MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default Organisatie Rotterdam Rumble

    Ik zie en hoor verschillende reacties van mensen over het feit dat ze kaarten van 70 euro hebben gekocht en dat iedereen die 2e ring zat (voor 50 euro) naar de 1e ring werd gestuurd. Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat dit komt door de organisatie. Iedereen zegt dat Rotterdam Rumble zo goed is georgainseerd en dat ze er zo blij mee zijn, maar ze moeten wel beter naar buiten communiceren. Daardoor zijn er ook maar zo weinig kaarten verkocht. Het was steeds zo onduidelijk wat de matchmaking nou zou zijn. Jammer hoor, als je het doet, doe het dan goed! Simon Rutz weet zijn gala's altijd uitverkocht te krijgen.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    :shock:
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco
    :shock:
    LMFAO!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Organisatie Rotterdam Rumble

    Sorry hoor, maar Simon R. en uitverkocht? Ik ben bij 2 Arena evenementen geweest, maar het was niet uitverkocht. De partijen waren over het algemeen goed maar lang niet super! Ook de prijzen zijn vergelijkbaar (onbeschoft) hoog voor een middagje/avondje uit.......

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Geef mij maar Rings....
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default Re: Organisatie Rotterdam Rumble

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Sorry hoor, maar Simon R. en uitverkocht? Ik ben bij 2 Arena evenementen geweest, maar het was niet uitverkocht. De partijen waren over het algemeen goed maar lang niet super! Ook de prijzen zijn vergelijkbaar (onbeschoft) hoog voor een middagje/avondje uit.......
    Vip tagels lang van tevoren uitverkocht
    €70 kaarten uitverkocht
    €50 kaarten uitverkocht
    je kon alleen noig kaarten van €45 halen an de kassa en dievakken waren ook goed vol. En dat zijn niet de belangrijkste kaarten als er een paar lege plekken zijn...

  7. #7
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens... Arena beter geregeld! Ik had ook kaarten van 70,-, maar kon gaan zitten waar ik wilde.. totaal geen controle! Das bij de Arena wel anders... daar kom je alleen met juiste kaartje in het juiste vak!

    Ook vind ik dat Simon sneller en duidelijker toegeeft welke vechters er wel en welke er niet kunnen komen... in Ahoy was het echt pas op het laatste moment duidelijk!

    Verder heb ik wel genoten hoor... maar het blijft jammer!
    * "...wat een leven..." (quote: Henk Bunschoten) *

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •