MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gulo gulo
    Wordt eerst je pa vermoord en daarna word je in elkaar gemept. Zieke wereld.
    Gulo gulo = zeer correct!!!
    Damnit wat kan ik me hier kwaad over maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default stelletje relnichten....

    Niet gelijk alles voor zoete koek slikken he, dat is voor wijven vind ik.



    "AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

    Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen. "


    Zo zie je maar weer....op praatjes afgaan en conclusies trekken is niet echt intelligent.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Zoon Van Gogh na moord in elkaar geslagen

    Quote Originally Posted by rajuraket

    Kan me niet voorstellen dat na de dood van theo zijn zoon wordt toegetakeld en de politie niet kom opdagen, beetje vreemd hoor.
    Politie heb ook niet voor alles tijd hoor. auto's flitsen, parkeerbonnen uitdelen, zeuren en andere belangrijke zaken nemen natuurlijk ook een hoop tijd beslag.beetje sympatie graag voor de politie.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gulo gulo
    Wordt eerst je pa vermoord en daarna word je in elkaar gemept. Zieke wereld.
    Het is volgens mij gebeurt toen Theo nog leefde, maar dan nog!

  5. #30

    Default Re: Zoon Van Gogh na moord in elkaar geslagen

    Quote Originally Posted by Wix
    HILVERSUM - De zoon van cineast Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden
    . Dat maakte de politie donderdag bekend[/quote]

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default Re: stelletje relnichten....

    Quote Originally Posted by the truth
    Niet gelijk alles voor zoete koek slikken he, dat is voor wijven vind ik.



    "AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

    Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen. "


    Zo zie je maar weer....op praatjes afgaan en conclusies trekken is niet echt intelligent.
    Hoe weet de Politie als ze niet zijn komen opdagen dat het niet gebeurt is?
    Dat het niet in het systeem van de politie staat betekent niet dat iets niet gebeurt is??
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  8. #33

    Default

    Vaak zijn de media het enige waar je van op aan kunt. Het is de taak van de media om onpartijdig en ongecensureerd verslag uit te brengen. Het lijkt mij dat een serieus programma als Nova geen loze uitspraken zou doen. Misschien heb ik het fout.......

    Doet niet af aan mijn opmerking dat we in een zieke wereld leven. Vermoord worden om wat je zegt en denkt was altijd een ver van je bed show voor ons. We zijn ingehaald door de realiteit.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  9. #34
    Aaronk Guest

    Default

    volgende keer ruim ik die hele buurt op rambo stijl!

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Een knokploegje zou de volgende keer niet verkeerd zijn. Ik vind wel dat we moeten waken met ALLE Marokkanen te veroordelen. Ik hoor echter weinig hoopgevende geluiden van Marokkanen zelf. Dit zijn zulke zieke dingen daar kun je niet bij. En altijd komen ze in groepjes. Hoop dat Lieuwe goed leert vechten zodat hij de volgende keer zijn tegenstanders kan verassen.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO TKO
    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.
    Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    volgende keer ruim ik die hele buurt op rambo stijl!
    kom je weleens buiten dan?

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO TKO
    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.
    Dus zijn vader zou het wel verdiend hebben?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    [quote="M3nd0"]
    Quote Originally Posted by KO TKO
    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen ]zij over de islam en Marokkanen.
    Dus zijn vader zou het wel verdiend hebben?

    ik denk wel dat hij tot die doelgroep behoort remco.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    wat heb je gerookt, Ron?

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Geen woorden voor...TRIEST!

    Ik hoor net dat het bullshit is....Laat maar weer zitten allemaal..ook echt iets om geintjes over te maken :?
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leon
    Quote Originally Posted by KO TKO
    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.
    Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?
    Ik wil niet lullig doen maar daar kwam ik enige dagen geleden ook al achter....

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leon
    Quote Originally Posted by Leon
    Quote Originally Posted by KO TKO
    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.
    Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?
    Ik wil niet lullig doen maar daar kwam ik enige dagen geleden ook al achter....
    Ben je nu bewust tegen jezelf aan het ouwehoeren?

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Leon
    Quote Originally Posted by Leon
    Quote Originally Posted by KO TKO
    Belachelijk dat ze de zoon van Van Gogh inelkaar geslagen hebben. Hij kan er niks aan doen dat zijn vader slechte dingen zij over de islam en Marokkanen.
    Nu staat in de krant dat het allemaal verzonnen is, hoe krom is dat dan? :?
    Ik wil niet lullig doen maar daar kwam ik enige dagen geleden ook al achter....
    Ben je nu bewust tegen jezelf aan het ouwehoeren?
    Dat was ik.

    Dat de politie zegt dat het niet gebeurd is klopt niet. De politie heeft geen bewijs en technisch gezien is iemand onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, maar dat wil niet zeggen dat het in werkelijkheid ook echt niet gebeurd is.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
    door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leon
    Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
    door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.
    Dit verhaal is niet verzonnen. Het is verteld door de opa en oma van Lieuwe en bevestigd door Gijs van de Westelaken, vriend van Theo van Gogh.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mossad
    Quote Originally Posted by Leon
    Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
    door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.
    Dit verhaal is niet verzonnen. Het is verteld door de opa en oma van Lieuwe en bevestigd door Gijs van de Westelaken, vriend van Theo van Gogh.
    Dus ouwe mensen spreken de waarheid? Ik geloof nooit alleen maar in de
    slechtheid van de mens.... en aangezien ik opgegroeid ben tussen de turken
    ben ik er als geen ander van bewust dat dat allochtonen echt geen slechte jongens zijn.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leon
    Quote Originally Posted by mossad
    Quote Originally Posted by Leon
    Ik word zo moe van dat rassenhaat en mensen tegen andere rassen opzetten
    door (misschien) zulke toestanden te verzinnen en ze naar de media te gooien.
    Dit verhaal is niet verzonnen. Het is verteld door de opa en oma van Lieuwe en bevestigd door Gijs van de Westelaken, vriend van Theo van Gogh.
    Dus ouwe mensen spreken de waarheid? Ik geloof nooit alleen maar in de
    slechtheid van de mens.... en aangezien ik opgegroeid ben tussen de turken
    ben ik er als geen ander van bewust dat dat allochtonen echt geen slechte jongens zijn.
    Ouwe mensen spreken niet per se de waarheid, maar ik heb weinig argumenten gehoord die ondersteunen dat dit verhaal uit een dikke duim komt.
    En dat geouwehoer over rassenhaat word ik heel moe van. Dit heeft niets met rassenhaat te maken en als je bij dit soort verhalen altijd discriminatie gaat roepen ga je hetzelfde doen als wat dit land een hele tijd verkeerd heeft gedaan, nl. zorgen dat er nergens meer over gesproken kan worden. Daarom is het integratievraagstuk voor een aanzienlijk deel een puinhoop geworden.
    Je zegt ook dat allochtonen geen slechte jongens zijn. Waar slaat dat nou op? De ene allochtoon is de andere niet en ook onder allochtonen heb je klootzakken en leuke mensen. Allochtonen zijn net gewone mensen.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    Toen ik zei dat Allochtone jongens niet perse slechte jongens waren doel ik,
    bedoelde ik niet te zeggen dat ze helemaal anders zijn of iets dergelijks, het
    is gewoon dat veel van mijn autochtone vrienden vaak klagen over 'buitenlanders'
    alsof ze allemaal crimineel zijn en geen enkele ook maar aardig kan zijn.....
    Ik vind het zo raar dat veel vrienden van me zo denken? Dat slaat toch werkelijk
    nergens op?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •