MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Vier incidenten in metrostations en bus Londen

    Hulpdiensten zijn op weg naar drie metrostations in Londen. Volgens diverse media zijn er incidenten in de Londense metro. Er zijn berichten van rook vanuit een trein. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd, aldus CNN. Er zijn nog geen meldingen van gewonden.

    Volgens bronnen zijn er incidenten bij de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Business News Radio meldt dat het een aanslag is op de Victoria Line metrolijn. Hulpdiensten zijn naar de plaats van de incidenten gestuurd, zo meldt het ANP. De metrostations zijn ontruimd.


    Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie heeft gezien. "Hij vertelde me dat hij een man zag met een rugzak die plotseling ontplofte. De mensen hebben snel zichzelf geƫevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."

    Een andere ooggetuige Sosiane Mohellavi zei tegen Sky News: "Iedereen raakte in paniek en de hulpdiensten werden gebeld. Ik ben nu nog steeds aan het trillen."

    Bronnen hebben Sky News verteld dat er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. EĆ©n spijkerbom is ontploft op Ć©Ć©n van de stations, meldt Reuters.

    Ook is er een incident bij een bus bij Hackney in oost-Londen. Daar zou een bom zijn afgegaan.

    De incidenten vinden plaats precies twee weken na de aanslagen in Londen van 7 juli.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    http://www.ma-skills.com/forum/viewtopic.php?t=13624

    Laten we het overzichtelijk houden..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •