MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default Sneijder tekent bij en hoopt op meer titels

    Sneijder tekent bij en hoopt op meer titels

    18/11/2005 15:18

    Wesley Sneijder zal nog tot de zomer van 2009 in het shirt van Ajax spelen, indien hij zijn vrijdag verlengde contract uitdient. De Utrechter tekende voor twee jaar bij, bij de club waar hij zijn loopbaan begon.
    Ja, ik heb bewust gekozen voor Ajax', laat Sneijder weten. 'Ik heb nog altijd het gevoel dat ik hier meer kan leren en ik heb een Ajax-hart. Ik ben één keer landskampioen geworden met Ajax en dat wil ik zeker nog een paar keer meemaken. Met dit team kunnen we nog enorm groeien, dus ik blijf bij Ajax.'

    De 21-jarige middenvelder is bezig aan zijn vierde seizoen in de a-selectie van Ajax. Sneijder heeft inmiddels al 86 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, en scoorde in totaal 23 keer. Tevens is de perfect tweebenige Ajacied een vast lid van de selectie van het Nederlands elftal, waarvoor hij twintig keer speelde en vijf doelpunten maakte.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    lol wat een domme beslissing, zowel sportief als financieel valt er bij ajax weinig te behalen.... hij graaft nu z'n eigen graf

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Hele goede beslissing van Ajax maar of het goed is voor Snijders weet ik niet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •