MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Seriemoordenaar krijgt tien maal levenslang

    Een Amerikaanse seriemoordenaar heeft voor een rechtbank tien maal levenslange gevangenisstraf gekregen voor tien moorden die hij tussen 1974 en 1991 pleegde. Dennis Rader (60) werd in februari opgepakt, nadat zijn oudste dochter de politie had getipt dat zij hem verdacht. Demonen en seksuele motieven zouden de drijfveren zijn geweest voor de lustmoorden.

    Rader stond bekend als de BTK-moordenaar, wat staat voor 'Bind, Torture, Kill', oftewel 'Vastbinden, Martelen, Doden'. Brieven aan de politie en media ondertekende de publiciteitsgeile moordenaar steevast met deze initialen. De man liet vanaf 1979 niets meer van zich horen, totdat de politie en media vorig jaar opeens weer brieven van hem ontvingen. Hij maakte hierin details bekend over een niet opgeloste moord uit 1986. Met de nieuwe brief kwam de zaak weer aan het rollen.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    kijk, dat zijn de betere straffen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz
    kijk, dat zijn de betere straffen.
    wat is er nou beter aan 10x levenslang ipv 1x levensland.... zucht :roll:

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Dennuz
    kijk, dat zijn de betere straffen.
    wat is er nou beter aan 10x levenslang ipv 1x levensland.... zucht :roll:
    Het gaat om het feit dat zo'n kerel nooit meer zal vrijkomen, of hij nou 1x levenslang krijgt of 10x dat boeit niet...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Dennuz
    kijk, dat zijn de betere straffen.
    wat is er nou beter aan 10x levenslang ipv 1x levensland.... zucht :roll:
    Het gaat om het feit dat zo'n kerel nooit meer zal vrijkomen, of hij nou 1x levenslang krijgt of 10x dat boeit niet...
    Het gaat om de nabestaande van de slachtoffers, voor elke dode moet hij gestraft worden.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    handige actie van hem om na zoveel jaar het vuurtje weer op te stoken ;-)

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    854
    vCash
    126000

    Default

    met 1 keer levenslang kan ie in hoger beroep gaan, dan word het zoveel jaar, dan nog strafvermindering voor goed gedrag enz. nu zit ie hoe dan ook zn hele leven lang vast :roll:
    D'ont drive faster than your guardian angel can fly

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lady in red
    met 1 keer levenslang kan ie in hoger beroep gaan, dan word het zoveel jaar, dan nog strafvermindering voor goed gedrag enz. nu zit ie hoe dan ook zn hele leven lang vast :roll:
    Is dat zo? Ik dacht dat in Amerika levenslang gewoon was tot je dood ging, zou ook niet eerlijk zijn. Iemand van 20 heeft dan een grotere kans om vrij te komen dan iemand van 50 of ouder. Dat zou ik echt belachelijk vinden.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Somewhere
    Posts
    196
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    volgens mij krijgt zo iemand heo dan ook eens in de zoveel jaar een soort revisie waarin bepaald wordt of hij vervroegd vrijgelaten kan worden, zelfs goeie ouwe charlie manson krijgt dat. Dus als ik het goed heb (if i am wrong, tell me) kan zo iemand hoe dan ook, alsnog vervroegd vrijgelaten worden.
    Als ik mij niet vergis is het notoir moeilijk om tussentijds te worden vrijgelaten. Die mogelijkheid is volgens mij meer een soort filosofische nagedachte; ik denk niet dat die kerel ooit eerder vrijgelaten gaat worden.

    Je kan veel zeggen over amerika, maar daar krijg je tenminste nog wel een beetje een fatsoenlijke straf als je zomaar wat lui omlegt. Alhoewel, die 2 weken plantsoendienst die je hier krijgt zijn natuurlijk ook niet leuk

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    854
    vCash
    126000

    Default

    en als ie in hoger beroep zou gaan en hij krijgt strafvermindering is het dus geen levenslang meer.
    D'ont drive faster than your guardian angel can fly

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •