MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12

Thread: voet blessure

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default voet blessure

    Ik heb met m'n voet vol in een elleboog blok getrapt en kan er nu niet meer op lopen. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren? En hebben jullie eventueel nog tips hoe ik dit moet behandelen?
    Hartelijk dank alvast
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Als je er echt niet meer op kan lopen zou ik maar naar de dokter gaan. Het zou best kunnen dat je een middenvoetsbeentje hebt gebroken.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij is het niet gebroken, maar heb je tips als het alleen zwaar geblesseerd is? Alvast bedankt.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Eventueel een koud compresje erop (niet langer dan 15 min!) en rust is het belangrijkst. Je voet ff ontzien van zware handelingen.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    maja zoals Ralph zei ik zou naar dokter gaan. Neef van me heeft dit ook gehad was ook gebroken dus..je kunt het beste ff langs gaan bij dokter.

    just my 2 cents..

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    laatst klapte mijn onderbeen dubbel, 10 cm onder mijn knie zat er nog een knie bij zeg maar. ik heb dat dus ff aangekeken en dagelijks gekoeld, en ontzien, maar later toch maar naar de dokter gegaan, en het bleek toch gebroken te zijn :?

  7. #7
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Vianen
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Als je onderbeen dubbelklapt moet er toch idd een belletje gaan rinkelen?! :P
    Mijn onderbeen is tamelijk onbuigbaar namelijk..

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    t was lichtelijk sarcastisch bedoeld

  9. #9
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Vianen
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    van mij ook

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default Re: voet blessure

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik heb met m'n voet vol in een elleboog blok getrapt en kan er nu niet meer op lopen. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren? En hebben jullie eventueel nog tips hoe ik dit moet behandelen?
    Hartelijk dank alvast
    Naar de dokter gaan en zijn/haar advies opvolgen. Ik heb 2x bij een breuk in mijn voet het doktersadvies niet opgevolgd vanwege teveel enthousiasme om de training te hervatten. Gevolg: ik kan geen trappen meer maken met mijn rechterbeen.. yeah, it sucks!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: voet blessure

    Quote Originally Posted by Fr3ddy
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik heb met m'n voet vol in een elleboog blok getrapt en kan er nu niet meer op lopen. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren? En hebben jullie eventueel nog tips hoe ik dit moet behandelen?
    Hartelijk dank alvast
    Naar de dokter gaan en zijn/haar advies opvolgen. Ik heb 2x bij een breuk in mijn voet het doktersadvies niet opgevolgd vanwege teveel enthousiasme om de training te hervatten. Gevolg: ik kan geen trappen meer maken met mijn rechterbeen.. yeah, it sucks!
    weten je tegenstanders dat ook ferry? :shock:

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Heb er nu een half jaar last van, hoop dat het weg trekt voor mijn volgende partij :mrgreen:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •