MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22

Thread: Auw de pijn..

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default Auw de pijn..

    het staat in het niets bij wat maartenjackie heeft maar zoals ik al eerder aangaf ben ik gisteren op de open dag in gilze rijen geweest. allemaal leuk maar ik was ecth erg verbrand (wel regelmatig ingesmeerd). vannacht veel wakker geweest van de pijn en vanochtend stond hele mijn voorhoofd strak :shock: op naar de huisartsen post en jawel hoor 2de graads verbrandingen in mijn gezicht ecth kut. dus wie zit er met die mooie weer binnen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Crap das niet best... Verbrand zelf best snel en heb geen zonnebrandcreme voorhanden dus vandaar dat ik me vandaag ook maar even gedijst hou....

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru
    Crap das niet best... Verbrand zelf best snel en heb geen zonnebrandcreme voorhanden dus vandaar dat ik me vandaag ook maar even gedijst hou....
    pff doet ecth pijn ja, moet het de komende 2 dagen flink koelen :S

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Dit vraagt om een foto

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Dit vraagt om een foto
    :mrgreen:

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Dit vraagt om een foto
    x2

  7. #7
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    321
    vCash
    126000

    Default

    Gisteren bij Fields Of Rock stond het zonnetje er ook lekker op, ik had gelukkgi zonnebrandcreme mee.
    www.vechtsportinfo.nl en check het forum<----

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    das mooi bagger, ik heb daar eigenlijk nooit last van

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ik lag gister de hele dag aan bussloo en ben alleen ietsie pietsie op mn rug verbrand van het terugfietsen... en ik heb sowieso een gevoelige huid dus gewoon goed insmeren die shit... kun je zon lekkere tjik uit het publiek trekken en het netjes vragen dat helpt!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    joh het is op gilze rijen, niet op bussloo, heb jij toen daar lekkere wijven gezien? ik iig niet heheheh alleen lompe !

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Man, ik was mista little vuurtoren in turkenland. Gvd factor 20 en nog vet verbanden elke dag. Ik kon gewoon niet meer lopen van de pijn. Mijn hele borstkast ook ram verfikd. Is dat helemaal zacht geworden, is er een korst op gaan groeien. Ben ik toen al mijn borstharen gaan knippen omdat het jeukte, zodat ik er beter bij kon, jeukte het daar na nog 100 keer erger. was echt een slecht en stom idee van me.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ibbie
    Gisteren bij Fields Of Rock stond het zonnetje er ook lekker op, ik had gelukkgi zonnebrandcreme mee.
    had geen zonnecreme mee ben helemaal verbrand daar

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arjan
    ik lag gister de hele dag aan bussloo en ben alleen ietsie pietsie op mn rug verbrand van het terugfietsen... en ik heb sowieso een gevoelige huid dus gewoon goed insmeren die shit... kun je zon lekkere tjik uit het publiek trekken en het netjes vragen dat helpt!
    Bussloo.. Waar woon je dan?
    In de buurt van Apeldoorn? Deventer?
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kyokushin
    Quote Originally Posted by ibbie
    Gisteren bij Fields Of Rock stond het zonnetje er ook lekker op, ik had gelukkgi zonnebrandcreme mee.
    had geen zonnecreme mee ben helemaal verbrand daar
    had ook geen zonnebrand creme mee, niet verbrand


    heb me wel vermaakt

    jullie?
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    837
    vCash
    126000

    Default

    Vorig jaar in CUracao de eerste dag meteen zwaar heftig verbrand, man, er kwam zelfs vocht/pus uit mijn voorhoofd, huid helemaal strak, maar als je met je handen dat vocht eruitdrukte (liep echt in straaltje over mijn gezicht) dan was de druk een stuk minder en was het ook een stuk minder pijnlijk. Velen hingen er aan, maar na 3 dagen kon ik mijn duikmasker wel ophebben en dus ook eindelijk duiken (waarvoor ik natuurlijk mede naar curacao gekomen was). Maar was niet echt lekker overdag in de zon ik wens je sterkte maat.......

    Osu

    LOCO

  16. #16
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zaterdag op Defqon geweest (Almere Strand). Was echt een megavet feest!! Ik heb daar de hel dag in blote body rondgelopen. Ik ben nu bruin joh, niet normaal!! Vandaag nog effe in de zon gelegen. Ik zie eruit alsof ik 2 weken op vakantie ben geweest.
    En dat is nou weer een voordeel als je een Turk bent he
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Action Henk
    Quote Originally Posted by kyokushin
    Quote Originally Posted by ibbie
    Gisteren bij Fields Of Rock stond het zonnetje er ook lekker op, ik had gelukkgi zonnebrandcreme mee.
    had geen zonnecreme mee ben helemaal verbrand daar
    had ook geen zonnebrand creme mee, niet verbrand


    heb me wel vermaakt

    jullie?
    heb me ook prima vermaakt ondanks de hitte en dat het helemaal vol was.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Assen
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    ben zaterdag ook bij defqon geweest durfde het alleen niet aan om zonder shirt te gaan lopen, (beetje bang om ook brandwonden op te lopen) das wel een nadeel als je zo'n bleke hollander bent

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey
    Quote Originally Posted by Arjan
    ik lag gister de hele dag aan bussloo en ben alleen ietsie pietsie op mn rug verbrand van het terugfietsen... en ik heb sowieso een gevoelige huid dus gewoon goed insmeren die shit... kun je zon lekkere tjik uit het publiek trekken en het netjes vragen dat helpt!
    Bussloo.. Waar woon je dan?
    In de buurt van Apeldoorn? Deventer?
    zal ik maar Zutphen zeggen... tenzij je de naam warnsveld ook nog toevallig kent, zutphen is zon 7 km van bussloo vandaan dacht ik... maar deventer en apeldoorn is ook niet zo ver

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Arjan
    zal ik maar Zutphen zeggen... tenzij je de naam warnsveld ook nog toevallig kent, zutphen is zon 7 km van bussloo vandaan dacht ik... maar deventer en apeldoorn is ook niet zo ver
    Na zo'n 30 jaar protest hoort Warnsveld sinds januari officieel bij Zutphen :mrgreen: .

  21. #21
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ossie
    Ik ben zaterdag op Defqon geweest (Almere Strand). Was echt een megavet feest!! Ik heb daar de hel dag in blote body rondgelopen. Ik ben nu bruin joh, niet normaal!! Vandaag nog effe in de zon gelegen. Ik zie eruit alsof ik 2 weken op vakantie ben geweest.
    En dat is nou weer een voordeel als je een Turk bent he
    dat is dan ook echt het enigste voordeel :thumbs:

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Arjan
    zal ik maar Zutphen zeggen... tenzij je de naam warnsveld ook nog toevallig kent, zutphen is zon 7 km van bussloo vandaan dacht ik... maar deventer en apeldoorn is ook niet zo ver
    Na zo'n 30 jaar protest hoort Warnsveld sinds januari officieel bij Zutphen :mrgreen: .
    japs wel fijn, nu klopt het als je zegt waar kom je vandaan? zutphen, want warnsveld kennen de meeste toch niet1

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •