MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    generaal en specifiek behoren beide tot relatief, vergelding tot absoluut.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by dokter flinstone
    Concluderend: 6 jaar lange studie in alle aspecten van de geneeskunde dus ook zweetvoeten. De neuroloog weet dan ook veel beter dan de buurvrouw wat zweetvoeten zijn. Hij zal je uitgebreid kunnen vertellen waardoor je zweetvoeten hebt en wat je daartegen kan doen.
    Toch altijd leuk als met je eigen voorbeeld je ongelijk wordt aangetoond :mrgreen: .
    Even voor de duidelijkheid,
    Ik ben geen arts. Heb dus geen geneeskunde gestudeerd en weet dus netzoveel als de buurvrouw over zweetvoeten.
    Dokter Flinstone is mede bedacht door papa-san. Ik zit in de wetenschappelijk onderzoek hoek
    ush Fred

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    ik vond dit weer een typische topic van 'academici onder elkaar'. 'Even van het gezeur van het pleps af zijn en dus maar een eigen draadje beginnen'.
    ach wat zielig, voelde je je een beetje buitengesloten...?!? arme jongen, ga maar snel naar mama om uit te huilen.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Ik elitair over komen? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.
    Ja ik begin een eigen draadje en niet om van de plebs af te komen (het feit dat je dat al zegt betekend dat jij diegene bent die onderscheidt maakt tussen mensen) maar om niet totaal off-topic te gaan in het draadje van Raziel.
    De rede van dit draadje is dat ik wilde weten wat de advocaten van de lage straffen vinden. Als ik iets wilde weten van vuilnisophalers dan had ik hen aangesproken. En academici onder elkaar, je weet mijn ach=tergrond niet en weet dus ook niet wat voor opleiding ik gedaan heb.
    Maar waarschuw me maar als ik weer een zogenaamd belerend toontje gebrui dan zal ik voor jou het vertalen.

    En de reply van mij op die gekloonde hond was en is inderdaad belerend. Ik maakte de draad niet en wilde dus gewoon jullie uitleggen hoe het nu zit. Wil je dit niet weten lees de post dan niet.

    En nu weer boeven vangen jij.
    ush Fred

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Prima,

    Ik vond het wel grappig. Een beetje zeiken.

    @Sjaak: :twisted:
    ush Fred

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •