MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 90
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Me Action Sport syndroom komt ineens weer te voor schijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default bob

    Quote Originally Posted by sportfan
    Quote Originally Posted by HUNEBED
    Quote Originally Posted by Ossie
    Dit riekte al vanaf the very beginning naar bullshit. De organisatie heeft gewoon mensen lekker gemaakt met alle grote namen, om daarna te vertellen dat het allemaal niet doorgaat. (het is al 100 keer gezegd, maar ik zeg het mooi nog een keer)
    tja... maar toch had 'k gedacht dat er wel veel toppers zullen overblijven zelfs als er wat uitvalt.... maar dat er zoveel uitvalt :shock: :? damn... dat heet "veel te hoog van de toren blazen"
    Nee bijna iedereen was gewoon heel naief en weigerde te geloven dat het gewoon een fata-morgana was. Mensen die in de voorverkoop kaarten hebben gekocht zijn gewoon bedonderd simpel zat. Ik kan er persoonlijk nog wel om lachen ook.

    Ik (en anderen) hebben jullie telkens proberen te waarschuwen (toch?) maar domheid regeerde met antwoorden als;

    - 2h2h is cool en heeft altijd goede gala's gehad (wordt sterrenboksen even vergeten en het gala waar Bob tegen Diabate vocht);
    - Bushido Europe is geen 2h2h want het is een nieuwe organisatie (nieuwe naam = geen nieuwe organisatie);
    - Wees blij dat je Fedor in NL ziet vechten... totale mismatch maar goed; misschien mag je hem morgen in het publiek wel knuffelen?
    - Rest van de partijen is beter dan de Amsterdam Arena en is de top van Pride, Europa en dat soort onzin (let wel; 11 partijen staan nu nog op het programma!!!)

    Ik heb met meerdere 'die hard' forumleden bijna ruzie gehad mbt mijn 'cynische' posts. Ik heb jullie gvd vanaf het begin gewaarschuwd!

    Kortom iedereen die nu loopt te janken met zijn/haar dure kaarten: EIGEN SCHULD. :twisted:

    "Als een bekende boef een andere pruik of snor opzet herkent vroeg of laat iemand hem wel."

    En het leukste is: Ik ga morgen lekker kijken daar aangezien de partijen waarvoor ik wilde gaan gewoon doorgaan (tenminste dat hoop ik):

    Spong vs Vielvoye
    Balrak vs Venetiaan
    Rooze vs Alexander E.

    Heeft iemand nog 3 kaarten over? Ik bied 20 euro per kaart
    LOL, sportfan is correct, vangt de koe bij de horens en de meeste hier zijn oelewappers met hun dure kaarten.

    Bushido Europe=oplichters in de jurisiche zin des woords!!!

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default bob

    je schrijft het overigens als j-u-r-i-d-i-s-c-h...

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Maar oplichters was wel goed geschreven

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default Re: bob

    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    je schrijft het overigens als j-u-r-i-d-i-s-c-h...
    Mjokkie heeft een hersenschudding, hockey=levensgevaarlijk

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Maar oplichters was wel goed geschreven
    Heren, heren ........................

  7. #57
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default fed

    Kon die quote even niet vinden, die over al of niet beschadiging van het vertrouwen in promotors en gala's in't algemeen. Hoop niet dat de organisatie echt heel hoog van de toren heeft geblazen, in die zin dat ze massaal de pers hebben uitgenodigd voor hun ' show van internationale allure'. De pers heeft het er al niet zo op en dit zou echt een doodklap zijn. Hoorde Fred Royers al zeggen dat ze heel popie-jopie een glamourvak hadden vrijgehouden, voor toutie bekend nederland. Nou hoop van niet en bidden dat de pers wegblijft want anders heeft simon rutz straks ook weer het een en ander goed te lullen.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Dit lult niemand meer goed, zelfs Simon niet en vele zullen nooit meer een kaartje kopen in de voorverkoop en wachten tot de dag waarop het gala plaatsvind, een ezel ...................

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Teleurstellend.

    Ik zie echter nog steeds niet in waar al die kritiek vantevoren goed voor was en daarmee ook niet dat bepaalde mensen hier "gelijk" hebben en andere"ongelijk".

    Bushido-Europe heeft hoog ingezet, hoger dan wie ook in Europa en gefaald. Je kan ervan denken wat je wilt, maar het slaat nergens op te beweren dat hier een zeker 'gelijk' te halen valt.

    Ik zou niet weten waarom het vechten van Fedor onwaarschijnlijk was. Iedereen heeft de foto's in Almere gezien, artikel in de Actueel gelezen, Fedor in Topsportcentrum Rotterdam zien lopen bij een 2h2h gala. Het is anders gelopen helaas, maar dat zou voor iedereen hier een nederlaag moeten zijn in plaats van dat sommigen hierin de bevestiging van hun alwetende gelijk zien.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Hoogdravend: Positive
    breedsprakig: Positive
    diepgravend :?

    Moeilijk he verliezen

  11. #61
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Hoogdravend: Positive
    breedsprakig: Positive
    diepgravend :?

    Moeilijk he verliezen

    hahahahahahahahahahahhah, :twisted: :twisted: :twisted: pijn in mijn buik :twisted: :twisted:

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Hoogdravend: Positive
    breedsprakig: Positive
    diepgravend :?

    Moeilijk he verliezen
    Had het niet beter kunnen zeggen, kom op Remco doe aub normaal en wees is wat realistischer :roll:

  13. #63
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by Halfshot
    Hoogdravend: Positive
    breedsprakig: Positive
    diepgravend :?

    Moeilijk he verliezen
    Had het niet beter kunnen zeggen, kom op Remco doe aub normaal en wees is wat realistischer :roll:
    2 maal

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    SHAME ON YOU

    In de nieuwe Action Sports kunnen jullie een mooi verslag over Bushido Europe lezen.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default Re: fed

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    anders heeft simon rutz straks ook weer het een en ander goed te lullen.
    Hoezo dat? Het is toch niet zijn gala waar we het over hebben? Bovendien komt bij Simon het K-1 gebeuren en dat is bij de 'doorsnee'-perslieden vele malen bekender dan Pride dus ik denk dat ze daar zelf wel op af komen.
    ik zie hier zo een negatief bericht in de media verschijnen, en daar heeft Simon zeker ook last van.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou niet weten waarom het vechten van Fedor onwaarschijnlijk was. Iedereen heeft de foto's in Almere gezien, artikel in de Actueel gelezen, Fedor in Topsportcentrum Rotterdam zien lopen bij een 2h2h gala. Het is anders gelopen helaas, maar dat zou voor iedereen hier een nederlaag moeten zijn in plaats van dat sommigen hierin de bevestiging van hun alwetende gelijk zien.
    Omdat de meesten al wisten dat de hand van Fedor niet in orde was al voor zijn gevecht tegen CroCop en het er door dat gevecht niet beter op gewordenis.

  17. #67
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RD niet ingelogd
    SHAME ON YOU

    In de nieuwe Action Sports kunnen jullie een mooi verslag over Bushido Europe lezen.
    wrijf t maar in

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Hoogdravend: Positive
    breedsprakig: Positive
    diepgravend :?

    Moeilijk he verliezen
    lol @ jullie die een advocaat van de duivel niet herkennen
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Het is trouwens opvallend dat in een blinde aanval op de organisatie werkelijk NIEMAND de vraag opwerpt of Fedor en zijn management misschien niet zo netjes gehandeld hebben. Fedor heeft al eens eerder blijk gegeven van een loyaliteitsgebrek ten opzichte van Pride. Natuurlijk is de organisatie van het gala eindverantwoordelijk, maar we weten allemaal hoe zwaar promotors het met sommige vechters te stellen hebben.


    Trouwens:

    Het te elfder ure uitvallen van Fedor is voor mijn vertrouwen in Bushido-Europe ook funest. Ik vind het alleen een beetje zielig hoe sommigen hier dansen op het graf van de oorspronkelijke line-up. Nogmaals: dit is niet uniek in de vechtsportwereld. Er zijn in de loop der jaren zoveel beloftes niet nagekomen - juist waar het grote namen betrof - dat ik niet snap dat mensen over zoiets nog hun gelijk wil halen.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco
    Het is trouwens opvallend dat in een blinde aanval op de organisatie werkelijk NIEMAND de vraag opwerpt of Fedor en zijn management misschien niet zo netjes gehandeld hebben. Fedor heeft al eens eerder blijk gegeven van een loyaliteitsgebrek ten opzichte van Pride. Natuurlijk is de organisatie van het gala eindverantwoordelijk, maar we weten allemaal hoe zwaar promotors het met sommige vechters te stellen hebben.


    Trouwens:

    Het te elfder ure uitvallen van Fedor is voor mijn vertrouwen in Bushido-Europe ook funest. Ik vind het alleen een beetje zielig hoe sommigen hier dansen op het graf van de oorspronkelijke line-up. Nogmaals: dit is niet uniek in de vechtsportwereld. Er zijn in de loop der jaren zoveel beloftes niet nagekomen - juist waar het grote namen betrof - dat ik niet snap dat mensen over zoiets nog hun gelijk wil halen.
    http://www.ma-skills.com/phpBB2/view...hlight=#244014

    Fedor blijft gewoon bij Pride.
    Hij heeft nu een beter contract dan ooit, en wie dan ook.
    Hij heeft B.E. gebruikt om Pride te laten zien dat hij geen marjonet is.



    Dit bericht berust niet op waarheid, maar is suggestief.
    Maar het is een eeuwen oud, maar nog steeds goed werkend senario


    [/url]

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey
    Quote Originally Posted by Halfshot
    Hoogdravend: Positive
    breedsprakig: Positive
    diepgravend :?

    Moeilijk he verliezen
    lol @ jullie die een advocaat van de duivel niet herkennen
    Zelfs de duivel heeft recht op een betere advocaat.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    @Halfshot: mag ik uit jouw suggestie opmaken dat je me gelijk geeft m.b.t. Fedor?
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Min of meer wel ja, Fedor verdiend een betere advocaat

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Sorry hier kom ik op terug, ik geef Mickey min of meer gelijk.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    de mensen achter bishodo-europe vormen ook het management van Fedor

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •