MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Vanderlei Silva gespot in Amsterdam

    De braziliaanse topvechter Vanderlei Silva is afgelopen is afgelopen weekend gespot in het uitgaans leven in het hartje van Amsterdam. Toevallig kwam het fighttalk promoteam hem tegen en nam van de gelegenheid gebruik om met hem op de foto te gaan. De foto is genomen met een mobiele telefoon, dus de kwaliteit is niet super, maar wel nog steeds duidelijk te zien.



    van fighttalk.

    ---------

    werkbespreking voor bushido misschien of zoiets
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    909
    vCash
    126000

    Default

    ah bruut wat doet ie in onze kleine kikker landje nederland komt ie Allistair of Gilbert uitdagen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    sympathiek dat ie even de tijd nam voor een foto!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    M'n held :P
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default vanderlei

    Hebben jullie niet even gevraagd wat ie kwam doen? Naar de Wallen of naar Bushido of showtime?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Weet dat ie een week ervoor in Parijs een seminar had met Fedor samen.....
    Ush,
    Marco.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    waarom wel in parijs en niet in amsterdam

    naja ik hoop dat ie dan ook rondloopt op 9okt in de ahoy.


    Ik bedoel welke grote fransman doet er mee in MMA? Wij hebben gewoon meer recht op zo'n seminar :twisted:

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Daarom juist, ze willen ons niet meer leren dan we al kunnen.

  9. #9
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Gaaf zeg.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    komt waarschijnlijk omdat nederlanders altijd zo lopen zeiken dat alles duur is........ iedereen moet maar komen maar als het meer dan 50 euro voor een seminar kost dan haken ze ineens af.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Quote Originally Posted by Silat
    Wij hebben gewoon meer recht op zo'n seminar :twisted:
    Idd! Tijdje geleden ook al in België, maar in Nederland ho maar!
    zo leuk was die seminar niet hoor!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    komt waarschijnlijk omdat nederlanders altijd zo lopen zeiken dat alles duur is........ iedereen moet maar komen maar als het meer dan 50 euro voor een seminar kost dan haken ze ineens af.
    De laatste keer dat ik keek groeide er nog geen geldboom in m'n tuin en ik kan m'n geld maar één keer uitgeven.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    262
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is Vanderlei in Nederland om Yohan (die jongen die tegen Marc Duncan vocht in Barneveld) te coachen. Yohan is aangesloten bij Chute Boxe namelijk...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat
    waarom wel in parijs en niet in amsterdam

    naja ik hoop dat ie dan ook rondloopt op 9okt in de ahoy.


    Ik bedoel welke grote fransman doet er mee in MMA? Wij hebben gewoon meer recht op zo'n seminar :twisted:
    Fedor & Wanderlei waren 6 september 2005 in Parijs voor de fans. Het werd door het franse blad "Fightsport" georganiseerd.
    Wanderlei gaf trouwens nog op 1 september 2005 een stage in Gap (franse Alpen).

    Het gaat niet om recht Silat maar een kwestie van aandacht geven (dit is mijn mening).




  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Aandacht is er zeker ik heb al meerdere malen geprobeerd om Silva een seminar te laten geven in Nederland. Zelfs ook nog een keer geprobeerd samen met Daan Kooiman.

    Maar wij hebben de moeite gewoon niet genomen omdat het gigantisch duur is.

    Maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om eeen seminar te volgens van op zijn minst 60€ ??

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Aandacht is er zeker ik heb al meerdere malen geprobeerd om Silva een seminar te laten geven in Nederland. Zelfs ook nog een keer geprobeerd samen met Daan Kooiman.

    Maar wij hebben de moeite gewoon niet genomen omdat het gigantisch duur is.

    Maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om eeen seminar te volgens van op zijn minst 60€ ??
    Je kunt je geld maar een keer uitgeven en persoonlijk volg ik dan liever 4 top-seminars bij Pardoel voor minder; je steekt er waarschijnlijk net zoveel van op. Tuurlijk, Silva is een topper, maar dat is Alistair ook. Als ik me niet vergis betaalde je voor een seminar met Alistair én Martijn iets van €30,- voor een drie uur durende seminar. Het bedrag dat Silva dan vraagt staat mijns inziens in geen verhouding! Ik zal maar niet beginnen over onze ‘halfgod’ Rickson die maar liefst €120,- incasseert voor een drie uur durende seminar...

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ps. Remco en Nicky keep up the good work!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ik heb echt ontzettend waar voor mn geld gehad bij Rickson. De hele week dat hij er was heeft me klauwen met geld gekost maar dat is t in mijn ogen wel waard.

    60 euro voor Wanderlei lijkt me ook best redelijk.... maar als iemand Sakuraba of Genki Sudo naar Nederland zou halen dan zou ik hier helemaal een berg geld voor neer willen leggen!!!

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    men heeft wel geld voor uitgaan en kleding etc..maar komt er een wereldtopper dan is er geen geld. deze mensen verdienen dat geld gewoon!

    neemt niet weg dat tijdens alle prijsverhogingen mn inkomen (nog) niet meestijgt..

    anyway, alistair en martijn wonen in nederland, als je in curitiba (waar chutebox gevestigd is) zou zitten, zou je een maand lang onbeperkt kunnen trainen voor 35 euro.

    btw, hunter, was Rickson in nederland....???!

    off topic
    wij moeten meer leren van de amerikanen en japanners, die hebben het marketing verhaal goed begrepen. we need sponsors for our fighters!! is toch niet normaal dat een thaiboxer nauwelijks betaald krijgt en boxers wel flink verdienen..!


    Strength Doesn’t Come From Physical Capacity, It Comes From Indomitable will
    Mahatma Ghandi

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yas
    men heeft wel geld voor uitgaan en kleding etc..maar komt er een wereldtopper dan is er geen geld. deze mensen verdienen dat geld gewoon!
    erm kleding, jij vergelijkt een primaire behoefte als kleding met een seminar?? Maar goed, het is een kwestie van prioriteiten stellen. Mijn prioriteitenstelling ligt anders dan de jouwe.

    Quote Originally Posted by yas
    neemt niet weg dat tijdens alle prijsverhogingen mn inkomen (nog) niet meestijgt..
    ...dus kun je je geld (nog steeds) maar één keer uitgeven, alleen koop je er minder voor.

    Quote Originally Posted by yas
    anyway, alistair en martijn wonen in nederland, als je in curitiba (waar chutebox gevestigd is) zou zitten, zou je een maand lang onbeperkt kunnen trainen voor 35 euro.
    ...dus slaat het bedrag dat Rickson en Silva vragen helemaal nergens op Die gasten hebben daar minder nodig en vragen meer :roll:

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Hij gaat er denk ik ook om... Heb je het er voor over om een keer oog in oog te staan met Silva of denk je dat je echt beter word door een seminar van Silva.

    Ik heb namelijk gehoord dat de seminars van Silva echt kinderlijk zijn omdat er natuurlijk heel veel mensen komen meedoen die nog nooit iets van de sport hebben gedaan maar hem alleen kennen van tv.

    Dave Dalgliesh is laatst naar Belgie geweest voor een seminar met Silva waar 150 man waren nou vraag maar aan hem of die 60/65€ het waard was.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    60 Euro is absurd en geldklopperij.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Aandacht is er zeker ik heb al meerdere malen geprobeerd om Silva een seminar te laten geven in Nederland. Zelfs ook nog een keer geprobeerd samen met Daan Kooiman.

    Maar wij hebben de moeite gewoon niet genomen omdat het gigantisch duur is.

    Maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om eeen seminar te volgens van op zijn minst 60€ ??
    Zoals ik al eerder zei, het werd door het franse freefight blad georganiseerd. Daardoor krijgen de vechters zoals Wanderlei extra publiciteit dus meer kans op verkopen. Helaas draait het vaak om business.

    Ik ben het helemaal met jou eens Nicky over de prijs. Ik ga liever naar een seminar bij Remco Pardoel of bij Martijn de Jong.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    356
    vCash
    126000

    Default Re: Vanderlei Silva gespot in Amsterdam

    Quote Originally Posted by M3nd0
    De braziliaanse topvechter Vanderlei Silva is afgelopen is afgelopen weekend gespot in het uitgaans leven in het hartje van Amsterdam.
    toch niet op de wallen?
    UFC 52 - On Sale Now @ www.mma-dvd.com

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    60 Euro is absurd en geldklopperij.
    Hier snap ik echt geen ene moer van :?

    Het gaat hier over "de" top van het vechtgebeuren (en daar reken ik die nederlanders natuurlijk ook onder).
    Neem nou eens een andere topsporter(voetballer) of artiest dan is het toch een snabbel wat deze toppers krijgen.

    Neem nou eens de reiskosten, hotel, eten, zaal, mensen er omheen, dan houd zo'n beste man maar weinig over volgens mij :?
    En laat hem dan in europa een paar seminars geven, dan heeft tie teminste nog een fatsoenlijke boterham, daar heeft tie zijn leven al voor geknokt.

    Kwestie van prioriteiten stellen... wat kost nou een avondje bioscoop?uit eten?dagje efteling?avondje zuipen? mmm dan kom je nog goed weg met € 60,-
    Of Justi denk jij dat het grootste deel van de forum bezoekers iets anders doet in het weekend (buiten de sport en de kids)
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •