MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Aaronk Guest

    Default Leigh remedios vs Roberto Atalla

    ATTN Leigh Remedios
    --------------------------------------------------------------------------------
    U sfukin bawbag, not only u have no respect to anyone, but also chose to antagonise me, then now u will have to step in the ring, stupid cont...

    Not only you hacked my site, but also start to talk trash about me, that u could choke me with GI.

    Well, fight like a man if u have problems with me, dont behave like a bitsh you are, or things are gonna become more dangerous.

    I understand u have problems vause your father abused you but im not your father and ur face will look like a pizza wehn im finished, small piece of shite....

    Hope u dont run away, cause there is nowhere to hide..

    And im not taking a fight in a show or anything like that, since u disrespected me, im not gonna have any consideration, when u least expect im gonna be hitting u, arsehoule
    Roberto Atalla
    'Rio Grappling Club'

    www.robertoatalla.com


    -----------------------------------------

    leigh zijn reactie

    attn roberto

    --------------------------------------------------------------------------------

    i don't read sfugay but someone just directed me to a post you made

    Quote:
    Originally Posted by gaytalla
    ATTN Leigh Remedios U sfukin bawbag, not only u have no respect to anyone, but also chose to antagonise me, then now u will have to step in the ring, stupid cont...

    Not only you hacked my site, but also start to talk trash about me, that u could choke me with GI.

    Well, fight like a man if u have problems with me, dont behave like a bitsh you are, or things are gonna become more dangerous.

    I understand u have problems vause your father abused you but im not your father and ur face will look like a pizza wehn im finished, small piece of shite....

    Hope u dont run away, cause there is nowhere to hide..

    And im not taking a fight in a show or anything like that, since u disrespected me, im not gonna have any consideration, when u least expect im gonna be hitting u, arsehoule


    so i have to step in the ring but on an event? what are you talking about? lmao @ your insane challenges. you got your face mashed up last time you tried to challenge someone and this time it will be even worse.

    you are a big fucking cry baby but i don't want you crying or making excuses when i shove my foot up your ass. you have said you will attack me when i least expect it, so if i ever see you, i will just smash you up - no warning or anything

    ps - i like my new black belt, thank you very much. oh but i still need the heart rate monitor to go with my new watch .

    ----------------------------

    Ik heb met beide getraint.. en atalla heb echt werkelijk GEEN idee waar die aan begint. Dit word zijn afscheids wedstrijd
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    *edit* ik heb ff met je gebeld....ik vind het nog jammer, maar ik begrijp het nu een beetje.*

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Ronny, zowel leigh als atalla hebben elkaar al voor rotte vis uitgemaakt op publieke fora, dus het is al in the open gebracht...

    Karels heeft een issue met atalla, idd... ik vind dit wel ver gaan Karels, ik heb ook met leigh en atalla getraint... maar het gaat wel ver om de vuile was zo buiten te hangen...

    TEAM CARLSON GRACIE HOLLAND
    Marcos Flexa - Brazilian Jiu Jitsu

  4. #4
    Aaronk Guest

    Default

    Ik hang helemaal niks buiten beste vriend. Ik zou heel veel shit kunnen praten over atalla maar dat doe ik niet. ik hou me respect. Dat kan je niet van hem zeggen.
    Ik sta alleen totaal achter leigh.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    And im not taking a fight in a show or anything like that, since u disrespected me, im not gonna have any consideration, when u least expect im gonna be hitting u, arsehoule
    Hmm... vooral dit vind ik een vreemd stukje. Dat betekend dat het gewoon niets meer met sport te maken heeft :? . Laat ze het gewoon lekker in de ring uitknokken, dan is er niets aan de hand.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Het zou beter zijn dat het op een gala zou plaats vinden, dan kunnen er meer mensen van genieten

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet wie die Leigh is ( ), ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet wat er gaat gebeuren ... maar als die twee elkaar tegenkomen, bid ik op m'n blote knietjes dat er iemand een cameraatje laat meedraaien (en dat 'ie het nadien op het MMF post)!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Jeru! :thumbs:

    Die Leigh ziet er een stevige kerel uit! Maar waarom bedankt hij Atalla voor z'n black belt?! Heeft hij die van Atalla gekregen misschien?
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  10. #10
    Aaronk Guest

    Default

    leigh zijn sherdog record is verre van compleets moet its van 26-6 zijn. veel bare knuckle in canada gevochten....

    Atalla is zijn zwarte band kwijt schijnt het..

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    hoe het ook moge zijn... vervelende situatie...

    TEAM CARLSON GRACIE HOLLAND
    Marcos Flexa - Brazilian Jiu Jitsu

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het hele verhaal wel eens willen horen. Halve waarheden schieten we weinig mee op.
    Voor niets gaat de zon op.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    winnaar: leigh remeidios - vette GnP

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #14
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    408
    vCash
    126000

    Default

    ik heb ook zo een email gekregen... maar in portugees natuurlijk...hij wou ook tegen mij op straat vechten...
    sorry but not my game!!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by alex da silva
    ik heb ook zo een email gekregen... maar in portugees natuurlijk...hij wou ook tegen mij op straat vechten...
    sorry but not my game!!!
    ben jij ook stout geweest dan

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    163
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    leigh zijn sherdog record is verre van compleets moet its van 26-6 zijn. veel bare knuckle in canada gevochten....

    Atalla is zijn zwarte band kwijt schijnt het..
    Bedoel je dat hij geen zwarte bander meer is ?
    kan iemand je belt afnemen dan?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    zal wel gejat zijn.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    163
    vCash
    126000

    Default

    Geeft hij nog steeds les in Nederland?

  19. #19
    Aaronk Guest

    Default

    ze band is verdwenen

    hij is uit nederland.. geeft geen les meer.l marcos flexa geeft nu in ze eentje les in rapenburg.. en potielie rossi bij mikes gym..

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
    (sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    163
    vCash
    126000

    Default

    Wie is potielie rossi ?
    Ook een black belt

  22. #22
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
    (sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)
    hij is gewoon ze zwarte band verloren! hij wou die zwarte band graag trug omdat er sentimentele waarde aanzat... aangezien ie die van Gracie gehad heeft ofzo!!! een nieuwe zwarte band is zo gekocht.

    en voor de rest hou lekker allemaal op met dit gezeik en gedoe zeg! als iedereen die problemen heeft met elkaar een topic krijgt op een forum dan zie je door de bomen ook het bos neit meer.

    En Potielli is geen zwarte bander maar een paarse geloof ik

  23. #23
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    408
    vCash
    126000

    Default

    ja dat klopt!!! potielli is paarse band en nummer 3 van brazilie geworden bij de laatste braziliaans open championship... hij geeft les elke dag bij mike....om 19 uur...en vrijdag om 18 uur... leuke groep hoor!!

    en trouwens... aaron u did fuckin good man!!! congratulations

  24. #24
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by topperrrr
    Quote Originally Posted by mama
    kan dat zomaar. iemand zijn band terug nemen?
    (sorry misschien een beetje oftopic en hoort het in de topic over de bjj banden thuis)
    hij is gewoon ze zwarte band verloren! hij wou die zwarte band graag trug omdat er sentimentele waarde aanzat... aangezien ie die van Gracie gehad heeft ofzo!!! een nieuwe zwarte band is zo gekocht.

    en voor de rest hou lekker allemaal op met dit gezeik en gedoe zeg! als iedereen die problemen heeft met elkaar een topic krijgt op een forum dan zie je door de bomen ook het bos neit meer.

    En Potielli is geen zwarte bander maar een paarse geloof ik
    Err Nee, mensen hebben de recht om de waarheid te weten.

  25. #25
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by alex da silva
    ja dat klopt!!! potielli is paarse band en nummer 3 van brazilie geworden bij de laatste braziliaans open championship... hij geeft les elke dag bij mike....om 19 uur...en vrijdag om 18 uur... leuke groep hoor!!

    en trouwens... aaron u did fuckin good man!!! congratulations
    Thx.

    Potielie rossi is een hele goede trainer. kan iedereen aan raden om er heen te gaan.

    En natuurlijk naar carlson gracie nl gaan om met de kancho in een gi te rollen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •