MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Meeste Britse moslims fel tegen aanslagen ??????

    Ik vraag me nu hard op af waarom niet IEDEREEN tegen deze aanslagen is Blijkbaar vind een kwart het dus helemaal niet verkeert :x en dat is nu precies het probleem wat we hebben in onze samenleving.

    Ik denk zelfs dat een kwart nog weinig is want niet iedereen zal zeggen wat hij denkt maar we praten hier dus over 100.000 moslims uit Londen die het NIET afkeuren dus geheel of gedeeltelijk goedkeuren :shock: Weet je hoeveel een kwart is van de hele Moslim wereldbevolking ?? Dat wil je dus toch niet weten ...................

    Zijn die gasten nou echt helemaal gestoord :shock:


    De meeste Britse moslims (77%) veroordelen de recente bomaanslagen in Londen zondermeer, zo blijkt uit een onderzoek van the Daily Telegraph. 11% veroordeelt het min of meer, en 6% vindt de aanslagen wel gerechtvaardigd. Volgens de Britse krant betekent het dat, alhoewel 6% een grote minderheid is, er toch nog zo'n 100.000 individuele moslims in Groot-Brittanniƫ rondlopen die sympathie voelen voor de aanslagplegers.

    Op de vraag of, ongeacht of men nu vĆ³Ć³r of tegen de aanslagen is, men enige sympathie voelt voor de motieven van de daders, antwoord 55% van de Britse mosims daar geen enkel begrip voor te kunnen tonen; 16% heeft vrijwel geen begrip, 11% een beetje en 13% heel veel.

    Een meederheid van 56% zegt overigens wel te kunnen begrijpen waarom sommige lieden overgaan tot terreurdaden en 39% begrijpt daar juist niets van.

    The Daily Telegraph vroeg ook in welke stelling men zich het best kon vinden:
    De Westerse samenleving is misschien niet perfect, maar moslims moeten er mee leren leven en niet proberen deze te beƫindigen, scoorde 56%.
    De Westerse samenleving is decadent en immoreel en moslims moeten proberen dat te beƫindigen, maar niet met geweld, scoorde 31%.
    De Westerse samenleving is decadent en immoreel en moslims moeten proberen dat te beƫindigen, desnoods met geweld, scoorde 1%.
    11% gaf aan zich in geen van de drie stellingen te kunnen vinden danwel het niet te weten.


    Sjaak
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Oei ik maak een rekenfoutje

    6% is al 100.000 individuele moslims in Groot-Brittanniƫ die het goedkeuren en 25 % is dus 400.000 moslims in Engeland die het NIET afkeuren dus goedkeuren

    Fijn hoor zulke burgers in je land :roll:

    Allemaal uitzetten wat mij betreft als je sympathien kan opbrengen voor aanslagen die dood en verderf onder onschuldige vrouwen en kinderen en burgers veroorzaken :x

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Die gasten spooren gewoon niet
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  4. #4
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    175
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak

    Allemaal uitzetten wat mij betreft als je sympathien kan opbrengen voor aanslagen die dood en verderf onder onschuldige vrouwen en kinderen en burgers veroorzaken :x



    Geef je groot gelijk..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het trieste is dat de plegers van de aanslagen gewoon jongens waren die in Engeland zijn opgegroeid. En dan toch zo'n haat tegen hun "eigen" land. Ik kan het maar moeilijk begrijpen. Als je zo'n haat hebt tegen het land waar je woont, ga dan gewoon weg...!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •