MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Omega 3 / 6 / 9 vetzuren

    Misschien is hierover al eens een topic geweest.

    Zo ja, bij deze mijn excuses, maar kon niks vinden.

    Zijn deze vetzuren noodzakelijk om erbij te nemen als je

    veel sport?

    Zo ja wat zijn de eventuele voordelen cq. effecten hiervan?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    NMGN
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Deze vetzuren zijn erg belangrijk voor iedereen niet speciaal voor sporters, wij verkopen ook een 3-6-9 olie melange in onze shop, een jongen die behandeld is voor kanker had na zn "genezing"erg e moeite met sporten of beter gezegd het herstel erna, op Maandag sporten en je Donderdag pas weer lekker voelen. Een jaartje geleden is hij met de olie begonnen en in het begin kwam ie me iedere week bedanken, hij kan gewoon weer dagelijks trainen, en komt trouw iedere maand een fles wonderolie halen.
    Er zijn vele toepassingen voor de olie, kijk eens op www.witsenburg.net misschien vind je daar de info die je zoekt. Volgens de documentatie van Witsenburg is het oa. goed voor: verlagen bloeddruk, huidproblemen, allergien, verbeteren hersenfunctie, gezichtsvermogenen nierfunctie,. verlichten van depressies en het beschermen van cellen, weefsels en organen. Dit is een greep uit de lijst in het boekje.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Thanks!!!!


  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Veel haring eten, dan komt alles goed

  5. #5
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Vianen
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb sinds kort ook omega 3 supplementen (capsules) en het enige wat ik ervan merk is dat ze soms open springen en er een hele akelige vissmaak vrij komt. Ik weet niet of je die rivier droog hebt zien staan in Zuid-Amerika met al die dode vissen.. Zo'n smaak...

  6. #6
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jcsport
    Deze vetzuren zijn erg belangrijk voor iedereen niet speciaal voor sporters, wij verkopen ook een 3-6-9 olie melange in onze shop, een jongen die behandeld is voor kanker had na zn "genezing"erg e moeite met sporten of beter gezegd het herstel erna, op Maandag sporten en je Donderdag pas weer lekker voelen. Een jaartje geleden is hij met de olie begonnen en in het begin kwam ie me iedere week bedanken, hij kan gewoon weer dagelijks trainen, en komt trouw iedere maand een fles wonderolie halen.
    Er zijn vele toepassingen voor de olie, kijk eens op www.witsenburg.net misschien vind je daar de info die je zoekt. Volgens de documentatie van Witsenburg is het oa. goed voor: verlagen bloeddruk, huidproblemen, allergien, verbeteren hersenfunctie, gezichtsvermogenen nierfunctie,. verlichten van depressies en het beschermen van cellen, weefsels en organen. Dit is een greep uit de lijst in het boekje.
    thx voor die tip, heb zon fles gekocht, was al ff opzoek naar een goeie mix.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •