MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default 'Zelfmoorddaders hadden retourtje op zak'

    Dit is wel heel vreemd :?


    De vier mannen die op 7 juli bomaanslagen pleegden op drie metrotreinen en een bus in Londen hadden hun eigen dood daarbij wellicht niet gepland. Volgens de Britse krant The Mirror hadden de mannen, afkomstig uit Leeds en Luton, een treinretour van Luton naar Londen op zak. Eerder bleek al dat de daders gezamenlijk van Luton naar het Londense station King's Cross waren gereisd.

    Ook het feit dat de mannen parkeerkaartjes kochten en hun persoonlijke gegevens in hun portefeuilles bij zich droegen kan erop duiden dat de mannen geen zelfmoorddaders wilden zijn. Volgens The Mirror onderzoekt de politie of de mannen door een opdrachtgever zijn voorgehouden dat ze nog tijd zouden hebben om te ontsnappen als de tijdklokken eenmaal waren geactiveerd. Het dodental van de aanslagen staat inmiddels op 55, waaronder de vier daders.

    Ondertussen zijn in Egypte en Pakistan in totaal drie mannen opgepakt waarvan vermoed wordt dat ze contact hadden met de plegers van de zelfmoordaanslagen. In Caïro werd de 33-jarige Magdy El-Nashar gearresteerd. Al-Nashar, afkomstig uit Leeds en op vakantie in Egypte, werd door verschillende mediabronnen aangewezen als de maker van de bommen. De Britse politie onderzocht afgelopen week zijn woning in Leeds. De Egyptische minister van Binnenlandse Zaken ontkende echter de betrokkenheid van Al-Nashar bij de Londense aanslagen en stelde dat de westerse en arabische media te snel een oordeel hebben geveld over de man.

    De twee mannen die in Lahore door Pakistaanse veiligheidstroepen werden opgepakt zouden banden hebben onderhouden met een van de plegers van de zelfmoordaanslagen. Shehzad Tanweer, een van de daders die uit Pakistan afkomstig is, reisde de laatste jaren tweemaal naar Pakistan, en zou daarbij onder meer contact hebben gehad met een lid van de radicale beweging Jaish-e-Mohammad.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2

    Default

    Waarschijnlijk was het dus niet de bedoeling dat ze zelf ook de lucht in zouden gaan, misschien was er wat mis met de (ontsteking van) de bommen.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amersfoort
    Posts
    813
    vCash
    126000

    Default

    Daarnaast hadden ze ook de explosieven in tassen en niet op het lichaam, begreep ik net van lekkerding Sacha de Boer.

  4. #4

    Default

    Waren dus geen echte fanatiekelingen die het martelaarschap wilde bereiken.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  5. #5
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    175
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp het nog steeds niet hoe een vader van acht maanden oud baby zelfmoord kan plegen. :shock:

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rajuraket
    Ik begrijp het nog steeds niet hoe een vader van acht maanden oud baby zelfmoord kan plegen. :shock:
    Dat is ook niet te begrijpen voor een normaal mens maar dit zijn gewoon zwaar gestoorden

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het is net een sekte. Die jongens worden zwaar gebrainwashed. Laatst lieten ze op tv zien dat een "normaal" persoon binnen een jaar zodanig kan worden "bewerkt" dat hij dingen zou doen waar een normaal mens nooit aan zou beginnen. Kijk maar eens naar jehovas. Die verstoten ook hun eigen kinderen als ze dingen doen die tegen het geloof ingaan.

  8. #8

    Default

    Guest heeft gelijk, maar het is overal verleden week keek ik naar Atletico Ananas en daar zei één van de spelers dat hij de Bijbel boven zijn vriendin verkoos :? . Dat je gelooft kan ik begrijpen maar dit ging me wel heel erg ver.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Met die bommen was inderdaad de bedoeling dat de daders weer terug
    zouden reizen, de maker van de bommen heeft ze ermee gefopt, hij heeft
    de ontsteking extreem snel gezet zodat ze zelf ook om zouden komen.
    Ik wil haast zeggen eigen schuld, dikke bult...........

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leon
    Met die bommen was inderdaad de bedoeling dat de daders weer terug
    zouden reizen, de maker van de bommen heeft ze ermee gefopt, hij heeft
    de ontsteking extreem snel gezet zodat ze zelf ook om zouden komen.
    Ik wil haast zeggen eigen schuld, dikke bult...........
    Dan zeg ik het maar...Eigen schuld dikke bult!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Jay is correct :thumbs:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •