MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default TOO HOT TO HANDLE UPDATE

    Beste vechtsportliefhebbers,

    bij deze de laatste ontwikkelingen in de matchmaking voor het 2H2H gala van 17 december. Errol parris heeft tot onze spijt aangegeven niet te willen vechten. Met Antoni zijn we er in tegenstelling tot eerdere berichten wel uitgekomen. Zijn management heeft ons de gewenste garanties gegeven over zijn deelname. Hij zal 17 december uitkomen tegen Brecht Wallis.

    De tegenstander van Milco Voorn is ook bekend. Dit zal niemand minder zijn dan de franse topvechter Moise Rimbon. Deze ervaren knokker met o.a. overwinningen op Roman Zensov, Mark Epstein & Fatih Kocamis zal zeker geen makkie zijn voor de topper van Team Schreiber.

    Too hot to handle
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Niet slecht!!

    Is wel een flinke rit waard dacht ik zo

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de update! Jammer dat Errol niet meedoet, maar ik vind Brecht Wallis een goede vervanger.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het nog al vaag, dat stoelendans.
    En ik neig nu te geloven dat Antoni gewoon niet durfde tegen Parris.
    Ik schat Parris ook een stuk hoger in dan Wallis.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Ik vond het nog al vaag, dat stoelendans.
    En ik neig nu te geloven dat Antoni gewoon niet durfde tegen Parris.
    Ik schat Parris ook een stuk hoger in dan Wallis.
    Hmm.... maar als je het stukje van 2H2H leest, blijkt toch duidelijk dat Errol niet wilde knokken en Antoni wel. Lijkt me ook raar dat Antoni bijv. wel tegen een internationale topper als Magomedov "durft" te knokken en niet tegen Errol.... Ik geloof niet zo in die Antoni-is-bang-voor-Errol-theorie.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Als ik Errol was, zou ik ook niet meer vechten...!
    Beetje raar dat Hardonk deze partij niet meer wilde draaien om een of andere vage reden ( en Errol dit via via vernomen heeft ) en nu wel uitkomt tegen Brecht Wallis.. :roll:
    Waarom heeft Hardonk deze partij tegen Errol dan aangenomen in eerste instantie..?!?! :? :?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    KNSM-eiland, Amsterdam
    Posts
    357
    vCash
    126000

    Default

    'Hardonk' regelt niet zelf zijn partijen dat doet zijn management oftewel Johan Vos. 2h2h heeft het ook constant over het 'management' van Antoni en niet over Antoni zelf die voor niemand bang is. Waarom het 'management' van Antoni eerst wel moeilijk deed en nu niet weet ik trouwens ook niet. Misschien een geldkwestie.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    is geen geldkwestie! zo als ook eerder gezegd werd, antoni wilde niet vechten teggen errol. deze is tot laatste dag volgehouden. errol wilde graag vechten. ze hebben tegen errol gezegd dat antoni niet kon en of errol tegen iemand anders wilde vechten nu errol heeft afgezegd omdat hardonk niet wilde, kan hij opeens weer wel! dit is echt raar! tot 2 dagen toe kon hardonk niet en nu opeens tegen walles.... is heel raar

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik denk dat het bullshit is dat Hardonk niet zou durven vechten tegen Errol, hij heeft wel voor hetere vuren gestaan

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    En toch zit er een luchje aan

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    denk jij maar van niet! ik weet het 100% zeker en niet vragen wie ik ben hoe ik weet want ik weet het gewoon! is toch duidelijk, errol is geen makkelijke tegenstaander en hardonk is nu aan het groeien, heeft aantal goede partijen neergezet en is nu in schijnwerpen, en errol wil zich weer bewijzen om misschien nog een jaartje mee te gaan en weer helemaal terug te komen in nederland. als hardonk nu een wedstrijd verlies moet hij opnieuw beginnen. kijk maar naar berecht walles, heeft in lasvegas gewochten(heel goed) en in nederland 2 partijen verloren is gelijk afgeschreven en moet weer opnieuw komen. respect voor berecht maar ik vind parris technisch veel beter en hij kan wat hebben, ik kan het weten want heb een keer tegen gestaan! nu hoop ik toch dat berecht gaat winnen dit omdat ze zo hebben laten lopen!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    denk jij maar van niet! ik weet het 100% zeker en niet vragen wie ik ben hoe ik weet want ik weet het gewoon! is toch duidelijk, errol is geen makkelijke tegenstaander en hardonk is nu aan het groeien, heeft aantal goede partijen neergezet en is nu in schijnwerpen, en errol wil zich weer bewijzen om misschien nog een jaartje mee te gaan en weer helemaal terug te komen in nederland. als hardonk nu een wedstrijd verlies moet hij opnieuw beginnen. kijk maar naar berecht walles, heeft in lasvegas gewochten(heel goed) en in nederland 2 partijen verloren is gelijk afgeschreven en moet weer opnieuw komen. respect voor berecht maar ik vind parris technisch veel beter en hij kan wat hebben, ik kan het weten want heb een keer tegen gestaan! nu hoop ik toch dat berecht gaat winnen dit omdat ze zo hebben laten lopen!
    absoluut niet waar ben je gefrustreerd heb het aan antoni gevraagd en het ligt toch iets anders gozer

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Anonymous
    denk jij maar van niet! ik weet het 100% zeker en niet vragen wie ik ben hoe ik weet want ik weet het gewoon! is toch duidelijk, errol is geen makkelijke tegenstaander en hardonk is nu aan het groeien, heeft aantal goede partijen neergezet en is nu in schijnwerpen, en errol wil zich weer bewijzen om misschien nog een jaartje mee te gaan en weer helemaal terug te komen in nederland. als hardonk nu een wedstrijd verlies moet hij opnieuw beginnen. kijk maar naar berecht walles, heeft in lasvegas gewochten(heel goed) en in nederland 2 partijen verloren is gelijk afgeschreven en moet weer opnieuw komen. respect voor berecht maar ik vind parris technisch veel beter en hij kan wat hebben, ik kan het weten want heb een keer tegen gestaan! nu hoop ik toch dat berecht gaat winnen dit omdat ze zo hebben laten lopen!
    absoluut niet waar ben je gefrustreerd heb het aan antoni gevraagd en het ligt toch iets anders gozer

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default tilburg

    vertel!!! wat is dan aan de hand, ben ook benieuwd

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Gaat de wedstrijd van Gerard Mousasi wel door eigenlijk? Wat ik gehoord heb is dat hij 15 december in Japan gaat vechten. Het zou bijna onmogelijk zijn dan 17 dec. in Tilburg nog uit te komen.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Vaag hoor.....

    Eerst Errol doen geloven dat Hardonck niet kan/wil, dan zegt ie af...en nu kan ie ineens wel.... :?

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Limmen
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er met Anthony Rea gebeurd?

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by MZN
    Wat is er met Anthony Rea gebeurd?
    Anthony Rea gaat tegen Vitor Belfort vechten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default 2h2h

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Ik vond het nog al vaag, dat stoelendans.
    En ik neig nu te geloven dat Antoni gewoon niet durfde tegen Parris.
    Ik schat Parris ook een stuk hoger in dan Wallis.
    Halfshot lul niet zo slap

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Dat ik bijna zou geloven dat Antoni niet durf
    Of dat ik Parris hoger inschat dan Wallis

    ??

    Dat er slap gelult word daar heb je gelijk in.
    Maar daar voor moet je bij de promotor of het managment van Antoni zijn.

    Als ik in de schoenen van Parris zou staan, had ik ook opengegeven moment ook mijn middelvinger opgestoken.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Halfshot
    Dat ik bijna zou geloven dat Antoni niet durf
    Of dat ik Parris hoger inschat dan Wallis

    ??

    Dat er slap gelult word daar heb je gelijk in.
    Maar daar voor moet je bij de promotor of het managment van Antoni zijn.

    Als ik in de schoenen van Parris zou staan, had ik ook opengegeven moment ook mijn middelvinger opgestoken.

    X2

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Gaat de wedstrijd van Gerard Mousasi wel door eigenlijk? Wat ik gehoord heb is dat hij 15 december in Japan gaat vechten. Het zou bijna onmogelijk zijn dan 17 dec. in Tilburg nog uit te komen.
    Gegard vecht 3 december in japan...

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Jurojin Goes Japan!!!!!!
    ush Fred

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •