisterenavond waren we met zo'n 40 dames en heren op de sportschool en ik heb voor de gein is gevraagd wie voor en tegen ging stemmen.

    1 voor
    4 twijfelaars
    35 tegenstemmers

    m.a.w. ik denk dat het percentage tegenstemmers veel groter is dan de media ons wil doen geloven, maar we zullen zien vanavond.

    Ga zo stemmen tegen een zwaar en log Europa :maskills:

    Nederland moet Nederland blijven en laat iedereen zich is lekker met zichzelf bemoeien :thumbs:

    Als je tegen stemt deug je niet, toen niet en nu niet Schofterige opmerking :x van een krant die zegt dat die van het Volk is :?
    Als je tegen een log en zwaar europa wil stemmen moet je voor de grondwet stemmen... een veto voor 25 landen is toch het toppunt van logheid?

    en wat de euro betreft.... ten 1e heeft de euro NIETS met deze grondwet te maken... en ten tweede is tot de euro al besloten bij het verdrag van maastricht en heeft het dus ook NIETS met het huidige kabinet te maken.
    wat betreft onze te hoge bijdrage... daar ben ik 't volledig mee eens, maar die wordt niet hoger door ja te stemmen en niet lager door nee te stemmen. en orde op zaken stellen in eigen land is 'n goed idee, maar waarom niet tegelijkertijd in europa? waarom daarmee 10 20 jaar wachten? daarmee gooien we juist onze eigen ramen mee in..
    even de gevolgen van de ja of nee stemmen samen vatten:
    met NEE stem je voor:
    -een LOGGE en ZWARE manier van wetgeving waarin zelfs het allerkleinste land (en dat is niet nederland, want wij zijn 8e qua grootte) iets in zijn eentje kan tegenhouden
    -Een ondemocratisch bestuur waarin de volksvertegenwoordiging alleen maar advies mag geven
    - een ondoorzichtige besluitvorming, omdat de raad van ministers achter geslote deuren vergadert.
    - Stierenvechten etc.
    als je JA stemt stem je voor:

    - efficiëntere manier van wetgeving omdat het veto op vele terreinen verdwijnt.
    - duidelijke afspraken over welke terreinen europees geregeld worden en welke door landen zelf, met als richtlijn dat landen alles wat ze zelf beter kunnen zelf doen
    - meer democratie omdat de volksvertegenwoordiging volledig meebeslissingsrecht krijgt op bijna alle terreinen
    - meer transparantie omdat de raad van ministers verplicht in het openbaar moet vergaderen
    - en ook voor stierenvechten (je ziet ,daar ben je hoe dan ook voor)

    laat je dus niet gek maken door al het geschreeuw van de SP
    maar weeg gewoon objectief de voor en nadelen tegen elkaar af

    ik heb net al voor gestemd, jullie ook?
    Thx voor het maken van je punt Bastiaan, dat scheelt mij weer tikwerk Uiteraard stem ik ook voor!!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Jij wil geen leuk huisje voor je gezin kopen Roy

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •