Results 1 to 12 of 12

Default Voorlopige selectie Nederlands elftal

Bronckhorst en V'goor terug in Oranje

26/8/2005 12:47

Marco van Basten verraste nauwelijks met de selectie voor het Nederlands elftal, dat begin september moet aantreden tegen Armenië en Macedonië. Giovanni van Bronckhorst en Jan Vennegoor of Hesselink keren terug, terwijl voor Mark van Bommel en Edgar Davids nog steeds geen plaats is.
    De bondscoach riep 23 spelers op. In vergelijking met de 21-koppige selectie die vorige week aantrad tegen Duitsland zijn er geen spelers afgevallen. Ajax is opnieuw hofleverancier met vijf internationals.

Van Bronckhorst ontbrak tijdens de laatste interland omdat hij last had van een kuitblessure. Maar de laatste week speelde en scoorde hij alweer in het shirt van Barcelona.

Selectie Nederlands elftal

Doel:Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (AZ)
    Verdediging: Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Johnny Heitinga (Ajax), Tim de Cler, Barry Opdam (beiden AZ), Jan Kromkamp (Villarreal), Khalid Boulahrouz (Hamburger SV), Wilfred Bouma, Theo Lucius (beiden PSV)
    Middenveld: Nigel de Jong, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Phillip Cocu (PSV).
    Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Dirk Kuyt (Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)
    Advertentie door Mixfight.nl
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

Ik hoop alleen dat Kuijt niet weer op links wordt neergezet maar op de bank.

Voor de rest is het goed dat Ajax met 5 man vertegenwoordigd is.

Vind alleen Heitinga en De Jong niet waardig op dit moment dan 100x liever Van Bommel

Quote Originally Posted by Nicky
    100x liever Van Bommel
    1000 x liever seedorf

Maaaarrrrr ik moet eerlijk zeggen dat ik dit team gewoon super vind spelen dus ja laat die 2 ajacieden dan maar

Quote Originally Posted by harryg
    Ik hoop alleen dat Kuijt niet weer op links wordt neergezet maar op de bank.

Voor de rest is het goed dat Ajax met 5 man vertegenwoordigd is.
    Wat dacht je van Kuyt in de spits.
    Kan ie daar mooi 3 verdedigers bezig houden terwijl Robben en Van Persie er 4 in trappen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Hahaha Ashi geilt gewoon op Kuijt!
    zal mijn niks verbazen als er van jullie dungeon pics te vinden zijn

Kuyt is gewoon de beste spits van de HCE.
    Van Nistelrooy vond ik nou niet echt overtuigend spelen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Quote Originally Posted by ashi76
    Kuyt is gewoon de beste spits van de HCE.
    de meest scorende spits is nog niet de beste spits

Kuijt mag van mij wel in de spits als Van The Man niet in vorm is.

Ik ben met Ashi eens dat Van the Man tegen duitsland niet best speelde. Toen had van mij Kuijt wel in de spits gemogen.

Ik vind Kuijt een goede speler, maar niet als links of rechts buiten.

Als je Kuyt in de spits zet, wie moet er dan links/rechts buiten spelen naast Robben?
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

tis tijd dat roy makaay een basisplek krijgt in de spits ipv van nistelrooy. Makaay is echt scherp en is momenteel een van de beste spitsen van de wereld. Hij heeft genoeg aan een kwart kans om te scoren, daarnaast is hij niet zelfzuchtig. Ik vind van nistelrooy de laatste maanden arrogant overkomen en ik vind zn spel ook met de dag minder worden.

En kuyt moet sowieso oprotten die heeft niks te zoeken in oranje. Tis toch ronduit belachelijk dat een speler van feyenoord wordt geselecteerd voor het nederlands elftal. :twisted:

Tags for this Thread

Bookmarks