Man met grootste penis ter wereld zit al tien jaar zonder vriendin

Jonah Falcon.34,3 centimeter... De droom van elke man, een nachtmerrie voor Jonah Falcon, de 'trotse' bezitter van de grootste penis ter wereld. Volgens de Amerikaan heeft zijn flink uit de kluiten gewassen geslachtsdeel zelfs zijn leven verwoest. Wie het niet gelooft: de 35-jarige man woont nog bij zijn moeder en heeft in tien jaar geen vriendin meer gehad.

Met honderden vrouwen - én mannen - deelde de gigolo vroeger het bed, maar nu is hij het beu als een seksobject beschouwd te worden. "Als ik mensen ontmoet, kijken ze me niet in de ogen maar gaat hun blik bijna onmiddellijk naar beneden. Dat is echt een probleem geworden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Enkel een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt, interesseert me nog."

23 centimer in slappe toestand
Onderzoeken wezen uit dat de gemiddelde lengte van de penis in erectie rond 15 centimeter schommelt. Jonah haalt in slappe toestand bijna 23 centimeter. Op zijn tiende deed hij al zijn eerste sekservaring op, velen zouden volgen. "Ik heb met honderden het bed gedeeld. Jammer genoeg waren het vooral mannen die spontaan op me afstapten. Ik heb met zowel mannelijke als vrouwelijke beroemdheden geslapen, maar namen noemen doe ik niet."

"Soms vraag ik me af hoe mijn leven er zou uitgezien hebben als ik 'normaal' ter wereld zou gekomen zijn. Waarschijnlijk zou ik dan op dit moment wel een vaste relatie hebben", besluit Jonah met enige spijt in het hart.