MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Barcelona vernedert Real Madrid

    Real Madrid heeft zaterdagavond in eigen huis voetballes gekregen van aartsvijand Barcelona. De Koninklijke moest zijn meerdere erkennen in de keizerlijke ploeg van coach Frank Rijkaard: 0-3. De overmacht en het technische surplus van de Catalanen waren dermate groot, dat zelfs verstokte fans van Real Madrid een beschaafd applaus over hadden voor de galavoorstelling van de ontketende bezoekers.

    Voor Barcelona was het de grootste zege in San Bernabeu in 31 jaar. Aan de hand van Johan Cruijff won Barça in 1974 met 5-0 van de Madrilenen. "We hebben Real op eigen veld nu weer flink pijn gedaan", genoot Rijkaard na. "Defensief zat het goed in elkaar bij ons en we buitten onze snelheid in het team uitstekend uit. Het zag er allemaal heel simpel en efficiënt uit."

    Ronaldinho

    Uiteraard was Ronaldinho, momenteel onbetwist de beste voetballer van de wereld, de gangmaker van Barcelona. De onnavolgbare Braziliaan scoorde twee keer op karakteristieke wijze: eerst een slalom daarna een dodelijke finish. Daarmee bracht hij na een uur 2-0 en 3-0 op zijn naam. "Hij was niet te stuiten. Hij maakte het verschil", loofde zijn landgenoot Luxemburgo, de geplaagde coach van Real Madrid.

    Punterje

    Met een gaaf puntertje opende Eto'o na een kwartier de score in het opmerkelijke stille Bernabeu, dat toch met 80.000 toeschouwers was gevuld. Voor de spits uit Kameroen was het zijn elfde doelpunt. Daarmee is hij topscorer van de Spaanse competitie. Eto'o had kort na de rust ook nog een strafschop verdiend toen Roberto Carlos hem liet struikelen. De arbiter zag de overtreding evenwel niet.

    Koppositie

    Barcelona, met Van Bronckhorst en supertalent Messi (18) in het basisteam, kreeg de koppositie als beloning voor de zeldzame zege in Madrid. Eerder op de avond had concurrent Osasuna gelijk gespeeld tegen Getafe (0-0). Barcelona heeft nu evenveel punten als Osasuna en klom dankzij een beter doelsaldo naar de eerste plaats. Real Madrid heeft vier punten minder dan het leidende duo. "Toch worden wij kampioen", blufte Luxemburgo.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    wat een schitterende wedstrijd, ronaldinho is echt meesterlijk

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Wordt deze wedstrijd vandaag nog ergens uitgezonden?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    ronaldinho is echt meesterlijk
    nou je het toch over meesterlijk hebt: heb je dat doelpunt van van Nistelrooy gezien?? MEESTERLIJK!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Makijs
    Wordt deze wedstrijd vandaag nog ergens uitgezonden?
    Ik neem aan op NL2
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Dat dacht ik ook maar ik zie het op teletekst niet staan; dat zal dus wel maandag worden.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Quote Originally Posted by Makijs
    Wordt deze wedstrijd vandaag nog ergens uitgezonden?
    Ik neem aan op NL2
    volgens mij was de samenvatting gisteravond op NL 2
    ik heb het op Canal + gezien
    ik kan de goals wel even uploaden als er liefhebbers zijn, de hele wedstrijd is iets teveel

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    het was echt super!!

    ronaldinho maakte echt mega-acties en t madrid publiek ging zelfs voor hem staan en klappen

  10. #10
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    damn it ik heb het niet gezien, maar ik vind het al klasse dat je als publiek van de tegenstander daarvoor kan klappen. zeker aangzien het aartsrivalen zijn

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Daar kan het Ajax publiek een voorbeeld aan nemen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Daar kan het Ajax publiek een voorbeeld aan nemen
    wij gaan niet klappen voor tegenstanders , en al helemal niet voor feyenooit 8-)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •