MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20

Thread: Nuke them !

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default Nuke them !

    Amerikaanse parlementariër: atoombom op Mekka

    Uitgegeven: 19 juli 2005 07:26
    Laatst gewijzigd: 19 juli 2005 07:26

    DENVER - De Amerikaanse parlementariër Tom Tancredo vindt dat de VS een atoombom op Mekka moeten gooien, als islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens.

    Dit meldt het Amerikaanse tv-station Fox News op zijn website. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio. Volgens zijn woordvoerder zijn de uitspraken van de Republikein uit Colorado "slechts hypothetisch".
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    tja zo kan je ook het vuurtje aanwakkeren wat een mafkees

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    het is slechts een kwestie van tijd voordat een grote stad door een terroristische aanslag met een atoombom wordt getroffen. het schijnt dat ze in rusland op de zwarte markt te koop zijn voor een ieder. maar als het gebeurt houdt ik mijn hart vast...

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    lekker is dat Mekka plat gooien wat een slim idee dan ben je dus net zo stom als die terroristen.......wat een sukkel die gast. dat heet olie op het vuur gooien of nee kerosine op het vuur gooien ...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Tja, ben ik dan de enige die zoiets heeft van oog om oog, tand om tand?
    Wat dan, rustig afwachten tot ontploffende metro's, bussen en instortende wolkenkrabbers bij het dagelijks straatbeeld horen?

    Misschien krijg ik nu een hoop kritiek maar ik vind het niet verkeerd om te laten weten dat ze met zo'n aanval zichzelf het hardst gaan raken.
    Kom eens met alternatieven dan?
    Moeder Theresa sturen en hopen dat ze het erbij laten.
    Met sommige mensen valt te praten, maar ik denk dat dat met die radicale figuren never-nooit mogelijk is eerlijk gezegd.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki
    tja zo kan je ook het vuurtje aanwakkeren wat een mafkees
    Welk vuurtje aanwakkeren?
    Kom op man, na 9-11, Madrid en London denk ik dat er niets meer aangewakkerd hoeft te worden eerlijk gezegd.
    Moet er dan eerst iets in onze achtertuin gebeuren willen we beseffen dat deze lui niet voor rede vatbaar zijn?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Quote Originally Posted by Tsuki
    tja zo kan je ook het vuurtje aanwakkeren wat een mafkees
    Welk vuurtje aanwakkeren?
    Kom op man, na 9-11, Madrid en London denk ik dat er niets meer aangewakkerd hoeft te worden eerlijk gezegd.
    Moet er dan eerst iets in onze achtertuin gebeuren willen we beseffen dat deze lui niet voor rede vatbaar zijn?
    kom op man, denk eens na... als mekka ook genuked zou worden, heb je er in één keer 100 miljoen terroristen bij. de enige manier om het dan nog veilig te krijgen is alle moslims uit het westen te deporteren. dan heb je in een klap de derde wereldoorlog!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Jongens, misschien ben ik niet duidelijk genoeg. (my bad)
    Wat ik probeer te zeggen is dat je best mag dreigen als iemand jou bedreigt. (en het zelfs daar niet alleen bij laat)
    Zeg maar als een soort van contragewicht.
    Kijk, ik snap ook wel dat je er niets mee opschiet om bommetjes op elkaar te gaan gooien maar je kunt toch ook moeilijk met een peace-sign een dikke joint in je bek gaan zitten wachten tot die bom komt?
    Als iemand mij bedreigt dan zal ik hem ook eerst effe haarfijn uitleggen wat ik met hem ga doen als het zover komt.

    Hoop dat ik nu dan wel duidelijk ben in ieder geval.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    van de 40 jaar zijn er nu 5 om dus nog 35 jaar oorlog tegen de Extremisten der Islam voor de boeg.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    For Fuck Sake..

    Ik denk niet dat het goed beleid is een groep mensen die al ongelovelijk pissed off is op de Westerse Wereld nog net ff wat pissiger te maken
    met die soort geprovoceer..

    Let wel: ik predik niet dat we het maar moeten laten gebeuren en maar zien.. Tegendeel.. Maar dit is onnodige provocatie.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    iets minder radicaal terug dreigen lijkt me in deze kwestie verstandiger dat is alles wat ik ernog op te zeggen heb. afwachte is idd ook niet slim daar ben ik het uiteraard mee eens.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het met Iwan eens, oog om oog tand om tand, gewoon effe laten weten als je een stad van ons nuked, dan kan je hetzelfde terug verwachten, zie niet in wat hier fout aan is.

    Ik hoop wel dat dit nooit zal gebeuren maar ja dat ligt aan die "godsdienstwaanzinnige"

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Quote Originally Posted by Tsuki
    tja zo kan je ook het vuurtje aanwakkeren wat een mafkees
    Welk vuurtje aanwakkeren?
    Kom op man, na 9-11, Madrid en London denk ik dat er niets meer aangewakkerd hoeft te worden eerlijk gezegd.
    Moet er dan eerst iets in onze achtertuin gebeuren willen we beseffen dat deze lui niet voor rede vatbaar zijn?
    met vuurtje aanwakkeren bedoel ik eigenlijk het volgende. Nu heb je nog maar mot met een relatief kleine groep radicale moslims maar als je Mekka platgooit dan heb je de hele moslimgemeenschap achter je aan. Als je dan dreigt, dreig dan de goede kant op

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Mja eerst ga je even flink kontschoppen in Irak en Afghanistan daar reageren wat 'extremelingen' op en dan krijg je dit gejank.

    Ik weet dat de politiek de link met Westerse agressie daarzo en 'terroristen/vrijheidstrijders' hierzo wil verdoezelen (ontkennen), maar dat doet er niet aan af dat die er wel is.

    Inmiddels zijn er daarzo 100000'en onschuldige burgers medegedood en dat wordt aan ons verkocht als collateral damage of nog beter verzwegen.

    Nou raar hoor dan dat er aanslagen worden gepleegd. Begrijp me niet verkeerd hoor ik heb geen enkele belang of interesse in wat de moslims geloven of nastreven en al helemaal niet als ik kans loop te ontploffen in de trein. Maar reactie en tegenreactie heb ik altijd begrepen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Typische reactie uit onmacht. Als ze de terroristen niet kunnen vinden, gaan ze maar een ander doel uitkiezen, wat er eigenlijk weinig mee te maken heeft. :?

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks
    Mja eerst ga je even flink kontschoppen in Irak en Afghanistan daar reageren wat 'extremelingen' op en dan krijg je dit gejank.

    Ik weet dat de politiek de link met Westerse agressie daarzo en 'terroristen/vrijheidstrijders' hierzo wil verdoezelen (ontkennen), maar dat doet er niet aan af dat die er wel is.

    Inmiddels zijn er daarzo 100000'en onschuldige burgers medegedood en dat wordt aan ons verkocht als collateral damage of nog beter verzwegen.

    Nou raar hoor dan dat er aanslagen worden gepleegd. Begrijp me niet verkeerd hoor ik heb geen enkele belang of interesse in wat de moslims geloven of nastreven en al helemaal niet als ik kans loop te ontploffen in de trein. Maar reactie en tegenreactie heb ik altijd begrepen.
    Grootste deel van die 100000'en onschuldige burgers waar jij het over hebt, worden toch echt door de "rebellen" veroorzaakt. Ik weet niet of jij het nieuws volgt, maar elke dag worden er gemiddeld zo'n 50 mensen opgeblazen door die gasten, inclusief kinderen die in de rij staan voor een snoepje.(er vallen nog meer doden, maar daar lees je niet over). Door Amerikanen sterven er helaas ook onschuldigen, maar stuk minder in aantallen. Grootse verschil is ook dat die rebellen doelbewust die onschuldigen vermoorden

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    ieks :

    flink kontschoppen in Irak en Afghanistan daar reageren wat 'extremelingen' op

    Maar reactie en tegenreactie heb ik altijd begrepen.

    Dat klopt ! is een reactie hierop !

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Raziël
    van de 40 jaar zijn er nu 5 om dus nog 35 jaar oorlog tegen de Extremisten der Islam voor de boeg.
    ?????
    kan je dit even toelichten? NOstradamus ofzoiets?
    idd Nostradamus zei toch "totale wereldoorlog". Als USA een atoombom gooit op Mekka dan is dat precies wat je hebt.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Amerika is dom, maar ik acht ze niet zo dom om het echt te gaan doen,
    ze gaan het ook niet doen....... toch :shock:

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Turkije tegen 'atoombom op Mekka'
    WASHINGTON/ISTANBUL - De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Gül heeft het idee van de Amerikaanse parlementariër Tancredo om een atoombom op Mekka te gooien, scherp veroordeeld. Dit meldt de Amerikaanse krant Washington Post woensdag op haar website.



    De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Gül.
    Foto: AP

    De Republikein Tancredo had op de Amerikaanse radio gezegd dat de VS de heilige plaatsen van de islam zouden kunnen bombarderen, als moslimfundamentalisten Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens.

    Gül noemde de opmerkingen van Tancredo 'onverantwoord'. De 'fanaticus' zou niet hebben nagedacht over de mogelijke gevolgen van zijn uitspraak.


    Honderdduizenden moslims bidden gezamenlijk in en rond de Haram Sharif-moskee in het bedevaartsoord Mekka.

    Mekka in Saudi-Arabië is de heiligste plaats van de islam, de dominante godsdienst in Turkije.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •