MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default Stukje over Tarik Slimani uit een regionaal blad

    Kickbokser Tarik Slimani even terug op Veenendaalse bodem
    Veenendaal - Tarik Slimani ( 22 ) zette deze week weer even voet op Veenendaalse bodem. De succesvolle kickbokser, lid van Bully's Gym/ Sportschool Aaras, vertoeft al ruim twee maanden in Zuid-Afrika. In een gevangenis in Kaapstad om precies te zijn, waar hij sportles geeft aan gedetineerde jongeren in de leeftijd tot achttien jaar.

    Tarik is even terug, omdat hij op zondag 30 oktober een belangrijk titelgevecht moet voeren tege een Amsterdamse tegenstander. Wint hij de partij, die in Alkmaar aplaatsvindt, dan wacht hem een nog sterkere Tsjechische tegenstander. Het vliegticket kreeg Slimani gesponserd door Abdel Zangouhi, eigenaar van Premium Internetcafe en de versmarkt aan de Prins Bernhardlaan in Veenendaal. "Zonder de steun van Abdel was het voor mij niet mogelijk geweest om tussentijds naar Nederland te komen. Hij stelt me gelukkig in staat om mijn wedstrijden te kunnen uitvoeren. Ik ben Abdel dan ook dankbaar. Voor mij nog meer reden om zondag in Alkmaar een goed resultaat te behalen", aldus Slimani.

    De Veenendaalse student Sociaal Pedagogisch Werk ( SPW ) verblijft voor een zes maanden durende stage in Kaapstad. Hij is door de hulporganisatie YiP voor een half jaar geplaatst in een van de grootste gevangenissen van Zuid Afrika. "De gevangenis waar ook Nelson Mandela - voordat hij naar Robbeneiland werd verbannen- zeven jaar verbleef, telt maar liefst twintigduizend mensen die een straf uitzitten. Ik houd me in deze gevangenis dagelijks bezig met het geven van sportlessen. Die worden door de jeugd spontaan opgepakt. In plaats van bijna drieentwintig uur opgesloten te zitten, komen ze maar wat graag in actie. Ik heb de reden verteld voor mijn tussentijdse terugkeer naar Nederland en de jongens hebben te kennen gegeven dat ze allemaal duimen voor een goede sportieve afloop".
    "Volgende week dinsdag ga ik weer terug naar Kaapstad. naast sportlessen ben ik ook bezig voor de jeugd een bibliotheek op te zetten. En het ziet er naar uit dat ik dat van de grond krijg. Het is een zinnige stage die ik loop in Kaapstad. Ik leer er veel van. Ik doe er veel mensenkennis op, die straks ongetwijfeld in mijn werk uitstekend kan gebruiken", aldus Slimani.
    De eigenaar van Premium hoefde niet lang na te denken, toen hem werd gevraagd Tarik Slimani te steunen. "Tarik is niet alleen een topper in de zijn sportdiscipline, het is ook een fijne jongen die zijn menselijke hart op de goede plaats heeft zitten".

    Ik vond het een leuk stukje dat vandaag in de krant stond en wilde het even met jullie delen voor voor eventuele geinteresseerden. Ik hoop dat hij goed presteert in het moeilijk bezette 8 man toernooi!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    NMGN
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Leuk stukje, super gozer die Slimani, hoop dat ie wint daar.
    En ook een heftige stage daar in Zuid Afrika, mooi dat ie daar zo bezig is, ik hoop dat ie tijd heeft gevonden om zich goed voor te bereiden.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Slimani is een top gozer... een echte vechter! respect voor zijn sportiviteit!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    tARIK IS GOED BEZIG. sUCCES IN aLKMAAR!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Leuk stukje inderdaad!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    NMGN
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb hem gisteren wat handschoenen belooft ik zal even kijken wat ik nog meer over heb, hij kan materialen goed gebruiken daar in Zuid Afrika.
    Dus als iemand zich geroepen voelt om de spullen die nog wel goed zijn maar niet meer gebruikt worden te doneren, Tarik is Zondag in Alkmaar en hij vertrekt Woensdagochtend weer naar Zuid Afrika.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •