vs
Wedstrijd tussen 2 gepromoveerde clubs...
Je zou het niet zeggen , maar het gaat hier tussen 2 subtoppers.
De nr.8 (Sparta) tegen de nr.5 (Heracles) van de HCE.
vs
Wedstrijd tussen 2 gepromoveerde clubs...
Je zou het niet zeggen , maar het gaat hier tussen 2 subtoppers.
De nr.8 (Sparta) tegen de nr.5 (Heracles) van de HCE.
MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!
winst voor heracles.
Kan me geen ruk schelen
who gives a fuck... wtf is dit nu voor wedstrijd van de week?
Op dat hockeygras had Heralcles gewonnen, maar ze spellen nu op echt gras.
Heracles
Ik dacht laat ik eens een potje pakken waarin geen Feyenoord, AZ, psv of ajaks in voorkomt... :mrgreen:Originally Posted by Raziƫl
Wat had je liever gehad dan ?
Feyenoord - Twente ?
ajaks - roda ?
psv - rbc ?
nac - az ?
Ook niet echt knalwedstrijden op papier lijkt me.
rkc - utrecht lijkt me ook wel een aardige pot trouwens...
Goed topic Ashi!
Heracles all the way !!! :!: :!:
ik denk sparta
Sparta
"I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)
Kan mij ook weinig boeien. Almelo wint.
sparta is en blijft uit rttrdom, dus dan maar voor heracles
Sparta is Heracles de baas (2-0)
Sparta Rotterdam en Heracles Almelo delen na de wedstrijd van vanmiddag de vijfde plaats. Sparta zette zichzelf naast Heracles door vandaag met 2-0 van Heracles te winnen.
Sparta bewees vandaag de betere promovendus te zijn, al valt dat op de ranglijst nauwelijks te zien. Ricky van den Bergh maakte het verschil voor Sparta, de strijdlustige aanvaller zette in de negentiende minuut de Rotterdammers op voorsprong uit een vrije trap rond de zestien van de tegenpartij.
Een tijd lang bleef het rustig totdat in de 61ste minuut dezelfde Van den Bergh een voorzet van Bouaouzan afrondde. De clubtopscorer kreeg daarna nog een kans om het duel definitief op slot te gooien, maar liet die kans liggen. De spits uit Den Haag staat nu echter al wel op een keurig resultaat van vier goals uit zes wedstrijden.
De overwinning van de Spartanen was overigens wel verdiend. De ploeg van trainer Wiljan Vloet was de betere en toonde zich effectiever in het benutten van kansen.
Zei ik toch....![]()
Bookmarks