MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Knie blessure

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Knie blessure

    Hallo

    ik train thai boksen en bjj , en zou in de toekomst heel graag wedstrijden in mma willen draaien .

    maar nou zit ik met een probleem , zodra ik lang tijd op me knien zitten in de guard of mount bij bjj gaan mijn kapsels opzetten in is dat echt een klote gevoel , nou heb ik daar al eens mee bij de fysio gelopen en ben toen weer gaan trainen daarna , maar sinds kort is het weer teruggekomen bij trainen .

    de fysio en de dokter zeggen dan wel zo makkelijk dan kan je helaas niet meer zulke sporten beoefenen.

    wat denken jullie erover ? ik draag ook knie beschermers en de matjes waar we op trainen zijn nogal hard .

    bedankt revo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ja ik snap ook niet waarom ze me nog niet naar een ortopeet sturen ,

    mijn kapsel gaat geloof ik vol vocht zitten als het overbelast raakt .

    bedankt voor de info

    anyone else ?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    837
    vCash
    126000

    Default

    Toch verwijzing naar orthopeed EISEN !!!

    Er zijn meerdere mogelijkheden, deels ook te maken met waar de irritatie zich voor doet. Bijv. een knieschijf die iets te veel naar buiten spoort en dus daardoor te veel stress op het kapsel zet bij bepaalde houdingen (en dus irritatie) en meer van die ongein (chronisch geirriteerde slijmbeurs of kapsel, toch een onderliggend meniscus of bandprobleem, of zoals Rik al zegt mogelijk toch wat arthrose (bijv door verkeerde stand van knie/knieschijf) en meer) dus EIS dat je naar orthopeed word gestuurd.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    thanks voor de reacties mensen .

    maar denken jullie ook dat zoiets je gewoon kan stoppen om zo'n sport nog te beoefenen.

    op thai boksen zie ik ook gasten die de knie schijven hebben afgescheurd.

    maar ik zal weer langs de dokter gaan en vragen of die me naar een orthopeet kan sturen

    thx

    revo

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    En heb je al iets gedaan met krachttraining?? Misschien dat je de naaste spieren in de knie sterker kunt maken, ga je benen maar eens trainen,heeft bij mij wel het gewenste resultaat opgeleverd.... Een bezoek aan orthopeet kan natuurlijk geen kwaad.

    Succes

    Osu

    Chris

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •