MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Kyokushin evenementen 2005/2006

    Osu hier wat evenementen die open zijn voor elke vechtsporters ongeacht organisatie of bond, iedereen is welkom en bonden zijn niet relevant bij deze evenementen.

    Zo kunnen kickboksers, kempoka's en Teakwondo-ers gewoon meedoen aan het Nederlands Kampioenschap Kyokushin. Gewoon knokken zonder bescherming op knock down knock out regels

    Zie de evenementen agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

    domo arigato

    osu Sjaak













    Centrale trainingen

    Centrale wedstrijd selectie training
    o.l.v. sensei Can en Goksel Sahinbas
    maandelijks 3e maandag 20.00–22.00 uur
    Leiden

    Centrale Kader training
    o.l.v. shihan Sjaak en sensei Michael van de Velde
    maandelijks 2e zaterdag 10.00–12.00 uur
    Numansdorp

    Centrale Kata training
    o.l.v. shihan Sjaak en sensei
    Michael v d Velde
    Iedere maandag 20.00–21.30 uur
    Westmaas

    Cursus Fukushin / Sushin
    o.l.v. shihan Sjaak v d Velde
    officiele Kyokushin scheidsrechter
    cursus met examen
    Westmaas

    Foto's van al deze evenementen kan je zien op : http://www.musashi.nl/multimedia/Fot...oreportage.htm
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Kyokushin

    Osu, Jammer dat het kyokushin zo naar de kloten is geholpen, door al die verschillende bondjes, alles draait helaas om macht en natuurlijk geld!
    Het aantal kyukushin vechters is al zobeperkt en dan heb je ook nog eens al die bonden erugh jammer voor de mooiste sport die er is!

    In ieder geval super dat het hier niet uitmaakt bij wie je vandaan komt of bij wel welk bondje je zit.

    Net zoals het toernooi van kamakura altijd dat is super nu moeten alleen de kampioentjes van al die bondjes hier es aan meedoen!

    Groeten Dennis vd Giessen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ZO dat is nog al wat sjakie ,wat en organisatie heb jij klasse hoor respect !!

    osu

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin

    Quote Originally Posted by Dennis the menace
    Het aantal kyukushin vechters is al zobeperkt en dan heb je ook nog eens al die bonden erugh jammer voor de mooiste sport die er is!

    In ieder geval super dat het hier niet uitmaakt bij wie je vandaan komt of bij wel welk bondje je zit.

    Groeten Dennis vd Giessen
    Ben het in grote lijnen met je eens Dennis, bondjes maken het kyokushin kapot en zeker bonden die andere organisatie's niet toelaten op hun toernooien.

    Iedereen moet mee kunnen knokken anders kan je nooit kampioen worden want een kampioen moet tegen iedereen kunnen knokken !!! Organiseer je "gesloten" bonds kampioenschappen dan ben je mijn inziens niet meer dan een kampioen van je eigen sekte

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Organiseer je "gesloten" bonds kampioenschappen dan ben je mijn inziens niet meer dan een kampioen van je eigen sekte
    Sjaak is zeeer correct
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin

    Quote Originally Posted by NTT-FX
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Organiseer je "gesloten" bonds kampioenschappen dan ben je mijn inziens niet meer dan een kampioen van je eigen sekte
    Sjaak is zeeer correct
    Klink misschien een beetje arrogant maar dat weet ik

  7. #7
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default bonden

    Ok Shihan Sjaak wij begrijpen elkaar, ik ben in het verleden 4x nederlands kampioen geweest bij de NKA, en wilde toen wel graag vechten tegen de andere kampioenen maar dat werd steeds tegen gehouden door de hoge heren!

    Rtouwens de groeten van Siewert vd Zweep

    Osu

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: bonden

    Quote Originally Posted by citygym
    Ok Shihan Sjaak wij begrijpen elkaar, ik ben in het verleden 4x nederlands kampioen geweest bij de NKA, en wilde toen wel graag vechten tegen de andere kampioenen maar dat werd steeds tegen gehouden door de hoge heren!

    Rtouwens de groeten van Siewert vd Zweep

    Osu
    Osu sensei,

    ten eerste welkom op dit forum en ten tweede we zitten op dezelfde golflengte wat dit betreft.

    Je kaart het probleem haarfijn aan, wat is het toch jammer dat de "bobo's" je deze kans hebben ontnomen :x Open toernooien zijn de toekomst en ik knok daar al 10 jaar voor en ik zie gelukkig veel "oudgedienden" die daar het zelfde overdenken.

    Osu Sjaak

  9. #9
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default vorige bericht

    Osu Shihan,

    het vorige bericht werd door mij Dennis vd Giessen geschreven, ik was net ff bij mijn Sensei Siewert vd Zweep op de sportschool, die al vanaf 1987 mijn sensei is!

    Osu Dennis

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: vorige bericht

    Quote Originally Posted by citygym
    Osu Shihan,

    het vorige bericht werd door mij Dennis vd Giessen geschreven, ik was net ff bij mijn Sensei Siewert vd Zweep op de sportschool, die al vanaf 1987 mijn sensei is!

    Osu Dennis
    Osu Dennis, als ik me goed herrinner heb ik jou zien knokken in Hoogvliet in 1994 en 1995 in de finale middengewicht die je toen won. Goede fighting spirit en puike partijen van je, osu !

    En doe sensei Siewert de groeten terug van me !

    Osu Sjaak

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default Re: vorige bericht

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by citygym
    Osu Shihan,

    het vorige bericht werd door mij Dennis vd Giessen geschreven, ik was net ff bij mijn Sensei Siewert vd Zweep op de sportschool, die al vanaf 1987 mijn sensei is!

    Osu Dennis
    Osu Dennis, als ik me goed herrinner heb ik jou zien knokken in Hoogvliet in 1994 en 1995 in de finale middengewicht die je toen won. Goede fighting spirit en puike partijen van je, osu !

    En doe sensei Siewert de groeten terug van me !

    Osu Sjaak
    Volgens mij won die toen op ko
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  12. #12
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default Hoogvliet

    Goed geheugen zeg wel leuk om te horen. Ik heb inderdaad in 1993, 94, 95 en 96 dat toernooi gewonnen. Kyokushin was toen alles voor me. Helaas ben ik telaat mijn eigen gang gegegaan zoals op eigen houtje en kosten naar toernooien in het buitenland. Daar was bij de NKA altijd zogenaamd weinig geld voor. en als je dan een naar het buitenland ging moesten natuurlijk alle hoge omes mee alsof dat geen geld koste, deze mensen waren trouwens altijd drukker om zelf belangrijk te zijn, dan er voor de vechters te zijn!

    Maar kyokushin blijft een mooie sport en wat heb ik er een plezier aan gehad!

    Osu Dennis

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: Hoogvliet

    Quote Originally Posted by citygym
    Goed geheugen zeg wel leuk om te horen. Ik heb inderdaad in 1993, 94, 95 en 96 dat toernooi gewonnen. Kyokushin was toen alles voor me. Helaas ben ik telaat mijn eigen gang gegegaan zoals op eigen houtje en kosten naar toernooien in het buitenland. Daar was bij de NKA altijd zogenaamd weinig geld voor. en als je dan een naar het buitenland ging moesten natuurlijk alle hoge omes mee alsof dat geen geld koste, deze mensen waren trouwens altijd drukker om zelf belangrijk te zijn, dan er voor de vechters te zijn!

    Maar kyokushin blijft een mooie sport en wat heb ik er een plezier aan gehad!

    Osu Dennis
    En waarschijnlijk nog steeds .........

    Laat die bobo's maar lekker gaan :x

  14. #14
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default Spirit

    Ja die finale won Dennis zoals vele partijen op KO tegen H. van Geloof de kampioen toen van asihara!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: Spirit

    Quote Originally Posted by snellejelle
    Ja die finale won Dennis zoals vele partijen op KO tegen H. van Geloof de kampioen toen van asihara!
    Yep hij vocht tegen Geloof.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default plezier

    Yep diep in mijn hart ben ik nog steeds op en top kyokushin, ik had er alleen graag langer mee door willen gaan, maar door dat gezeik steeds weer ben ik ermee gestopt! Had ook graag wat voor de bond willen doen, maar daar kom je niet tussen, de mensen die de bond hebben opgericht willen alles bij hun zelf houden!

    Ik geef nu lekker kickboksen in Delfzijl, maar blijf kyokushin!

    Osu Dennis

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •