MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default Kuijt de nieuwe Shearer van Feyenoord

    Feyenoord praat met Dirk Kuyt over jarenlange verbintenis

    In het Algemeen Dagblad laten Feyenoord en Dirk Kuyt weten in gesprek te zijn over een jarenlange verbintenis. Zijn huidige contract loopt tot 2009. "Van onze kant willen we er alles aan doen om van Dirk in zijn loopbaan definitief hét gezicht van Feyenoord te maken. Als dat zou lukken, creëer je als club een bepaalde stabiliteit in je elftal. We zijn blij te horen dat Dirk daarover wil nadenken" aldus directeur Chris Woerts.
    Feyenoord Netwerk
    Kuyt: "Ik ben vereerd dat de clubleiding heeft aangegeven dat ze mij nog een heel lange tijd wil houden. Ik laat het gesprek nu op me inwerken. �ls je besluit écht lang met elkaar door te gaan, dan moet dat een weloverwogen besluit zijn, vind ik. Maar dan nog kunnen in de voetballerij dingen van dag tot dag veranderen. Ik vind het in elk geval belangrijk om niemand voor de gek te houden."
    Feyenoord Netwerk
    Kuyt lijkt een opening te willen houden voor die paar absolute topclubs in Europa. In andere clubs is hij op dit moment niet geinteresseerd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default


  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    ROTTERDAM - Feyenoord en Dirk Kuyt (25) zijn in gesprek om te kijken of de sterspeler nog jarenlang in de Kuip kan blijven spelen.



    De aanvoerder en clubtopscorer is een rol Ã* la Alan Shearer in het vooruitzicht gesteld. Shearer (35) is de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot boegbeeld van Newcastle United, een Engelse club die qua uitstraling en beleving van de fans te vergelijken is met het Feyenoord van Kuyt.

    Er is geen tijdpad uitgestippeld voor de onderhandelingen. Eerder dit jaar verlengde Kuyt zijn contract al tot medio 2009. Die deal ging toen gepaard met de belofte van de international om in elk geval tot aan het WK 2006 bij Feyenoord te blijven. Inmiddels kijken beide partijen verder dan 2009.

    ,,Van onze kant willen we er alles aan doen om van Dirk in zijn loopbaan definitief hét gezicht van Feyenoord te maken,’’ zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. ,,Als dat zou lukken, creëer je als club een bepaalde stabiliteit in je elftal. We zijn blij te horen dat Dirk daarover wil nadenken.’’

    Over een precieze contractduur is nog niet gesproken, maar de intenties van beide kanten zijn helder op tafel gelegd, bevestigt Kuyt. ,,Ik ben vereerd dat de clubleiding heeft aangegeven dat ze mij nog een heel lange tijd wil houden,’’ zegt hij.


    ,,Ik laat het gesprek nu op me inwerken. �ls je besluit écht lang met elkaar door te gaan, dan moet dat een weloverwogen besluit zijn, vind ik. Maar dan nog kunnen in de voetballerij dingen van dag tot dag veranderen. Ik vind het in elk geval belangrijk om niemand voor de gek te houden.’’

    Kuyt gaf afgelopen weekeinde na de Klassieker tegen Ajax (3-2 zege) openlijk uiting aan het goede gevoel dat hij momenteel bij Feyenoord heeft. In zijn derde contractjaar ervaart hij dat de club eindelijk wezenlijke stappen vooruit zet.


    In zijn beleving lonkt er plotseling een ander sportief plafond nu in januari een batterij spelers is vertrokken en Feyenoord in staat is gebleken winnaars als Pierre van Hooijdonk en Ron Vlaar binnen te halen. Gisteren verlengde bovendien Romeo Castelen zijn contract met een jaar tot 2008. Met Salomon Kalou wordt weer voorzichtig gesproken, zodat Feyenoord bij een landstitel of play-off-succes mogelijk met zijn complete aanval de Champions League in kan gaan.

    Een speciaal gevoel op andere vlakken is er wat Kuyt betreft al langer. Hij beseft dat hij ergens anders nooit meer zo in het hart van de fans zal worden gesloten als bij Feyenoord. In het stadion hangt zelfs een spandoek met de veelzeggende tekst Dirk Kuip.

    Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuyts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.

    Onlangs speelde namens Feyenoord directielid en ex-speler Sjaak Troost al subtiel in op de gevoelens van de visserszoon uit Katwijk. ‘Dirk Kuyt is Feyenoord en Feyenoord is Dirk Kuyt,’ liet Troost optekenen in het officiële programmaboekje voor het thuisduel met AZ.


    ‘Hij heeft alles in zich om Kindvall en Van Hooijdonk voorbij te streven. Of dat gebeurt? Ik hoop het, maar dan moet Dirk wel langer bij de club blijven. Ik zie hem dan Feyenoorder van de eeuw worden.’
    Ik heb ff het hele artikel opgezocht en neergekwakt..... :mrgreen:

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default


  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Dat zou erg mooi zijn....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Ohhh yes, gaat lekker zo met de selectie van feyenoord!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    'Kuyt heeft geen trek in Spurs'

    11-02-2006 11:10:50

    Volgens de Engelse tabloid Daily Mirror heeft Dirk Kuyt geen trek in een transfer naar Tottenham Hotspur. De Londense club is al tijden gecharmeerd van de aanvaller van Feyenoord, maar de Katwijker zou hebben door laten schemeren geen ambities te hebben op White Hart Lane.

    In een eerder interview heeft de 25-jarige Kuyt gezegd Feyenoord alleen te willen inruilen voor een echte grote club. "En geen van deze droomclubs heeft mij al eens benaderd", benadrukte Kuyt.

    De Spurs hebben afgelopen zomer voortdurend interesse getoond en zelfs een bod uitgebracht op de international, maar deze werd door Feyenoord resoluut afgewezen. Kuyt zelf lijkt dus ook weinig trek te hebben in een transfer naar de ploeg van Martin Jol.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2.485
    vCash
    126000

    Default

    Ze kunnen hem wel wisslen want dat pakte goed uit gisteren!!! hahahaahahah

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Als Kuijt een contract voor het leven tekent zou hij voor Feyenoord wel eens meer waard kunnen zijn dan 20 miljoen.....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Als Kuijt een contract voor het leven tekent zou hij voor Feyenoord wel eens meer waard kunnen zijn dan 20 miljoen.....
    Jij snapt hem,nog een bijkomstig voordeel is dat er dan in zijn contract komt te staan dat hij voor een bepaald bedrag naar een absolute topclub kan(en die clubs worden dan met naam en toenaam genoemd in datzelfde contract),mocht er een "kleinere" club komen dan zal er zo'n ongelofelijk hoog transfer bedrag gevraagd worden dat de meeste clubs af zullen haken,zo niet dan vangt feyenoord echt een hele hoop geld.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Dan is het toch ook geen contract voor het leven
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    lmao, jullie denken echt dat kuijt zo'n contract gaat tekenen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    lmao, jullie denken echt dat kuijt zo'n contract gaat tekenen
    haha mooi he

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    JA.
    Kuyt wordt op die manier financieel onafhankelijk en kan lekker met zijn vrouw in zijn geliefde Katwijk blijven wonen.

    En als die echte topclub komt (Barca, ManUTD enz) kan hij toch nog weg als hij wil(voor de hoofdprijs).
    Zowel voor Feyenoord als Kuyt een win - win situatie.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    JA.
    Kuyt wordt op die manier financieel onafhankelijk en kan lekker met zijn vrouw in zijn geliefde Katwijk blijven wonen.

    En als die echte topclub komt (Barca, ManUTD enz) kan hij toch nog weg als hij wil(voor de hoofdprijs).
    Zowel voor Feyenoord als Kuyt een win - win situatie.
    Als hij een transfer maakt word hij ook financieel onafhankelijk dus dat argument is onzin
    Een voetballer wil toch op een zo hoog mogelijk niveau spelen en dat is de HCE nou eenmaal niet
    Kuijt zal nooooooooooooooooooooooooooit zo'n contract tekenen, wedden voor een paar honderd euri ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Kuyt heeft aangegeven andere beweegredenen te hebben als de meeste (brood)voetballers.
    En jij weet dat ik niet wed op zaken waar ik geen invloed op heb Kevin...
    Als Feyenoord CL haalt acht ik de kans zeker aanwezig dat hij een dergelijk contract zal tekenen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •