MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 95 of 95
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Quote Originally Posted by B@rt
    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.
    Hey Bart,

    het lijkt wel of je niet goed tegen je verlies kan. Vorige keer toen ik tegen je vocht, zocht je in het publiek ook allerlei excusen voor het feit dat je in 20 seconden al moest kloppen. Ook hoorde ik dat je wel een rematch wilde en dat het er dan anders aan toe zou gaan.
    Ik zou zeggen ga lekker door met trainen en vechten en accepteer gewoon dat je af en toe ook kunt verliezen, dat doe ik ook namelijk. Ga je alleen niet afreageren op mensen die het verslag schrijven. Geloof mij, mensen buiten de ring zien het heel wat beter dan jij hoor... ik weet als ik de ring uitstap misschien nog 20% van wat er is gebeurt. Koop straks de DVD en ga je partij nog eens bekijken. Misschien kom je er dan achter wat je moet verbeteren aan je stijl.

    Sportieve groet,

    Tobias
    Perfect verwoord Tobias!

    Tering wat een ongelovelijk bullshit verhaal, B@rt!
    Maar goed.. ik vermoed dat het weinig zin heeft om er inhoudelijk op in te
    gaan omdat je gezien je reactie toch niet verder wil kijken als je neus lang is.

    Top verslag Hunter! Super fotos MAMA!
    Ik moest erg lachen om die opmerking bij de partij van Boem Boem!
    (Dat het ff wat te snel ging! )
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Jongens weet iemand hoe het met Brammetje (van Koppen) is?

  3. #78
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    tobias je hebt het bij het rechte eind.
    dat iemand dat durft te zeggen terwijl hij in de ring nog gewoon beginner is
    ga eerst is goed trainen en win je volgende partij maar eens

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Jongens weet iemand hoe het met Brammetje (van Koppen) is?
    ik sprak hem 's avonds nog op msn , hij baalde wel maar volgens mij had hij weinig fysieke schade, was jammer voor hem , hij begon sterk

  5. #80
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki
    Quote Originally Posted by Iwan666
    Jongens weet iemand hoe het met Brammetje (van Koppen) is?
    ik sprak hem 's avonds nog op msn , hij baalde wel maar volgens mij had hij weinig fysieke schade, was jammer voor hem , hij begon sterk
    Mischien is het nog een beetje vers maar ik zou een reactie van Bram wel graag willen lezen of die van Oktay maar ja die post hier nooit....

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Jongens weet iemand hoe het met Brammetje (van Koppen) is?
    op mijn humeur na is alles wel OK hoor.
    Onkruid vergaat niet
    Hij was gewoon beter. dus terecht gewonnen

    op naar de volgende keer

    greetz Brammetje

  7. #82
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Super gedaan niek! (beter laat dan nooit )

  8. #83
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Quote Originally Posted by B@rt
    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.
    Hey Bart,

    het lijkt wel of je niet goed tegen je verlies kan. Vorige keer toen ik tegen je vocht, zocht je in het publiek ook allerlei excusen voor het feit dat je in 20 seconden al moest kloppen. Ook hoorde ik dat je wel een rematch wilde en dat het er dan anders aan toe zou gaan.
    Ik zou zeggen ga lekker door met trainen en vechten en accepteer gewoon dat je af en toe ook kunt verliezen, dat doe ik ook namelijk. Ga je alleen niet afreageren op mensen die het verslag schrijven. Geloof mij, mensen buiten de ring zien het heel wat beter dan jij hoor... ik weet als ik de ring uitstap misschien nog 20% van wat er is gebeurt. Koop straks de DVD en ga je partij nog eens bekijken. Misschien kom je er dan achter wat je moet verbeteren aan je stijl.

    Sportieve groet,

    Tobias
    Een vuist moet je ook niet terugkoppen...

  9. #84
    Join Date
    May 2005
    Posts
    763
    vCash
    126000

    Default


  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem Branderhorst
    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Quote Originally Posted by B@rt
    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.
    Hey Bart,

    het lijkt wel of je niet goed tegen je verlies kan. Vorige keer toen ik tegen je vocht, zocht je in het publiek ook allerlei excusen voor het feit dat je in 20 seconden al moest kloppen. Ook hoorde ik dat je wel een rematch wilde en dat het er dan anders aan toe zou gaan.
    Ik zou zeggen ga lekker door met trainen en vechten en accepteer gewoon dat je af en toe ook kunt verliezen, dat doe ik ook namelijk. Ga je alleen niet afreageren op mensen die het verslag schrijven. Geloof mij, mensen buiten de ring zien het heel wat beter dan jij hoor... ik weet als ik de ring uitstap misschien nog 20% van wat er is gebeurt. Koop straks de DVD en ga je partij nog eens bekijken. Misschien kom je er dan achter wat je moet verbeteren aan je stijl.

    Sportieve groet,

    Tobias
    Een vuist moet je ook niet terugkoppen...
    Dat is mijn stijl..

    De face to fist style..

  11. #86
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    Zoals gewoonlijk een topper der top verslag !!!!!

  12. #87
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    juist

  13. #88
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    ik dacht al hoe kom ik aan die bult maar dat is van het terug koppen

  14. #89
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    Ik ben jou echt niet vergeten hoor Bart.... met zo'n aerobicbroek vergeet niemand je....
    Die broek was inderdaad zwaar fout!!!

    Ik herinner me Bart trouwens nog van op het E.K. Shooto, waar hij 20sec. in de ring nodig had om te verliezen: de bel ging, hij liep op de tegenstander af, sprong omhoog (waarschijnlijk om een knie te geven, maar die heb ik nooit gezien ) vloog door de lucht, belandde in de touwen en moest toen voor iets afkloppen (weet niet meer wat, was te hard aan 't lachen). De reden dat ik hem nog herinner is omdat hij daarna nog bijna de hele tijd in z'n Thai-short rondliep in de zaal (op de meest irritant mogelijke manier), en deed alsof z'n volgende partij er zo aankwam.

    En dan durft hij nu commentaar geven op Hunter en mama ... sterk! Bart, ik zou die mooie broek terug aantrekken, een fiets kopen en het daarin eens proberen, want MMA is niet je ding lijkt me zo!

    Have fun, dankjewel!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe
    Quote Originally Posted by HUNTER
    Ik ben jou echt niet vergeten hoor Bart.... met zo'n aerobicbroek vergeet niemand je....
    Die broek was inderdaad zwaar fout!!!

    Ik herinner me Bart trouwens nog van op het E.K. Shooto, waar hij 20sec. in de ring nodig had om te verliezen: de bel ging, hij liep op de tegenstander af, sprong omhoog (waarschijnlijk om een knie te geven, maar die heb ik nooit gezien ) vloog door de lucht, belandde in de touwen en moest toen voor iets afkloppen (weet niet meer wat, was te hard aan 't lachen). De reden dat ik hem nog herinner is omdat hij daarna nog bijna de hele tijd in z'n Thai-short rondliep in de zaal (op de meest irritant mogelijke manier), en deed alsof z'n volgende partij er zo aankwam.

    En dan durft hij nu commentaar geven op Hunter en mama ... sterk! Bart, ik zou die mooie broek terug aantrekken, een fiets kopen en het daarin eens proberen, want MMA is niet je ding lijkt me zo!

    Have fun, dankjewel!
    Dat was tegen mij indd

    Hij moest kloppen op een guillotine.
    Hij vloog heel mooi langs me heen ja

  16. #91
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad, nu herinner ik het me! Goed gedaan kerel!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •