MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default badr is een topper!! *Spoiler*

    muhammad ali de grootste van ons allemaal had ook de grootste bek van ons allemaal en die is ook weleens neer gegaan. om nu meteen te gaan juichen en badr uittejoelen vind ik lullig, want vergeet niet Badr is het nieuwe k-1 visite kaartje van nederland en ik weet zeker als badr in de toekomst de k-1 wint dan is iedereen zijn vriend.

    ik ga voor een persoon als badr met veel zin naar een gala, waarom??? omdat hij de show steelt iedere x weer met zn opkomsten, zijn mooie vechtstijl en natuurlijk de dingen die hij heeft waargemaakt tegen andere toppers als khattou, hardonck, saki en nog vele topvechters. ik vind dat een grote mond erbij hoort it's all in the game, het hoort bij het psychologische spelletje voor de wedstrijd en het maakt de wedstrijd interessanter, omdat zijn tegenstander weer een antwoord teruggeeft waardoor er een soort van oorlog ontstaat.

    ik vind daarom dat badr ook respect verdient, hij wint bijna alles en gaat niemand maar ook niemand uit de weg. het is toch ongelooflijk als je als 18jarig ventje tegen k-1 topper ignashov durft te staan en als 20jarige jongen tegen leko een andere k-1 topper. nu heeft het tegen leko niet goed uitgepakt, maar ik denk dat badr er zeker komt. en badr moet gewoon die grote mond van hem blijven opzetten, want het hoort bij badr en het maakt alles interessanter en IT'S ALL IN THE GAME!!


    MVG Barry
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vond het ook een beetje jammer dat tweederde van de zaal het nodig vond om Badr uit te joelen... Hij is wel iemand waarvoor je een kaartje koopt. Zijn opkomst was echt geweldig en hij begon de partij ook top. Hij mist dan wel de ervaring die Leko wel heeft, maar hij komt er ook nog wel!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het met jullie eens. Ik heb genoten van de 2 opkomsten van Badr Hari.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default A

    je heb helemaal gelijk 20 % van het publiek kent sommige vechters geen eens ze komen alleen om bloed en K.O's te zien ze zijn voor ene moment voor de ene vechter en de andere moment voor de gene die iemand neer trapt of slaat. Echte vechtsportfans tonen meer respect al moet ik zeggen dat Badr af en toe wat foute dingen afspuwt maar het is maar net de jeugd die in hem zit hij is zeer zeker een huge talent en het is niet zo dat Badr door de heel de ring is geslagen door Stefan hij zal terug zijn dat geloof ik wel en geef hem nog 2 jaar a 3 jaar en dan wordt het een echte topper.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default opkomst

    waarom gaan jullie niet naar een danswedstrijd dit is toch geen kickboksen wat hij laat zien.Gaat er in als een c vechter en nog wel tegen Stefan Leko.Totaal een verkeerde taktiek,maar ja blijf hem maar goed vinden met zn grote mond.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hij komt er wel.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb wel eens een quote van Cruijff opgevangen die zei dat in nederland alleen de allerbesten het zich konden veroorloven om arrogant te zijn.

    Ik denk dat hier wel een waarheid inzit. Mensen vinden die arrogantie prachtig zo lang hij maar wint, maar als hij de (zelf gecreerde) hoge verwachtingen niet in kan lossen dan laat men hem genadeloos vallen.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    vond het inderdaad heel vreemd dat ineens een groot deel hem uitjoelde.
    Ben geen fan van hem, maar het gaat een grote vechter worden.
    maar hij moet toch eens normaal opkomen....

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Vond zijn opkomst weer super!
    Ik vond het ook triest dat hij zo uitgefloten werd, ook al had hij verloren dit heeft hij niet verdient.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    de arogantie dat ie zich al vergelijkt met Ali is al erg genoeg!!!(dat kan ie nooit waarmaken) nou weet ik uit zeer betrouwbare bron dat tegen ignatiov er afgesproken is dat iggy m niet naar t hoofd mocht trappen, anders had ie de eerste ronde niet eens doorgekomen. en de toekomst van nederland in de K1 laat me niet lachen man.
    als je zo opkomt als hij deed in de arena gister toont dat van weinig respect naar je tegenstander! dat Leko m ging neer stompen was wel zeker! dus erug dom om op deze manier nog flink wat energie te gaan lekken met zo'n opkomst. en over die toppers, Khattou loopt al een tijdje met een sleepende elleboog blessure dus dat je van hem kan winnen behoord tot de mogenlijkheden, hardonck is een ouwe man en saki behoord tot de zelde klasse als badr te grootte mond te weinig ECHTE daden!!
    en dat uithoelen was terecht hij moet zich niet in alle bladen zo respectloos uitlaten, onder harinck had dat nooit gebeurt(en ik ben echt geen harinck-fan, in tegen deel)

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik geloof niet dat hij zichzelf met Ali vergelijkt.... Barry haalde dat alleen even aan ivm zijn grote mond.
    Ik heb mensen spreekwoordelijk op de banken zien staan bij zijn opkomst en diezelfde mensen waren er als de kippen bij om te gaan joelen: beetje hypocriet.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Ik heb mensen spreekwoordelijk op de banken zien staan bij zijn opkomst
    Misschien waren ze hem ff kwijt

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    moet je dat stuk maar effe lezen in de actueel daar vergelijkt hij zichzelf wel degenlijk met Ali

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by Jeru
    Ik heb mensen spreekwoordelijk op de banken zien staan bij zijn opkomst
    Misschien waren ze hem ff kwijt
    Dat is natuurlijk ook mogelijk :mrgreen:

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    moet je dat stuk maar effe lezen in de actueel daar vergelijkt hij zichzelf wel degenlijk met Ali
    Oh okee my bad... Dat is wel een beetje jammer ja.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    Ik kende Badr helemaal niet, evenmin als Leko..
    En ik heb de verhalen gehoord en gister gezien en kan alleen maar zeggen dat tie mooi op z''n nummer gezet is.
    Als ie nu al geen commentaar wil geven, dan kan je niks incasseren (figuurlijk taalgebruik).

    Wie de billen brandt, moet op de blaren zitten..

  17. #17
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Ik zei voor de wedstrijd al dat ik Badr een topper vind. En dat zeg ik nu na zijn nederlaag tegen Leko nog steeds. Ik geloof er in dat hij een toekomstig K1 topper wordt en dat hij de titel zelfs gaat veroveren.

    Wat betreft zijn grote mond. Ik vind het allemaal wel leuk. Het maakt de wedstrijd ook veel interessanter. Nu hebben we het hier al maanden over deze wedstrijd en zullen we ook de komende weken ook nog over deze wedstrijd praten. Als Badr (en natuurlijk ook Leko) niets over elkaar gezegd hadden, was het lang niet zo'n veelverwachte en interessante wedstrijd geworden.
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    heerlijk dit is echt fantastisch. de grote mond heeft ff geen praatjes meer

    "Badr hari was na de wedstrijd niet bereikbaar voor commentaar" hhahahahahahahahahahaha

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Dat hij zich of wordt vegeleken met Ali. Ali was Olympisch kamp. Hij versloeg toen iedereen waar hij tegen kwam. Hij maakte ze woorden waar.
    Je eigen vergelijken in niet goed. Je bent jezelf.

    Wat betreft Badr. Je eigen vergelijken in niet goed. Je bent jezelf. Of hij wel of niet K-1 champ. wordt ligt niet aan hem. Maar aan de organisatie van de K-1.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Dat hij zich of wordt vegeleken met Ali. Ali was Olympisch kamp. Hij versloeg toen iedereen waar hij tegen kwam. Hij maakte ze woorden waar.
    Je eigen vergelijken in niet goed. Je bent jezelf.

    Wat betreft Badr. Je eigen vergelijken in niet goed. Je bent jezelf. Of hij wel of niet K-1 champ. wordt ligt niet aan hem. Maar aan de organisatie van de K-1.
    normaal is je nederlands veel beter man .....................

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ali is The Greatest... Badr niet.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    de arogantie dat ie zich al vergelijkt met Ali is al erg genoeg!!!(dat kan ie nooit waarmaken) nou weet ik uit zeer betrouwbare bron dat tegen ignatiov er afgesproken is dat iggy m niet naar t hoofd mocht trappen, anders had ie de eerste ronde niet eens doorgekomen. en de toekomst van nederland in de K1 laat me niet lachen man.
    als je zo opkomt als hij deed in de arena gister toont dat van weinig respect naar je tegenstander! dat Leko m ging neer stompen was wel zeker!
    Arrogantie komt voor de val, doe aub gewoon, niks voor nodig. En ik weet niet wie "guest" is maar hij heeft helemaal gelijk over de partij tegen Iggy want als Iggy echt had gevochten was die ook in de 1e ronde KO gegaan. Badr is een talent maar laat die aub gewoon doen.

    btw joelen op een gala is heel verkeert en niet gepast.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    RESPECT voor BADR dat hij uberhaupt met zijn twintigjaartjes tegen een vechter als Stefan Leko durft te staan,
    BADR keep your head up

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    guest =correct echt respect dat hij in de ring stapt tegen zo`n ervaren vechter of tie nou een grote mond heeft of niet hij stond er wel..
    Face your fears, Live your dreams.


  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Leeftijd heeft er niks me te maken vind ik.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •