mijn god, ik had nog beter met een kaaschaaf mijn lichaam van mijn huid kunnen ontdoen dan deze wedstrijd kijken. omfg wat klote zeg.
naja wel gewonnen maar that's it damnit
mijn god, ik had nog beter met een kaaschaaf mijn lichaam van mijn huid kunnen ontdoen dan deze wedstrijd kijken. omfg wat klote zeg.
naja wel gewonnen maar that's it damnit
ja het was een ramp, maar dat roemeniƫ wint is toch weer een steuntje in de rug.![]()
En Duitsland dat klop krijgt van Sloveniƫ![]()
={Si Vis Pacem Para Bellum}=
={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
={Talk softly but carry a big stick}=
Ook al van Nistelrooij gescoort , alsnog vindt ik hem nog steeds niet in dit elftal passen . Maar ja in iedergeval tog nog winst en daar draait ut om !!
ik heb het moeite af kunnen kijken, kut wedstrijd
door al die ellende ben ik weer gaan drinken. trouwens kef, na 12 september, heb je dan tijd? kom ik je weer stalken als je tijd hebt.
Damn dat was inderdaad niet best. Gelukkig heb ik zoveel gezopen daarna dat ik er geen zak meer van onthouden heb![]()
precies Van the Man is nog lang geen 2de kluivert
Net zoals tegen Finland, maakt hij weer de belangrijkste goal. Waarom dus kritisch op Van Nistelrooy? Er was zaterdag helemaal niemand echt goed aan het spelen, het aantal goede ballen vanaf de zijkanten was bijvoorbeeld ook heel laag. Dan wordt het moeilijk om als spits uit te blinken.
ik vond het een slaapverwekkende wedstrijd.
heb de gameboy maar gepakt. Mario was veel spannender
Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.
Bookmarks